lolidude_InnleggNO Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg fikk nettopp twitter: http://twitter.com/lolidude AAARGH! Hvorfor følger noen jeg aldri har hørt om og celebritysextapes meg?! <_< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg er glad jeg har gmail. Den grupperte dere i 61+61+61+1 eller noe når det gjaldt varselmail fra forumet. Jeg trengte bare lese fire mail for å skjønne hva dere drev med på profilen min. Nå baker jeg loffhorn til Zealuu, og når vi har spist så kvitter han seg med meg. :| Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Søren ^^ Men du vet iallefall at vi er glade i deg http://www.break.com/index/susan-boyle-stu...ic-singing.html Takket være den videoen fikk jeg flashbacks til da jeg var i London å så Les Miserables for 11 år siden ca. Det eneste jeg husker fra den turen er den fantastiske forestillingen. Da tenkte jeg bare at det var kjedelig, men etter jeg hadde sett det var jeg av en helt annen oppfatning. Har CD'en liggende her, men Spotify er mye enklere. http://open.spotify.com/user/lakus/playlis...xT23dFw5WefR4Ax Endret 14. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Må nesten beklage, Eplefe. Det var ikke noe ondsinnet ved det, men det skjønner du sikkert ^_^ Jeg er bare glad det ikke er meg. Jeg har hotmail og må slette en og en mail. Gud som jeg hater spam <_< Endret 14. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Skjer med disse tåpelige stemmesjiten som dere pakker inn i tråden hele tiden? -_.._- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Skjer med å ikke like den tåpelige stemmesjiten som vi pakker inn i tråden hele tiden? Om du har noen forslag er det bare å kjøre på ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Yay, naturfag på PC! Skal koke ihop en engelsk powerpoint om forskjellige kraftressurser. Ikke like morsomt som det høres ut. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Skjer med å ikke like den tåpelige stemmesjiten som vi pakker inn i tråden hele tiden? Om du har noen forslag er det bare å kjøre på ^_^ Jeg liker den ikke fordi den tar opp en masse plass som betyr masse scrolling nedover for å faktisk komme til et innlegg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ett scroll så er jeg nede på første innlegg. Og om du ikke er villig til å scrolle er du nok dessverre i veldig feil tråd. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Det koster deg ikke en kalori å scrolle en gang, så bare scroll i vei du Eller kanskje et par da Endret 14. april 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Søren ^^ Men du vet iallefall at vi er glade i deg Åja. Dere er så søte atte.Må nesten beklage, Eplefe. Det var ikke noe ondsinnet ved det, men det skjønner du sikkert ^_^ Jeg er bare glad det ikke er meg. Jeg har hotmail og må slette en og en mail. Gud som jeg hater spam <_< Hotmail er teit. Jeg har tard.no-mail, jeg. ^_^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det koster deg ikke en kalori å scrolle en gang, så bare scroll i vei du Eller kanskje et par da Siden jeg bruker laptop må jeg bevege fingeren over hele forbannade touchpadden, så må jeg trykke på knappen, og så må jeg holde den inne samtidig som jeg beveger handa nedover touchpadden, sånn at jeg scroller ned. Makan til tull. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg vet ikke helt om jeg skjønte om det var dette du ville fram til, men "Home" og "End" er to ganske nyttige knapper når man leser SO;) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg greide ikke å komme meg opp før nå, så god morgen folkens ser det har vært aktivitet her i dag men hvordan har dagen deres vært? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tirsdagene på skolen fremover varer bra til klokken 11, så jeg var hjemme 12. Etter det har jeg mimret i musikken til Les Misèrables, laget meg en Twitter profil og sippet på Pepsi Max. Nå tenkte jeg at jeg skulle se en episode Sarah Connor Chronicles og spise litt. Mao: Fantastisk så langt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg karret meg opp av sengen klokken 7, var på skolen en god stund (kom hjem igjen for en halv time siden,) har akkurat rukket å se litt rundt på forumet før jeg kommer på at jeg skal seile i Oppegård i dag, så nå må jeg pakke med en gang. Meh, stress. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg greide ikke å komme meg opp før nå, så god morgen folkens ser det har vært aktivitet her i dag men hvordan har dagen deres vært? Trøtt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Nå har jeg et skikkelig problem! Jeg bestillte et spill, prøv å gjett, og jeg visste ordebekreftelsen til broren min og han har bursdag på fredag og han tror spillet er til han! Og spillet var til meg selv! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg må fortsette the big bang theory maraton! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå