Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er glad jeg har gmail. Den grupperte dere i 61+61+61+1 eller noe når det gjaldt varselmail fra forumet. Jeg trengte bare lese fire mail for å skjønne hva dere drev med på profilen min. Nå baker jeg loffhorn til Zealuu, og når vi har spist så kvitter han seg med meg. :|

Lenke til kommentar

Søren ^^ Men du vet iallefall at vi er glade i deg :p

http://www.break.com/index/susan-boyle-stu...ic-singing.html

Takket være den videoen fikk jeg flashbacks til da jeg var i London å så Les Miserables for 11 år siden ca. Det eneste jeg husker fra den turen er den fantastiske forestillingen. Da tenkte jeg bare at det var kjedelig, men etter jeg hadde sett det var jeg av en helt annen oppfatning. Har CD'en liggende her, men Spotify er mye enklere.

http://open.spotify.com/user/lakus/playlis...xT23dFw5WefR4Ax

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Søren ^^ Men du vet iallefall at vi er glade i deg :p
Åja. Dere er så søte atte.
Må nesten beklage, Eplefe. Det var ikke noe ondsinnet ved det, men det skjønner du sikkert ^_^

Jeg er bare glad det ikke er meg. Jeg har hotmail og må slette en og en mail. Gud som jeg hater spam <_<

Hotmail er teit. Jeg har tard.no-mail, jeg. ^_^
Lenke til kommentar
Det koster deg ikke en kalori å scrolle en gang, så bare scroll i vei du ;)

Eller kanskje et par da :p

Siden jeg bruker laptop må jeg bevege fingeren over hele forbannade touchpadden, så må jeg trykke på knappen, og så må jeg holde den inne samtidig som jeg beveger handa nedover touchpadden, sånn at jeg scroller ned. Makan til tull.

Lenke til kommentar

Jeg karret meg opp av sengen klokken 7, var på skolen en god stund (kom hjem igjen for en halv time siden,) har akkurat rukket å se litt rundt på forumet før jeg kommer på at jeg skal seile i Oppegård i dag, så nå må jeg pakke med en gang.

Meh, stress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...