Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God natt Jonas :) klokken din går forsåvidt rett iharal3, men det er første dag etter ferien i morgen så det er forståelig at folk legger seg nå. Jeg for min del har gjort alt i stand for natten, skal bare se Dollhouse og henge litt her med dere (hvis det er aktivitet) så er det god natt for meg også.

Lenke til kommentar

God natt :)

Sånn. Det var dagens youtubevideoer. Nå skal jeg drikke Pepsi Max å chille. Nettopp tatt en 45 minutters varm dusj og gleder meg til å bare slappe av i senga frem til kl 12. Tipper jeg slår på en episode av enten Ross Kemp, Magnum P.I eller Big Bang Theory. Å starte med en ny serie nå tror jeg er litt dårlig timing, så jeg vil nok gå for en episode Ross Kemp. Selvfølgleig multitasker jeg og er også er i SO.

Sånn.. Da var planen satt. På tide å utføre den. Men først; en røyk :)

Lenke til kommentar
God natt Jonas :) klokken din går forsåvidt rett iharal3, men det er første dag etter ferien i morgen så det er forståelig at folk legger seg nå. Jeg for min del har gjort alt i stand for natten, skal bare se Dollhouse og henge litt her med dere (hvis det er aktivitet) så er det god natt for meg også.

Kan henge her jeg. Selv om det er litt fristende å legge seg og få en strålende start på skolen etter ferien. :rolleyes:

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...