Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De første episodene har nok "momentum?". De beveger seg framover og er helt greie å se på hvis jeg husker riktig.

edit: haha^^ Hvor mange ganger hørte du team rocket fly mot himmelen og det "stjerneblinket" som kom etter de forsvant tror du a?

edit: men som jeg sa tidligere, Team Rocket (Jesse og James mener jeg), gav fra seg de to pokemonene de hadde for å redde andre pokemon, og ble deretter banket opp av Ash og de folka uten å ha gjort noe i samme episode. Hvor f... up er ikke det?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Rider of Reason, nå fant jeg ut hva jeg vil gjøre til sommeren. Jeg vet ikke hvorfor, men Pokémon kan jeg se når som helst fordi jeg kan de 250stk så vannvittig godt! Har spilt Blå og Gull (og Fire Red via emulator) i flere hundre timer og sett de første sesongene utrolig mange ganger.. Pokémon maraton på norsk til sommeren! :D

Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">

lurer på hvor gøy de som lager det der har det mens de holder på xD

Lenke til kommentar

Husker jeg gråt et par ganger.

Første gang var når Butterfly måtte forlate Ash, andre gang var når Pikachu holdte på å forlate Ash.

Ah, minner! :love:

Husker spesielt godt når de kjørte med det svære cruise skipet, også gikk hele skiten under... Så ble Ash & Co og Team Rocket værende igjen på en flåte ^_^ God episode! (Var vel to eller tre, men gode var de).

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Whaat? Jeg er trøtt nå? Allerede? Har jo sovet dritmye inatt og i hele ferien, så siste kvelden er jeg trøtt? Rettferdighet.. Ehhnei.

Lenke til kommentar
Husker spesielt godt når de kjørte med det svære cruise skipet, også gikk hele skiten under... Så ble Ash & Co og Team Rocket værende igjen på en flåte ^_^ God episode! (Var vel to eller tre, men gode var de).

Ohmygod, mener du den da de ble værende på skipet under vann og det snudde seg rundt så trappen var opp ned og greier? Minnenen strømmer på nå... :love:

Utrolig hvor mye som er lagret i hjernen min som jeg egentlig ikke visste at var der.

Lenke til kommentar
Er det noe påskekrim i kveld, eller er de ferdig med det..?

Jeg så nettopp Poirot :)

Haha! Jesse tilbød seg å lage mat, men Meowth svarte med: "Takk, men sist gang du lagde mat tok det åtte av de ni liva mine!" :lol:

Right ... Kvalitet tvers igjennom på de filmene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...