Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Faen.. Jeg har glemt Lie to me, halveis ute i episode og greier. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Pokémon må ha vært èn lang og latterfylt tur til banken for Nintendo. Serien, spillene, og alt resirkuleres hvert år. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Akkurat som med alle Nintendos varemerker. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Pokémon må ha vært èn lang og latterfylt tur til banken for Nintendo. Serien, spillene, og alt resirkuleres hvert år. Dem ler nok fortsatt, til og med om 5 år tror jeg dem kommer til å le... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Haha, word! Når jeg tenker meg om har jeg sett noen av episodene hvor May(?) var med Ash attpåtil. Pokémon Advanced, står det i vidden du (Rider of Reason) postet tidligere. Endret 13. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Fikk virkelig lyst til å se hele sesong én av Pokémon nå, selvfølgelig på norsk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det stemmer nok det Laland. Som du kanskje skjønner så kan jeg litt om det. Skjemmes nesten litt, men jeg brukte sommeren i fjor til å se gjennom alle episodene (ca 500) . Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) De første episodene har nok "momentum?". De beveger seg framover og er helt greie å se på hvis jeg husker riktig. edit: haha^^ Hvor mange ganger hørte du team rocket fly mot himmelen og det "stjerneblinket" som kom etter de forsvant tror du a? edit: men som jeg sa tidligere, Team Rocket (Jesse og James mener jeg), gav fra seg de to pokemonene de hadde for å redde andre pokemon, og ble deretter banket opp av Ash og de folka uten å ha gjort noe i samme episode. Hvor f... up er ikke det? Endret 13. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Rider of Reason, nå fant jeg ut hva jeg vil gjøre til sommeren. Jeg vet ikke hvorfor, men Pokémon kan jeg se når som helst fordi jeg kan de 250stk så vannvittig godt! Har spilt Blå og Gull (og Fire Red via emulator) i flere hundre timer og sett de første sesongene utrolig mange ganger.. Pokémon maraton på norsk til sommeren! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> lurer på hvor gøy de som lager det der har det mens de holder på xD Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 De ble nok blåst av sted igjen mins en gang per episode. Å den episoden du snakker om Gormers var faktisk veldig god, og litt trist. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Husker ikke hva som skjedde i den episoden dessverre, bare at jeg ble pissed off av akkurat det jeg nevnte^^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Hvis du vil gjennoppleve det så er det Episode 282 - A Poached Ego! Edit: Det er et under at den gamle VHS fremdeles fungerer og kan spille av Pokemon Filmen (det tok tid å lete den frem ). Endret 13. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Husker jeg gråt et par ganger. Første gang var når Butterfly måtte forlate Ash, andre gang var når Pikachu holdte på å forlate Ash. Ah, minner! Husker spesielt godt når de kjørte med det svære cruise skipet, også gikk hele skiten under... Så ble Ash & Co og Team Rocket værende igjen på en flåte ^_^ God episode! (Var vel to eller tre, men gode var de). Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Woho, skal se Pokémon filmen imorra Edit: eller kanskje idag? Varer bare 70 minutter.. Endret 13. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Whaat? Jeg er trøtt nå? Allerede? Har jo sovet dritmye inatt og i hele ferien, så siste kvelden er jeg trøtt? Rettferdighet.. Ehhnei. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Husker spesielt godt når de kjørte med det svære cruise skipet, også gikk hele skiten under... Så ble Ash & Co og Team Rocket værende igjen på en flåte ^_^ God episode! (Var vel to eller tre, men gode var de). Ohmygod, mener du den da de ble værende på skipet under vann og det snudde seg rundt så trappen var opp ned og greier? Minnenen strømmer på nå... Utrolig hvor mye som er lagret i hjernen min som jeg egentlig ikke visste at var der. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Haha! Jesse tilbød seg å lage mat, men Meowth svarte med: "Takk, men sist gang du lagde mat tok det åtte av de ni liva mine!" Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er det noe påskekrim i kveld, eller er de ferdig med det..? Jeg så nettopp Poirot Haha! Jesse tilbød seg å lage mat, men Meowth svarte med: "Takk, men sist gang du lagde mat tok det åtte av de ni liva mine!" Right ... Kvalitet tvers igjennom på de filmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå