Nøtte Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 POkemon var tider det! Ingen bekymringer! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Likte egentlig den første sesongen av Pokémon veldig godt.. var vel nesten 70 episoder, om jeg ikke husker kjempefeil. Etter det ble det for mange Pokémon å holde styr på. Helt enig. Den første sesongen ble man ordentlig kjent med figurene og alle deres Pokémon's, men nå har de bare dratt den ut i en endeløs dilledall med nye karakterer og stemmer som du aldri rekker å bli kjent med. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er det dette dagens unger vokser opp med? Stakkar.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tok meg sel i å ubevisst synge med på den, kan hele teksten selv om det er år og dag siden jeg så noe Pokémon sist gang. Husker en søndag jeg hadde forsovet meg og gikk glipp av ukas episode, jeg fikk anfall. Pappa rota opp et sammendrag av episoden på nettet som han leste for meg, var vel første gangen jeg så hvor mye internett kunne brukes til. ^_^ Gode minner, gode minner Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Det er way back Laland. Det der er vel ca halveis til der de er nå. Nå heter det vel pokemon battle dimension. Btw Theme sangene til sesong 1 og 3 re de beste. Endret 13. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Dagens barn vokser opp med YU-GI-OH og andre dårlige kopier. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er det dette dagens unger vokser opp med? Stakkar.. Å herre.. De har jo voldtatt hele skiten. :o Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg likte pokemon da det fantes 150 stykker og det var det, da alle de nye kom gav jeg det helt opp. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er det dette dagens unger vokser opp med? Stakkar.. Hatet den sesongen. Liker den helt nye Team Rocket???!!!?? Jeg husket at alltid håpet at planene skulle mislykkes Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Pokémon Gull/Sølv er favorittspillene mine, uten diskusjon. Men den første sesongen er den beste. Btw: EPIC Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Team Rocket???!!!?? Jeg hadde mareritt om TR, spesielt den ene episoden der de lurte alle pokemonene vekk fra Ash. De hadde en speaker som gjøre at de fikk stemmene til alle de snille folka. Ille episode. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Elske mimrestunder... Team Rocket???!!!?? Jeg hadde mareritt om TR, spesielt den ene episoden der de lurte alle pokemonene vekk fra Ash. De hadde en speaker som gjøre at de fikk stemmene til alle de snille folka. Ille episode. Nå kom jeg på den episoden selv. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Pøh, husker det var en episode der de gav fra seg de to pokemonene de hadde (wheezing og den slangen), for å redde visse pokemon. Og så ble de som vanlig sendt til himmels, men denne gangen uten å ha gjort noe (Ash og dem gikk vel ut ifra at de sto bak hva som hadde skjedd, husker ikke helt hva det var). RoR: Hørte ikke den introen til den filmen som Laland postet et klipp av? Det er den eneste andre pokemonfilmen enn den første som jeg har sett, og den var faktisk ganske bra. Endret 13. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Lugie kunne bare ha brukt Psychic mot alle tre og skameid dem fra starten av.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 JEG hadde nok meldt meg frivillig om det ikke var for at jeg må lese igjennom profilkommentarene mine. -Eplefe. WIN! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Om jeg ikke tar helt feil har ikke alle pokemon sesongene gått i Norge eller blitt dubbet. Det ser ut som det er 11 sesonger hittil. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Lugie kunne bare ha brukt Psychic mot alle tre og skameid dem fra starten av.. Gjett hvem som har filmen og spillet der han er en shadowpokemon B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Gjetter på deg, HCG. Gjetter på deg.. Hmm.. da har jeg sett noen episoder av sesong 2 også. Husker han nabben med grønn t-skjorte. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Gormers: Ja men det er den samme introen som sesong 3. På engelsk i alle fall. Tror ikke sesong 2, 3 og noen flere ble dubbet til norsk. Laland: Han fyren i grønn skjorte er med proffessor Oak i de senere sesongene også så du kan ha sett ham da. Endret 13. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå