Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likte egentlig den første sesongen av Pokémon veldig godt.. var vel nesten 70 episoder, om jeg ikke husker kjempefeil. Etter det ble det for mange Pokémon å holde styr på.

Helt enig. Den første sesongen ble man ordentlig kjent med figurene og alle deres Pokémon's, men nå har de bare dratt den ut i en endeløs dilledall med nye karakterer og stemmer som du aldri rekker å bli kjent med.

Lenke til kommentar

Tok meg sel i å ubevisst synge med på den, kan hele teksten selv om det er år og dag siden jeg så noe Pokémon sist gang. :love: Husker en søndag jeg hadde forsovet meg og gikk glipp av ukas episode, jeg fikk anfall. Pappa rota opp et sammendrag av episoden på nettet som han leste for meg, var vel første gangen jeg så hvor mye internett kunne brukes til. ^_^

Gode minner, gode minner :love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Team Rocket???!!!??

Jeg hadde mareritt om TR, spesielt den ene episoden der de lurte alle pokemonene vekk fra Ash. De hadde en speaker som gjøre at de fikk stemmene til alle de snille folka. Ille episode.

Lenke til kommentar

Elske mimrestunder... :love:

Team Rocket???!!!??

Jeg hadde mareritt om TR, spesielt den ene episoden der de lurte alle pokemonene vekk fra Ash. De hadde en speaker som gjøre at de fikk stemmene til alle de snille folka. Ille episode.

Nå kom jeg på den episoden selv.

Lenke til kommentar

Pøh, husker det var en episode der de gav fra seg de to pokemonene de hadde (wheezing og den slangen), for å redde visse pokemon. Og så ble de som vanlig sendt til himmels, men denne gangen uten å ha gjort noe (Ash og dem gikk vel ut ifra at de sto bak hva som hadde skjedd, husker ikke helt hva det var).

RoR: Hørte ikke den introen til den filmen som Laland postet et klipp av? Det er den eneste andre pokemonfilmen enn den første som jeg har sett, og den var faktisk ganske bra.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...