Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker at jeg så den i et av bursdagsbesøkene mine på kino sammen med mine daværende venniner (husker ikke hvor gammel jeg ble), men den vekker i hverfall minner både gode og dårlige minner :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Det er vel ingen som har en kvinnestemme å låne bort til innspillingen?
JEG hadde nok meldt meg frivillig om det ikke var for at jeg må lese igjennom profilkommentarene mine. -Eplefe.

Hvem sa at Eplefe koste seg hos Zealuu, og kom hit sånn rundt 9-10 tiden? B)

Lenke til kommentar
Likte egentlig den første sesongen av Pokémon veldig godt.. var vel nesten 70 episoder, om jeg ikke husker kjempefeil. Etter det ble det for mange Pokémon å holde styr på.

Jeg så på serien (selv 3/4 av episodene var bare sånn killing time episoder som ikke beveget noe fremover), helt fram til da de startet på nytt igjen^^ Det var vel da han fikk ny caps.

Lenke til kommentar
Likte egentlig den første sesongen av Pokémon veldig godt.. var vel nesten 70 episoder, om jeg ikke husker kjempefeil. Etter det ble det for mange Pokémon å holde styr på.

Jeg så på serien (selv 3/4 av episodene var bare sånn killing time episoder som ikke beveget noe fremover), helt fram til da de startet på nytt igjen^^ Det var vel da han fikk ny caps.

Nei, ikke bare ny caps. Ny DRAKT!

Lenke til kommentar

Tok meg sel i å ubevisst synge med på den, kan hele teksten selv om det er år og dag siden jeg så noe Pokémon sist gang. :love: Husker en søndag jeg hadde forsovet meg og gikk glipp av ukas episode, jeg fikk anfall. Pappa rota opp et sammendrag av episoden på nettet som han leste for meg, var vel første gangen jeg så hvor mye internett kunne brukes til. ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...