Gormers Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) ja, noe under 10 år^^ Endret 13. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei, folkens. Gjett når jeg må legge meg? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Bra valg, Rider Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nå? Nei, men om 30 min <_< Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Hei, folkens. Gjett når jeg må legge meg? 22.00? Edit: For sent. Endret 13. april 2009 av gctoffen Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei, folkens. Gjett når jeg må legge meg? 22.00? - 30 min <_< Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 ja, noe under 10 år^^ Det er i alle fall bedre enn avstanden mellom meg og mine søsken. Shampoo: Ja jeg synes også det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Men glem det, jeg har bestemt meg for å mimre litt med denne fantastiske filmen. Så mange minner. Skjul Ahh! Enda en av de "gamle" filmene jg må se på nytt. Avslutningen gjør hele filmen verdt det Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det er vel ingen som har en kvinnestemme å låne bort til innspillingen?JEG hadde nok meldt meg frivillig om det ikke var for at jeg må lese igjennom profilkommentarene mine. -Eplefe. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Wow, nå fikk jeg lyst til å se den første Pokémon filmen igjen.. på norsk, såklart. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Alle minnene ligger jo i den norske versjonen, så den må sees på norsk såklart. Jeg kom over et lite klipp av filmen på norsk, det var det som avgjorde valget. ^_^ http://www.youtube.com/watch?v=UwOd_kFeqdo Endret 13. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Jeg husker at jeg så den i et av bursdagsbesøkene mine på kino sammen med mine daværende venniner (husker ikke hvor gammel jeg ble), men den vekker i hverfall minner både gode og dårlige minner Endret 13. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Likte egentlig den første sesongen av Pokémon veldig godt.. var vel nesten 70 episoder, om jeg ikke husker kjempefeil. Etter det ble det for mange Pokémon å holde styr på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det er vel ingen som har en kvinnestemme å låne bort til innspillingen?JEG hadde nok meldt meg frivillig om det ikke var for at jeg må lese igjennom profilkommentarene mine. -Eplefe. Hvem sa at Eplefe koste seg hos Zealuu, og kom hit sånn rundt 9-10 tiden? B) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg er fremdeles hos Zealuu. Og jeg blir her til i morgen, og så kaster han meg ut fordi han er lei meg. Er ikke lett. :< Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Likte egentlig den første sesongen av Pokémon veldig godt.. var vel nesten 70 episoder, om jeg ikke husker kjempefeil. Etter det ble det for mange Pokémon å holde styr på. Jeg så på serien (selv 3/4 av episodene var bare sånn killing time episoder som ikke beveget noe fremover), helt fram til da de startet på nytt igjen^^ Det var vel da han fikk ny caps. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Likte egentlig den første sesongen av Pokémon veldig godt.. var vel nesten 70 episoder, om jeg ikke husker kjempefeil. Etter det ble det for mange Pokémon å holde styr på. Jeg så på serien (selv 3/4 av episodene var bare sånn killing time episoder som ikke beveget noe fremover), helt fram til da de startet på nytt igjen^^ Det var vel da han fikk ny caps. Nei, ikke bare ny caps. Ny DRAKT! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tok meg sel i å ubevisst synge med på den, kan hele teksten selv om det er år og dag siden jeg så noe Pokémon sist gang. Husker en søndag jeg hadde forsovet meg og gikk glipp av ukas episode, jeg fikk anfall. Pappa rota opp et sammendrag av episoden på nettet som han leste for meg, var vel første gangen jeg så hvor mye internett kunne brukes til. ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Å fange noen raaare dyyyyyyyr Hvem er det som synger der, egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå