Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Men.. jeg.. øhh.. jakter på achievements og spiller på det vanskeligste. :-/ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det er forumet du skal beklage for, ikke Laland. Laland er den du må svare for når dommen skal gis. Så jeg forlanger en unnskyldning jeg også. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Noen som kan gi meg noe smågodt fra Spotify? Hvilken sjanger? Whatever. Godt & Blandet, kanskje? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Men.. jeg.. øhh.. jakter på achievements og spiller på det vanskeligste. :-/ Var kanskje ikke såå lett når jeg tenker meg om. Men døde ihvertfall ikke så ofte i spillet på normal^^ Nå skal jeg straks øvelsesskjøre litt -_- Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 http://open.spotify.com/track/47ZWr1Nb0PUgmKgyg5JkgO Burde passe for alle rolige sjeler. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg er tydeligvis ikke en rolig sjel. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 http://open.spotify.com/track/4IoYz8XqqdowINzfRrFnhi Hva med denne? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Men.. jeg.. øhh.. jakter på achievements og spiller på det vanskeligste. :-/ Men vanskeligste er egentlig ikke noe vanskelig det heller Om det er første gang eller andre gang du spiller spillet er du unnskyldt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det er andre gjennomgang. Første gangen var på det letteste for et drøyt år siden, og har knaptnok rørt det siden da. Er det greit? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 http://open.spotify.com/track/4IoYz8XqqdowINzfRrFnhi Hva med denne? http://open.spotify.com/track/21v6gq5oTaFmInBj1MrAeC Hva med denne? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 AAAAAAAAAAARGH!!! Noen som hvet hvordan jeg kan komme inn på hulu.com med vista fra Norge? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tror ikke vi har lov til å diskutere det... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Hva? Proxyer er da ikke forbudt? Edit: Når jeg tenker meg om så lagde en fyr en hel liste med proxyer i en tråd her. Problemet er att ingen av proxyene man kjører rett fra browseren støtter javascript. Endret 13. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Du må endre ip adresse.. Noob.. Btw; jeg har gjort noe dumt. Viste lilebroren min photoshop. "ååhh.. Kan jeg prøve?" Det var smudge tool og ga bevegelse i bildet. "vet du hvordan du gjør det da?" spurte jeg. Jada sier han, og går på file-save, uten at det er noe bildet der. "Jonaaaaas! Jeg trenger hjelp!" Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Du må endre ip adresse.. Noob.. Les posten over... Noob... <_< Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 lolidude, det er nesten en vag form for piratkopiering å se på hulu.com uten å være i amerika. Du omgår faktisk reglene hulu.com har satt, og jeg må nesten be deg slutte å prøve å få svar her eller å legge opp til at andre skal gjøre det samme. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er det noen av dere som har en god film å anbefale. Helst litt eldre, skal mimre litt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Da får vi bare finne "andre", mer ulovlige måter å gjøre det på. And now for something completely different. Its a little known fact that kids under the age 9 are always drunk and made of rubber. Otherwise we would never survive as a race. Proof Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er det noen av dere som har en god film å anbefale. Helst litt eldre, skal mimre litt. The Wild Bunch er gammel 1971 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå