Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Skrive 20 sider til imorra=piece of cake? Stemmer det, det hadde jeg glemt.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nøtte: Hva slutter etter episode 2? Sesong 2... Slutter den da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 RLE suger. Lever inn et blankt ark og si at det er det du synes om det. Samfunnsfag derimot er kjedelig, men det er ganske lett når en først starter å gjøre noe. Selv har jeg hatt de samme tre oppgavene igjen på en innlevering på i 4 uker, men er ikke noe nærmere å bli ferdig. Resten av oppgaven var spørsmål som "hva er organisasjonenes oppgave i lønnsforhandling" osv. Det går det lett ann å svare på og det går veldig fort å skrive et langt og utfyllende svar. De tre siste spørsmålene derimot lyder noe som dette: "Drøft (drøft betyr "tenk over" ifølge min lærer) effekten av blablabla". Det er en kjedelig oppgave som jeg aldri blir ferdig med før aller, aller, aller siste liten. Skole eier. SKal du skrive 20 sider og jeg skrive 7? HAH! Du trakk visst det korteste strået da de delte ut skoler. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Utfyllende svar, 5 kapitler i boka og en jævlig pirkete lærer. Velkommen til den eneste videregående skolen i Kragerø og omegn. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Med en gang jeg registrerte meg på twitter så fulgte celebritysextapes meg etter noen minutter! Betyr det virus? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hmm, hva skal jeg svare? Skjul Hello, This is a very serious message. Please do not think that it is a spam message from bad people. I found your email address on the internet directory when I was looking for a correspondent in Norway. My name is Nanna Kasara from the republic of Cote d’Ivoire in West Africa and I am the second wife of Colonel Oumar Kasara who died on July 2007. I need your help to do a project that is very important to me. My husband was killed by the secret police of the government of our country because he was suspected to be one the army officers that were helping the rebels in the north of our country. Recently, the commander of the army of our country confiscated the properties of my late husband and started making life difficult for us. We are now living in fear. Before the death of my husband, He had kept a box in a security company here in our country. This box contains the sum of three million American dollars – 3,000,000.00. The security company is not aware of the money in the box. I want to transport this box secretly out of our country and travel to live abroad with my daughter after the transportation of the box. I am afraid that the commander of the army may discover the box and that will be very bad for us. I need your help to transport this box to your country and invest the money there. I am already making the arrangements but I need the assistance of somebody abroad. My husband had a friend from Norway in the past and the man told us then that the country is good. This is why I chose there. My promise to you is that you can never regret to help me in this project and you don’t have anything to loose. The official language of our country is French but I translated this message to English so that you can understand it. Respond to tell me if you can help me so that I can give you more details of this project. Please keep this message secret to only yourself. I am waiting for your reply. Fikk akkurat den samme. Sånne mailer sletter man, får noen ukentlig. Btw, da var man endelig hjemme, her er det nett og PS3 og alt man trenger. Det eneste problemet er at jeg har engelsk bokrapport-innlevering til i morgen, har kanskje, kanskje lest 1/4 av boksen óg den ligger på skolen. Gir totalt faen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 http://open.spotify.com/track/6BS4QLnPIHzVA7CGERW2ne Endelig kom den på Spotify! Faen meg på tide! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Utfyllende svar, 5 kapitler i boka og en jævlig pirkete lærer. Velkommen til den eneste videregående skolen i Kragerø og omegn. Vi har fått beskjed om å skrive utfyllende svar, men ikke latterlig lange svar Vi har en lærer som setter pris på at man viser at man kan det man prater om, og om man vet hva man prater om så skriver man ikke side opp og side ned. Om man vet hva man prater om trenger en nemlig ikke gå rundt grøten. Det er det han mener og jeg ser absolutt poenget hans. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvilken bok er det snakk om Mokko? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Gjøre det alikevel, for du tjener på det i lengden. Jeg jobber som bare det med samfunnsfag nå - forbannet kjedelig, men det skal leveres imorgen. Tjener på RLE? Tja, om du kaller gode karakterer å tjene, så greit for meg. Selv bryr jeg meg faktisk om hva jeg kan når jeg går ut av skolen, ikke så mye om noen tall på et papirark. I fransk feks, der får jeg 5. Men kan jeg fransk? Neh... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 http://open.spotify.com/track/6BS4QLnPIHzVA7CGERW2ne Endelig kom den på Spotify! Faen meg på tide! Gief me Beatles. I miss the Beatles Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvilken bok er det snakk om Mokko? Husker ikke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Greit å ha gode karakterer på det avsluttende året. Jeg har gått opp fra rundt 3.5 i snitt til 4.3 ish dette halvåret. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Hehe, godt utgangspunkt Mokko Og, ja, jeg savner også Beatles, Metallica og AC/DC på Spotify! Endret 13. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 http://open.spotify.com/track/6BS4QLnPIHzVA7CGERW2ne Endelig kom den på Spotify! Faen meg på tide! Gief me Beatles. I miss the Beatles Og Def Leppard. Tragedia å ikke ha det der! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Med en gang jeg registrerte meg på twitter så fulgte celebritysextapes meg etter noen minutter! Betyr det virus? Bump Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Gjøre det alikevel, for du tjener på det i lengden. Jeg jobber som bare det med samfunnsfag nå - forbannet kjedelig, men det skal leveres imorgen. Tjener på RLE? Tja, om du kaller gode karakterer å tjene, så greit for meg. Selv bryr jeg meg faktisk om hva jeg kan når jeg går ut av skolen, ikke så mye om noen tall på et papirark. I fransk feks, der får jeg 5. Men kan jeg fransk? Neh... Og du planlegger å bli... hva? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Greit å ha gode karakterer på det avsluttende året. Jeg har gått opp fra rundt 3.5 i snitt til 4.3 ish dette halvåret. Jeg sanker nå inn karakterer i hovedfaget mitt, overflatebehandling. Norsk og engelsk kommer også ganske naturlig at jeg får greie/gode karakterer i, til tross for 300% tilbakestående engelsklærer som ga oss en BARNEBOK, komplett med bilder, til å lese i ferien. Fuck that sa jeg til hun og gikk. Drittbok. Samfunnsfag og gym må lide. Samfunnsfag fordi vi aldri har noengang snakket om et eneste interessant tema i de timene dette året, og gym fordi det er kl 8 om morgenen. Tror du Lakus er oppe og spretter kl 8 om morgenen? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nøtte: Hva slutter etter episode 2? Sesong 2... Slutter den da? neida, etter det jeg har fått med meg har den blitt fornyet for både en tredje og fjerde sesong Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Og, ja, jeg savner også Beatles, Metallica og AC/DC på Spotify! OM de tre kommer er jeg komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå