Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker faktisk som om jenter flest er veldig keene på noen som er kompetente når det kommer til pc.. Jeg er dumsnill når det gjelder tjenester, men det lønner seg veldig til tider.. :rolleyes:

Gjett om jeg sikrer engelsk- og samfunnsfagkarakteren på å ordne lyd til høyttalerene og bilde til projektoren hver gang vi ser film. B)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Virker faktisk som om jenter flest er veldig keene på noen som er kompetente når det kommer til pc.. Jeg er dumsnill når det gjelder tjenester, men det lønner seg veldig til tider.. :rolleyes:

Gjett om jeg sikrer engelsk- og samfunnsfagkarakteren på å ordne lyd til høyttalerene og bilde til projektoren hver gang vi ser film. B)

 

Nørd..

 

edit: eg trur Fargoth skriv eit sabla langt innlegg nå.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Sånne spill blir for mye for meg. Jeg prøvde meg på Oblivion. Etter å ha løpt rundt i noen grotter i tre kvarter, var jeg ganske lei. Plutselig fant jeg ut at jeg skulle sprite opp stemningen litt med å slå til en munk som maste om en amulett jeg måtte ta med et sted. Uheldigvis var denne munken litt tøffere enn jeg hadde regnet med, så han kom løpende ned trappen med et sverd etter at jeg hadde stukket av. Jeg hadde store planer om å utfordre ham til en sverdduell, men fikk opp en melding om at jeg ikke kunne bytte våpen når jeg var i en kamp. Da ga jeg opp spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...