Gormers Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Dere glemte fersken: edit: og da tar jeg kvelden Katter og hunder er episke btw. Hamstere, kaniner etc er kjedelige. Endret 13. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Phronemofobi – Angst for å tenke - Hvordan er det mulig? :o De må jo ha konstant angst, for angst er jo også å tenke. Gormers: Du må jo i det minste vente på min episke nattahilsen for natten. Endret 13. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Angst for å få angst. Den er episk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Dere glemte fersken: Skjul edit: og da tar jeg kvelden Katter og hunder er episke btw. Hamstere, kaniner etc er kjedelige. Stakars fyr. Om han virkelig er så redd for fersken er det vel ingen vits i å presse de opp i trynet på fyren? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg synest synd i han fyren. Nå ble jeg pluselig lagt til i en gruppesamtale på msn, trodde et øyeblikk det var dere, men det var bare en hel haug med ukjente mennesker. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ethram, hvordan vet du at det ikke er vi som snakker med deg på msn? "en hel haug med ukjente mennesker." Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Stakars fyr. Om han virkelig er så redd for fersken er det vel ingen vits i å presse de opp i trynet på fyren? Ja. Er veldig typisk sånne programmer. Han spør om hjelp for å takle fobien liksom^^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg legger meg, hadde planer om å legge meg klokken ett. Jeg får lese din nattahilsen i morgen, Rider. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 De fleste her inne er ikke så veldig ukjente lengre (har jo fått beskjed om at jeg er som familie for enkelte), men det var ikke et hint synest bare det var veldig merkelig Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tar kvelden selv. Stor dag imorgen med å gjøre ingenting. Sleep tight, I'm sure the bed bugs will bite. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det må du gjøre Shampoo. Jeg tror det kommer til å omhandle enkelte temaer jeg tar opp i romanen faktisk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vel vel. Tror jeg skal slenge på en episode med Magnum P.I før jeg sovner inn for natten. Måtte dere knuse og vri dere i tusenvis av både døde og levende midd i natt. Og ikke tenk på de 10 insektene og edderkoppene en spiser i søvne årlig God natt, forumtroll. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 At jeg sitter på et forum klokken halv fire om natta via mobil, jeg skjønner det ikke. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 At jeg sitter på et forum klokken halv fire om natta via mobil, jeg skjønner det ikke. Fordi du er en helt. Men jeg legger meg nå jeg også. Farvel. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Da tar jeg også kvelden. God natt folkens dere får nyte deres siste frihetsnatt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Forsvinner dere alle nå. Får si God Natt til dere da (kommer mer senere) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Natta, Ehtram. Natta, Lakus. Natta, drugiS. Jeg venter, Rider. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Denne gangen vil jeg lede deres tanker til noen uante konklusjoner. Når dere nå skal lukke øynene å ta plass som konge av ditt eget rike, der du bestemmer din egen skjebne like lett som du bestemmer at solen kaster sin refleksjon på høye krystallfjell bygget av dine forventninger av fremtiden. Hvis du følger hjertet vil fjellene vise vei og du vil nå dine mål. Men på vandringen er det lett å gå feil og rote seg bort på diverse blindveier, og noen ganger kan det komme en stor stygg ulv som gjør alt i sin makt for å mislede deg. Det er disse gangene det er godt å vite at du ikke er alene. At det er andre som er på den samme vandringen som deg. Og selv om vi ikke går på den samme veien er vi alle forenet i det at vi alle vandrer. Og hvis du åpner sinnet virker ikke denne tanken så umulig, en tanke om at gjennom våre drømmer er vi alle som en. Der har det ingenting å si om du er ung eller gammel, fattig eller rik. Vi er alle som den samme i drømmene. Og kanskje kan vi lære å strekke ut en hjelpende hånd til våre beslektede sjeler. For vi er alle i drømmeland og drømmeland er i alle. Derfor kan vi finne håp i drømmer, håp og styrke fra hverandre til å fullføre den lengste reisen. Med vennlig hilsen en mann med et ønske om å spre litt glede og gi dere alle en fantastisk natt, - Rider of Reason Endret 13. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Og glede sprer du. Episk, som alltid. Og med dette sier jeg god natt til alle forumsjeler der ute i den vide verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå