Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel vel. Tror jeg skal slenge på en episode med Magnum P.I før jeg sovner inn for natten. Måtte dere knuse og vri dere i tusenvis av både døde og levende midd i natt. Og ikke tenk på de 10 insektene og edderkoppene en spiser i søvne årlig :) God natt, forumtroll.

Lenke til kommentar

Denne gangen vil jeg lede deres tanker til noen uante konklusjoner. Når dere nå skal lukke øynene å ta plass som konge av ditt eget rike, der du bestemmer din egen skjebne like lett som du bestemmer at solen kaster sin refleksjon på høye krystallfjell bygget av dine forventninger av fremtiden. Hvis du følger hjertet vil fjellene vise vei og du vil nå dine mål. Men på vandringen er det lett å gå feil og rote seg bort på diverse blindveier, og noen ganger kan det komme en stor stygg ulv som gjør alt i sin makt for å mislede deg. Det er disse gangene det er godt å vite at du ikke er alene. At det er andre som er på den samme vandringen som deg. Og selv om vi ikke går på den samme veien er vi alle forenet i det at vi alle vandrer. Og hvis du åpner sinnet virker ikke denne tanken så umulig, en tanke om at gjennom våre drømmer er vi alle som en. Der har det ingenting å si om du er ung eller gammel, fattig eller rik. Vi er alle som den samme i drømmene. Og kanskje kan vi lære å strekke ut en hjelpende hånd til våre beslektede sjeler. For vi er alle i drømmeland og drømmeland er i alle. Derfor kan vi finne håp i drømmer, håp og styrke fra hverandre til å fullføre den lengste reisen. :)

Med vennlig hilsen en mann med et ønske om å spre litt glede og gi dere alle en fantastisk natt,

- Rider of Reason

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...