Essem Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei alle sammen. Jeg ser dere har hatt det gøy hos Eplefe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jepp ^^ Og om du har noen fobier så er nå tiden å fortelle om de virker det som. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Fobier er in, så åpne din hjertedør. We're listening. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Aha! Jeg har ingen fobier jeg kan komme på sånn i farten. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Les forrige side, jeg gir deg fobi-garanti. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Aha! Jeg har ingen fobier jeg kan komme på sånn i farten. Ikke? Slanger? Edderkopper? Maur? Midd? Kakkerlakker? Hufsa? ingenting? Les forrige side, jeg gir deg fobi-garanti. Well said, sir. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Her er en liste drugiS, det er bare å velge å vrake Ablutofobi – Angst for å vaske seg eller å bade Achluofobi – Angst for mørke Aerofobi – Angst for gjennomtrekk eller å svelge luft Aeroakrofobi – Angst for åpne plasser i høyden Aeronausifobi – Angst for å spy som en følge av luftsyke Afrofobi – Frykt for eller misliking av afrikanere eller afrikansk kultur Agateofobi – Angst for sinnsykdom Agorafobi – Angst for åpne plasser eller å være på folksomme offentlige steder Agrafobi – Angst for seksuelle overgrep Agrizoofobi – Angst for ville dyr Agyrofobi – Angst for gater eller å krysse gaten Aichmofobi – Angst for nåler og spisse objekter Ailurofobi – Angst for katter Akarafobi – Angst for kløe eller insekter som forårsaker kløe Akerofobi – Angst for sur– og bitterhet Akrofobi – Angst for høyder Albuminurofobi – Angst for leversykdommer Alektorofobi – Angst for kyllinger Algofobi – Angst for smerte Alliumfobi – Angst for hvitløk Allodoksafobi – Angst for meninger Altofobi – Angst for høyder Amathofobi – Angst for støv Amaksofobi – Angst for bilkjøring Ambulofobi – Angst for å spasere Anablefobi – Angst for å se opp Androfobi – Angst for menn Anglofobi – Angst for England eller engelsk kultur Aquafobi – Angst for vann Arachibutyrofobi – Angst for at peanøttsmør skal sette seg fast i ganen Araknofobi – Angst for edderkopper Armafobi - Angst for våpen Aviofobi – Angst for å fly (Flyskrekk) Caligynefobi – Angst for vakre kvinner Coulrofobi – Angst for klovner Cyclofobi – Angst for sykler Cynofobi – Angst for hunder Dorafobi – Angst for dyrepels Eridofobi – Angst for å miste besinnelsen Etnofobi – Frykt for eller misliking av flertallets kultur eller en homogenisert kultur, brukes gjerne om internasjonalistiske bevegelser Eurytrofobi – Angst for å rødme Eufobi – Angst for gode nyheter Flatulensofobi - Angst for avføring Fobofobi – Angst for å få angst Fonofobi – Angst for lyd (overfølsom for lyd) Fotofobi – Angst for lys (overfølsom for lys) Geliofobi – Angst for latter Grafofobi – Angst for å skrive Heliofobi – Angst for solen Hellenologofobi – Angst for komplisert vitenskapelig terminoligi Hematofobi – Angst for å se blod Hippopotomonstrosesquippedaliofobi - Angst for lange ord Homofobi – Redsel for homofile personer Lalofobi – Angst for å snakke Iatrofobi – Angst for leger Illyngofobi – Angst for å se ned Islamofobi – Angst for islam Klaustrofobi – Angst for innestengte rom Melofobi - Angst eller hat for musikk Musofobi – Angst for mus Negrofobi – Angst for å se mørkhudede mennesker Nekrofobi – Angst for å se lik Neofobi – Angst for alt nytt Novercafobi – Angst for svigermødre Nyktofobi – Angst for mørket Ofidiofobi – Angst for slanger Odontofobi – Angst for tannleger Ornitofobi - Angst for fugler Panfobi – Angst for alt Parasittfobi – Angst for insekter Paraskavedekatriafobi – Angst for fredag den 13. Phronemofobi – Angst for å tenke Radiofobi – Angst for radioaktiv stråling Tanatofobi – Angst for døden Thaasofobi – Angst for å sitte Triskaidekafobi – Angst for tallet 13 Spheksofobi – Angst for veps Symbantofobi – Angst for ulykker Undasofobi - Angst for bølger Xanthofobi – Angst for fargen Gul Xenofobi – Angst for det som er fremmed Zoofobi – Angst for dyr Ønofobi – Angst for vin Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ønofobi – Angst for vin Leste først "Angst for Win" Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vi hadde veldig mye busker og planter utenfor det gamle huset vårt, rett utenfor den store ruta mi var det tutt og ofte store edderkopper som hang og slappa av i sola. Needless to say, jeg åpna aldri den ruta. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vi har sikkert en liten middkoloni innvendig også, om de først finner endetarmen kommer de seg sikkert opp også. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 "Ailurofobi – Angst for katter " Det er vel det nærmeste jeg kommer en fobi. Ikke fordi jeg er redd for katter, er bare ikke så veldig glad i dem. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvem faen har angst for å se ned? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Nå mistet jeg troen på deg drugiS <_< Mokko: det går sikkert et i et med høydeskrekk. Endret 13. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Ablutofobi – Angst for å vaske seg eller å bade Haha tror jeg hadde en sånn en da jeg var mindre. Ville ikke vaske meg. Caligynefobi – Angst for vakre kvinner Stakkars dem som har den. Det gjelder i alle fall ikke Lakus. Endret 13. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hippopotomonstrosesquippedaliofobi - Angst for lange ord Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) "Thaasofobi – Angst for å sitte" Øhh. javel. Redd for å sitte faktisk. Lakus, dette er første gang jeg sier det: I LOL'd. Endret 13. april 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Caligynefobi – Angst for vakre kvinner Stakkars dem som har den. Det gjelder i alle fall ikke Lakus. Jeg skjønner bare ikke hvordan det er fysisk mulig Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nå mistet jeg troen på deg drugiS <_< Ingen grunn til det, jeg er bare ikke så glad i dyr jeg ikke burde være glad i. Hunder for eksempel, lukter og sikler. Katter er selvstendige og bryr seg 0 om meg. Derfor gidder ikke jeg å bry meg om dem heller. Jeg liker bedre kule dyr, som elg og elefant. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Angst for at peanøttsmør skal sette seg fast i ganen, faktisk. Kan noen gi min "angst for at dynen skal ligge med lappen (den nedre enden) opp" et fancy navn? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) @ Mokko: Danonichriofobi Edit: Det har jeg til en viss grad. Dynen "må" ligger en viss vei. Men det er vel mer en tvangstanke Endret 13. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå