Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Og du sa, Villanden? Her har vi et prakteksemplar av en som går under kategorien "gal".

Haha. Rider of Reason, jeg tror kanskje du trenger anger management. Men props for at du "stikker" tilbake til de ekle jævlene på en såpass grundig måte. Det viser karakter, du gjør ikke noe halvhjertet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til. Enhver. Tid. !

Det er også litt søtt å tenke på at når du går tur i skogen tramper du ca på 20 forskjellige organismer for hvert fortrinn :)

Ingen her som har fobi for hoggormer/slanger :blink: ?

Nei. De synes jeg bare er kule. Fant en huggorm på vei til et badested her i nørheten. Puttet den i en bøtte og slapp den ut litt lengre opp i veien. Moren min derimot hater slanger. MIn "resistance" mot dem kan ha noe med at faren min, iløptet av mine første 10 år på jorden, hadde flere slanger. Den største han hadde var en Pyton på over 160cm.

Lenke til kommentar

Når jeg bodde på gård kom jeg i nærkontakt med flere. Ble ikke så veldig redd da, siden dem lå rolig selv. Var bare når dem ble hugget i to at dem begynte å sprelle devil.gif (faren min gjorde det en gang, kan ikke si jeg ikke ville gjort det, er et sånt dyr jeg har et hat jeg ikke kan forklare for, akkurat som om slangene har drept familien min)

Men når de spreller mot deg i fart (var bare stålorm), eller lager en sånn ring og hveser litt giftsaft med hevet hode så hesten du sitter på blir livredd, O.O... Husker jeg hadde mareritt av hoggormer før... Og så hjalp det ikke at en i nærheten hadde dødd av hoggormbitt for lenge siden, og at jeg tenkte at siden jeg var allergisk mot veps så kunne hoggormbitt være dødelig.

Dukker av og til opp noen svære etterkopper her. Blir bare freaket litt ut når jeg bommer på slaget og den beveger seg så fort mot meg at jeg ikke klarer å holde følge, ellers går det greit.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Ingen her som har fobi for hoggormer/slanger :blink: ?

Slanger, nei! Da jeg var i Thailand fikk jeg lov til å gå ned i en ring hvor en type nettopp hadde lekt seg med tre giftige kobraslanger, og så fikk jeg prøve meg på tre ikke-giftige B) Det var kult! Jeg slo dem litt på halen, slik at de hogg etter meg, og da gjaldt det å ha tatt bort hånda innen den tid.

Jeg fikk kose litt med en annakonda også :)

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Blir bare freaket litt ut når jeg bommer på slaget og beveger seg så fort mot meg at jeg ikke klarer å holde følge.

Det er det som får meg til å kllikke i vinkel. De er jo så jævla kjappe med de alt for mange, og lange, beina sine.

Ekle saker, det skal være både snickers og twist.

Lenke til kommentar

Dere må ikke få meg til å få helt panikk her med alt dette snakket om midd osv...

For nå begynner jeg å tenke på alt som er der fra før av og alt dyrene drar med seg inn.

Ettersom både katten og hunden pleier å ligge i sengen min ( og katten ligger der nå.)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
ikke få meg til å få helt panikk her. Nå begynner jeg å tenke på alt som er der fra før av og alt dyrene drar med seg inn.

Ettersom både katten og hunden pleier å ligge i sengen min ( og katten ligger der nå.)

Det fine er jo at du kan knuse noen tusen av disse krypene bare ved å skifte liggestilling, ja sengen din er sannsynligvis en gravplass, mens de små vesnene må gnage på deg ganske lenge for å få samme resultat.

Lenke til kommentar
Ekle saker, det skal være både snickers og twist.

Props for ordvalg.

Angående slanger, så vet jeg ikke. Har aldri sett en up close in person. Men jeg kan tenke meg at frykt vil være min første reaksjon.

Takk ;)

Men slanger ikke rett og slett ikke like skumle som edderkopper og andre krimskramserier. De er som regel veldig rolige og du har også veldig god oversikt over dem. Men om du ike vil møte på dem så prøv å ikke gå i tørt terreng med sol og flate stener. Er som regel der de ligger og varmer seg. Her oppe i skogen rett bak området jeg bor er det en hel haug av både buorm og hoggorm. Møtte på noen elger på vei opp for å bade også engang. De fulgte etter oss en 2-300 meter (på ca 50 meters avstand).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...