Villanden Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Knerta årets første her om dagen. Våkna opp og syns jeg så en mysteriøs svart flekk i taket ovenfor døra mi. Etter nærmere investigation så jeg at det faktisk var en edderkopp som trodde at rommet mitt var en oppholds plass for ekle småkryp. En stor klype dasspapir og en flush i toaletten viste at det var feil tankegang av den nå avdøde edderkoppen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Edderkopper er søte ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Knerta årets første her om dagen. Våkna opp og syns jeg så en mysteriøs svart flekk i taket ovenfor døra mi. Etter nærmere investigation så jeg at det faktisk var en edderkopp som trodde at rommet mitt var en oppholds plass for ekle småkryp. En stor klype dasspapir og en flush i toaletten viste at det var feil tankegang av den nå avdøde edderkoppen. Jeg liker måten du tenker på. Virkelig. Hver vår finner jeg frem en billig spraydeo og en lighter med stor flamme. Dette resulterer i noe som ikke er så alt for langt unna en meget effektiv edderkopp-masseutrydder Veldig kjekk å ha da de kun tåler en liten dusj, mens vegger osv tåler å bli utsatt for den lille flammemengden. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) DU er gal, Villanden. Endret 13. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Hehe de små kommer seg jo inn overalt så det er kanskje derfor. Husker at en liten snik krøp inn i munnen min da jeg sovnet på kjellergulvet som liten. Våknet av at jeg tygde på den. Det høres ikke bra ut, ush... men jeg har hørt at vi i svelger omtrent 6-8 edderkopper i året og dette er mens vi sover :o Endret 13. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 ... Og enda flere innsekter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har hørt noe sånt jeg og, men jeg tror ikke det gjelder bare edderkopper. Tror det omfatter biller og maur osv også. Fant forresten en skikkelig feit larve i fjor sommer. ca 10 cm lang og 1cm+ tykk. Den var tøff! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Kult. Vi trenger ÉN kommentar til hos Eplefe for å nå 25 sider! Go on! Endret 13. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hehe, en kompis av meg hadde så utrolig mange edderkopper på rommet. Vi satt der mye som liten. Husker jeg satt i sengen hans og spillte, og der kom sikkert 5-6 stykker på meg. Vi tenkte at det sikkert var pga at han alltid hadde vinduet åpent. Men en dag da moren hans støvsuget under sengen fant hun et edderkopprede under der. Haha så jeg lo, han kompisen var jo redd de, så hadde han et rede under sengen sin Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Kult. Vi trenger ÉN kommentar til hos Eplefe for å nå 25 sider! Go on! Done. In style. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvorfor er Mokko her, hadde ikke han gått til sengs? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Personlig hater jeg flytende kryp enda mer enn edderkopper. Edderkopper klarer ihvertfall å være litt diskrete, men jeg hater dem også. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Da var vi ferdige hos Eplefe for denne gang Glad jeg ikke er henne, spam-mail er det værste jeg veit - Å få 250 mails hvor jeg må sortere ut hver eneste for å være sikker på at jeg ikke går glipp av noe viktig, nei fysj. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Når det kommer til insekter har jeg ingenting mot dem som ikke stikker eller biter(med unntak av kakkerlakker). Men hvis de angriper meg er det det siste de gjør. I fjor ble jeg så sint etter at en veps stakk meg at jeg fant frem arsenalet og drepte alle stkkedyr jeg fant i hagen (som er ganske stor) for så å samle dem opp, telle dem og sette fyr på dem. Var et par hundre som ble dynket i bensin og brent. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Og du sa, Villanden? Her har vi et prakteksemplar av en som går under kategorien "gal". Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvorfor er Mokko her, hadde ikke han gått til sengs? En venn av meg så sitt snitt til å send meg en melding for fem minutter siden. Joda, oppmerksomhet er fint det, men jeg hadde jo nesten sovnet. Tror jeg prøver meg igjen nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har faktisk en liten skrekkhistorie angående menger a edderkopper. For en 6-7-8 år tilbake hadde storebroren til den daværende bestekompisen min blitt plaget av masse edderkopper. Så jeg og kompisen min, nysgjerrige som vi var, tok en titt innom rommet hans da han ikke var hjemme. Det vi fant var rimelig sjokkerende. Inne i skapet hans lå det en haug med klær jeg ikke tror hadde blitt flyttet på minst 5 eller 6 måneder. Og der. Midt inni hjørnet, opp mot veggen, der lå det et svart teppe av bittesmå edderkopper. Sikkert flere hundre innsvøpt i ett nett som lignet på silke. Det var jævelig ekkelt. Fy faen. Vi prøvde den velkjente deo-sprayen + flamme, og det resulterte i at de spredde seg fort som faen utover veggen og vi løp ut. Fort som faen vi og. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Gal JEG? Nei nå aner vi ikke hva ham snakker om gjør vi vel. Nei det gjør vi ikke kosteligste. Å nei han aner ikke hva han snakker om. Moahhahahahah. Edit: Det hørtes ut som noe fra en skrekkfilm Lakus, hvis edderkoppene hadde vært større da. Endret 13. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nå begynte jeg plutselig å klø de merkeligste steder på kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå