Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What? Her har jeg gått å trodd at du var en slags semi-gudommelig skikkelse som alltid holdt hodet kaldt og delte sin forståelse og resonnement over forumet. Kan det være at jeg tok feil? Det kan ikke være. Din episke og balanserte nattahilsen, dine forsiktige ord og din fornufte begrunnelser ... kom alt sammen fra en dødelig person. Nei, det har jeg vanskelig for å tro.

Lenke til kommentar

Hmmm. Høres ut som om tråden er full av fornuftige mennesker. Det lover ikke godt for nattens aktiviteter her inne.

Selv har jeg en plan om å ikke ha noen plan slik at jeg kan lage en ny plan om jeg skulle ønske det. Fungerer fint.

Funny_Pictures_Animated_Dancing_Banana.gif

Lenke til kommentar
Hva skjedde med Operasjon Whoever?

Det var jo absolutt ingen (utenom et par) som virker interesserte i går kveld. VI kan jo selvfølgelig bare ta det på sparket nå da :p

Ja men det er jo den beste planen man kan ha Lakus. ;)

Jo, som sagt så fungerer den helt utmerket. Så langt har jeg heller ikke behøvd å forandre den.

Jeg tenker å være våken lenge for å så stå opp tidlig. Slik at jeg er stuptrøtt når jeg kommer opp igjen på hybelen ^_^

Det er noe lignende den planen jeg hadde i går kveld, men den feilet stort. SO ble tomt så jeg gikk å la meg kl 4. Satset på at sola skulle skinne meg i ansiktet å vekke meg i 9-tiden noe den ikke gjorde. Våknet opp i 12 tiden... det var den planen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...