ShampooMacTavish Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Natta, Atsjonas! Tar en enkel versjon av Rider: Drøm søtt! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det sser ut som RoR/Rider tok en enkel versjon av seg selv også. God natt Jonas Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 I has sadface. De neste episodene av Sarah Connor Chronicles er enda ikke ferdige og jeg hungrer for mer. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Enn så merkelig det må høres ut så er jeg også bare menneske, kan ikke være en episk gud hele tiden. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Enten er du, eller så er du ikke. Det finnes ingen mellomting. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 What? Her har jeg gått å trodd at du var en slags semi-gudommelig skikkelse som alltid holdt hodet kaldt og delte sin forståelse og resonnement over forumet. Kan det være at jeg tok feil? Det kan ikke være. Din episke og balanserte nattahilsen, dine forsiktige ord og din fornufte begrunnelser ... kom alt sammen fra en dødelig person. Nei, det har jeg vanskelig for å tro. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Nei jeg liker bare å være litt menneskelig i blandt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Phew. Nå holdt min verden omtrent på å falle ned i hodet mitt. Er det noen som har noen spesielle planer for feriens siste dag, altså morgendagen? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Tegne ferdig posteren, skrive litt på boka, noen andre gjøremål og ellers henge litt her på forumet. Og selvølgelig gjøre færdig min innspilling av denne her. Endret 12. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg skal i familiebesøk og ta turen tilbake igjen til hybelen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hmmm. Høres ut som om tråden er full av fornuftige mennesker. Det lover ikke godt for nattens aktiviteter her inne. Selv har jeg en plan om å ikke ha noen plan slik at jeg kan lage en ny plan om jeg skulle ønske det. Fungerer fint. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg skal legge meg snart. Skal opp klokken ni imorgen for å være klar for døgnrytme og å stå opp klokken 7 på tirsdag. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hva skjedde med Operasjon Whoever? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ja men det er jo den beste planen man kan ha Lakus. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg tenker å være våken lenge for å så stå opp tidlig. Slik at jeg er stuptrøtt når jeg kommer opp igjen på hybelen ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hva skjedde med Operasjon Whoever? Det var jo absolutt ingen (utenom et par) som virker interesserte i går kveld. VI kan jo selvfølgelig bare ta det på sparket nå da Ja men det er jo den beste planen man kan ha Lakus. Jo, som sagt så fungerer den helt utmerket. Så langt har jeg heller ikke behøvd å forandre den. Jeg tenker å være våken lenge for å så stå opp tidlig. Slik at jeg er stuptrøtt når jeg kommer opp igjen på hybelen ^_^ Det er noe lignende den planen jeg hadde i går kveld, men den feilet stort. SO ble tomt så jeg gikk å la meg kl 4. Satset på at sola skulle skinne meg i ansiktet å vekke meg i 9-tiden noe den ikke gjorde. Våknet opp i 12 tiden... det var den planen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 8 users reading this topic. I'm in Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg tenkte mer å gå til sengs rundt 3-4 tiden (slik som jeg har gjort hele ferien), men i motsetning til å stå opp mellom 13-15 står jeg heller opp i 9-10 tiden Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det er vel ingen som har en kvinnestemme å låne bort til innspillingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå