Nøtte Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Alltid på jakt etter noe som er bedre Har next gen tel nå men dem er ganske dyre også klarer dem ikke å sende regningene til riktig adresse en gang... Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Den Black Hole var kul! Jeg skulle egentlig spille Mass Effect nå, men, foreldrene har bestemt seg for å se litt påskekrim. Nå skal det sies at Poirot ikke er så dårlig, men når du har sett flere episoder av det enn det det finnes av Stargate begynner det å bli litt skurrete i kantene. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Her i gården får vi snart fibernett. Har ikke satt meg så bra inn i det, men da går jo overføringen med lysets hastighet såehh... Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Fibernett gief. Og forresten, angående Skjermdiskusjonen - Jeg har 24" fra Dell, og er storfornøyd med det B) [/briefmode] Endret 12. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Fiber.. 25000/25000.. 500,- måneden. Noen som vil ha? ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 laland hvor får du det? og jeg kjører to stk 19" fra samsung. Men dem blir byttet ut med 2 stk 24" eller rundt der i gården. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Epic! Haha, ikke verst Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Jeg skulle egentlig spille Mass Effect nå, men, foreldrene har bestemt seg for å se litt påskekrim. Nå skal det sies at Poirot ikke er så dårlig, men når du har sett flere episoder av det enn det det finnes av Stargate begynner det å bli litt skurrete i kantene. Jeg synes dagens Poirot var en av de beste, Poirot er den beste påskekrimmen. Endret 12. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 laland hvor får du det?og jeg kjører to stk 19" fra samsung. Men dem blir byttet ut med 2 stk 24" eller rundt der i gården. Lyse her i Kragerø. Har forøvrig en 22" og en 17" Samsung skjermer, men når jeg ønsker hooker jeg til en 19" CRT med 2048*1536, en 32" lcd tv eller en PJ på over 80". Er litt å velge i, selv om jeg kommer til å kjøpe meg en 24" (etterhvert to) eller èn 27". Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Vi tok den opp siden vi satt og spiste middag, men jeg tror de allerede har begynt å se. Til informasjon: Mamma kjøpte omtrent alle sesongene med Poirot for ca. ett år tilbake. Edit: Når jeg prøvde å legge meg selv til som venn fikk jeg en melding der det sto: "An Error has occured." I'm all over the internet! Endret 12. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Oi det er ganske mange sesonger. Tar lang tid å se alle. Det er i slike situasjoner det er fantastisk å ha mer en en skjerm. Endret 12. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Enig, det er digg å ha en pappa som henger på AVforum relativt mye og har en gigantisk interesse for surroundanlegg, med de aller beste videokanonene og eksperter til å stille inn lyden;) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Det hørtes nice ut. Tror nesten det slår å få bruke en kinosal til å spille PS3. ^_^ Endret 12. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Fiber.. 25000/25000.. 500,- måneden. Noen som vil ha? ^_^ Håper da virkelig ikke det er mb/s du snakker om nå. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Det gjør faktisk nesten det ja RoR ^_^ Bassen hjemme er bedre enn i kinosaler, og egentlig lyden generelt. Men, likevel er lerretet vårt langt fra like stort som ett kinolerret. Edit: Poirot Time Endret 12. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Fiber.. 25000/25000.. 500,- måneden. Noen som vil ha? ^_^ Håper da virkelig ikke det er mb/s du snakker om nå. kb/s 3.6mpbs.. det tar av, særlig når en dvd-rip er nede på rundt 5 minutter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Neste episode kommer ikke før om 17 (!!!) timer pga elendig connection. Me need speedboost Skal snart gå fra Basis (1500/400) til Turbo-abonnement (16000/800). Absurd nedhastighet, yay! Nå skal jeg være nostalgisk og spille Fable (1, ikke 2). Fiber.. 25000/25000.. 500,- måneden. Noen som vil ha? ^_^ Gjett hvem som får 30/30 mb/s om 15 dager? Jeg skulle egentlig spille Mass Effect nå, men, foreldrene har bestemt seg for å se litt påskekrim. Nå skal det sies at Poirot ikke er så dårlig, men når du har sett flere episoder av det enn det det finnes av Stargate begynner det å bli litt skurrete i kantene. Jeg synes dagens Poirot var en av de beste, Poirot er den beste påskekrimmen. Poirot var bra idag. Elsker måten han går på, litt rund pingvin. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Enig, det er digg å ha en pappa som henger på AVforum relativt mye og har en gigantisk interesse for surroundanlegg, med de aller beste videokanonene og eksperter til å stille inn lyden;) Kan jo ha visse ulemper også. En så teknisk og oppdatert far vil jo kunne overvåke og begrense alt du gjør på nettet osv, men det kommer jo selvsagt an på hvordan forholdene er i heimen deres. Selv er jeg relativt fornøyd med å være den eneste i familien som henger med i tiden (les;. Henger på forum). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Enig, det er digg å ha en pappa som henger på AVforum relativt mye og har en gigantisk interesse for surroundanlegg, med de aller beste videokanonene og eksperter til å stille inn lyden;) Kan jo ha visse ulemper også. En så teknisk og oppdatert far vil jo kunne overvåke og begrense alt du gjør på nettet osv, men det kommer jo selvsagt an på hvordan forholdene er i heimen deres. Selv er jeg relativt fornøyd med å være den eneste i familien som henger med i tiden (les;. Henger på forum). Der har du min stefar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå