Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Men de har rota ganske så godt til med Sylar. Blir nok vanskelig for dem i videre sesonger.

Fred, sitte alene og se på Heroes, hva er det? Neida, først skal hele huset støvsuges etter å ha hørt at jeg slapp det hvis jeg gjorde en annen ting, som jeg gjorde. Og nå, nå skal jeg steke vaffler, joda greit det, ikke noe imot det, men jeg sitter jo med Heroes.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Goddammit. Nå, etter en ny episode, er jeg nok en gang hektet på Terminator: The Sarah Connor Chronicles. Og jeg som nå bare har èn ny episode igjen på harddisken. Neste episode kommer ikke før om 17 (!!!) timer pga elendig connection. Me need speedboost :(

Edit: Noen som har sett The Big Bang Theory? Hører at det skal være dritmorsomt.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Neste episode kommer ikke før om 17 (!!!) timer pga elendig connection. Me need speedboost :(

Skal snart gå fra Basis (1500/400) til Turbo-abonnement (16000/800). Absurd nedhastighet, yay!

Nå skal jeg være nostalgisk og spille Fable (1, ikke 2).

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Er det du som arrangerer Nøtte?
Hehehe sitter å ser siste sesongen av viva la bam i dag og!

Nydelig svar heeheheh.

Skal snart gå fra Basis (1500/400) til Turbo-abonnement (16000/800). Absurd nedhastighet, yay!

Jeg SKAL ha en brukbar linje når jeg flytter. Trenger ikke være så voldsom ned, men må være litt opp ettersom jeg er spillfan.

7000 ned og 1000 opp tenker jeg vil være fint. Trenger tross alt ikke noe ekstremt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...