Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer ingen ny sesong i år siden de har tatt et friår, men for at ventetiden ikke skulle bli for lang har de laget 4 spesialer som blir sendt til forskjellige tider i året. Men ja det kansje, ikke helt back to the future men det innehelder både humor og tidsreiser. Bare se tidsmaskinen/romskipet hans the TARDIS det er kansje ikke en delorean men det er iallefall en politiboks :)

Lenke til kommentar

Ahh. Det ga litt mer mening mtp tiden mellom episodene nå for tiden :p Men det ga ikke mye mening i mitt hode ang hva det faktisk dreide seg om. Kanskje jeg skal titte på en episode for å sjekke. Men nå har jeg allerede Dexter, Sarah Connor Chronicles, Ross Kemp on Gangs, Lost, The Fringe, Scrubs og Dead Set å se på. Kan ta litt tid før jeg får gjort det :p

Lagde en Løvenes Konge Special Edition av signaturen min for resten av påskeferien :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Sesong 2 var helt grei ifølge alle andre, men jeg elsket den. Det at Peter ble mer og mer slem gjorde det hele mer spennende. Sesong 3 er på nivå med sesong 1, om ikke bedre. Ta det opp igjen du :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Etter en solformørkelse finner samtlige skikkelser mystiske krefter, ingen vet hvor de kommer fra, hvorfor eller hvordan. Det er fortid, nå, er det fremtiden som gjelder, og de gode og onde skilles.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hvis en vanlig "HDTV" heroes episode har 40 000 onkler, og 720p har 10 000, er ikke valget så vanskelig. Men jeg storkoser meg med 720p filmer, 1080p klarer ikke pcen min av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...