Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: jeg har vært på forumet mens jeg sto på ski. Jeg kødder ikke. Både langrenn og slalom uten hansker; iPhone er for genial.

For det går ikke an med en annen telefon. :rolleyes:

Funker fett som bare det med hvilken som helst telefon, vil bare frem til at iPhone gjør det hele meget mye enklere enn.. si, en java-telefon eller windows mobile.

Lenke til kommentar
Er jeg under "kamerater", "familie" eller "forum folk"? :unsure:

Hehe gamle skole kamerater :) heter den ene gruppen! Hehehehe kan ikke huske vi har gått på skole i lag...

I famile gruppen kan jeg ikke huske på om du har vært eller er i min familie. Så du er plasert på toppen i forumfolk...

Lenke til kommentar
Funker fett som bare det med hvilken som helst telefon, vil bare frem til at iPhone gjør det hele meget mye enklere enn.. si, en java-telefon eller windows mobile.

Hvorfor det? iPhone har til og med en trykkskjerm som gjør at man måta av seg hanskene. Jeg mimrer tilbake til tiden da jeg hadde Neonode N2. Den hadde laserstreker over hele skjermen, en ganske fantastisk teknologi faktisk. Poenget er at man skulle bryte laserstrekene for at telefonen skulle reagere. Disse laserene kunne man bryte med hva som helst. Uten tvil en stor fordel sammenlignet med andre trykkskjermtelefoner som har sensorer som registrerer hvor fingeren din er til enhver tid.

Men hey, jeg liker iPhone jeg også. ;)

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

drugiS: jeg utrykte "uten hansker" ganske klart. Og med enklere mener jeg hvor integrert og lettvindt det er å bruke Safari, sammen med en lyssterk, stor og velfungere touch-skjerm. Det er ikke èn av tingene som gjør iPhonen til en foretrukket, håndholdt internettmaskin, det er når alt er kombinert sammen. ;)

HCG, fy! Nøtte ain't no fool selv om jeg likte starten på sangen.

Lenke til kommentar
drugiS: jeg utrykte "uten hansker" ganske klart. Og med enklere mener jeg hvor integrert og lettvindt det er å bruke Safari, sammen med en lyssterk, stor og velfungere touch-skjerm. Det er ikke èn av tingene som gjør iPhonen til en foretrukket, håndholdt internettmaskin, det er når alt er kombinert sammen. ;)

Skal gi deg lyssterk, stor og velfungerende touch-skjerm, jeg.

htc-touch-hd.jpg

Forresten hadde jeg joinet Gears hvis jeg hade vært hjemme. Om et par timer maybe. Jeg savner å spille med folk. :(

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...