- FuzioN Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Happy Birthay, Konamixx. Dere, den gruppen er hemmelig! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Og alikevel vet vi om den. Rart det Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Edit: jeg har vært på forumet mens jeg sto på ski. Jeg kødder ikke. Både langrenn og slalom uten hansker; iPhone er for genial. For det går ikke an med en annen telefon. :rolleyes: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 God morgen godtfolk. Hva skjer her? Oo bursdag, Grattulerer md dagen Konamixx! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Edit: jeg har vært på forumet mens jeg sto på ski. Jeg kødder ikke. Både langrenn og slalom uten hansker; iPhone er for genial. For det går ikke an med en annen telefon. :rolleyes: Funker fett som bare det med hvilken som helst telefon, vil bare frem til at iPhone gjør det hele meget mye enklere enn.. si, en java-telefon eller windows mobile. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Er jeg under "kamerater", "familie" eller "forum folk"? :unsure: Hehe gamle skole kamerater heter den ene gruppen! Hehehehe kan ikke huske vi har gått på skole i lag... I famile gruppen kan jeg ikke huske på om du har vært eller er i min familie. Så du er plasert på toppen i forumfolk... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 På toppen? Da er det kult! Noen som er med på litt gears? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Funker fett som bare det med hvilken som helst telefon, vil bare frem til at iPhone gjør det hele meget mye enklere enn.. si, en java-telefon eller windows mobile. Hvorfor det? iPhone har til og med en trykkskjerm som gjør at man måta av seg hanskene. Jeg mimrer tilbake til tiden da jeg hadde Neonode N2. Den hadde laserstreker over hele skjermen, en ganske fantastisk teknologi faktisk. Poenget er at man skulle bryte laserstrekene for at telefonen skulle reagere. Disse laserene kunne man bryte med hva som helst. Uten tvil en stor fordel sammenlignet med andre trykkskjermtelefoner som har sensorer som registrerer hvor fingeren din er til enhver tid. Men hey, jeg liker iPhone jeg også. Endret 12. april 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Nå skal jeg se den ferskeste dw episoden og skal nyte alle 58 minuttene, har gledet meg til dette siden desember Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hva er egentlig alt dette oppstyret om Doctor Who/Whatever? Syns alle prater om det hele tiden. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 En sang jeg skriver om forumet: Laland is cool, Nøtte is a fool... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 drugiS: jeg utrykte "uten hansker" ganske klart. Og med enklere mener jeg hvor integrert og lettvindt det er å bruke Safari, sammen med en lyssterk, stor og velfungere touch-skjerm. Det er ikke èn av tingene som gjør iPhonen til en foretrukket, håndholdt internettmaskin, det er når alt er kombinert sammen. HCG, fy! Nøtte ain't no fool selv om jeg likte starten på sangen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Tok bare det første navnet jeg kom på. Noen forslag? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) drugiS: jeg utrykte "uten hansker" ganske klart. Og med enklere mener jeg hvor integrert og lettvindt det er å bruke Safari, sammen med en lyssterk, stor og velfungere touch-skjerm. Det er ikke èn av tingene som gjør iPhonen til en foretrukket, håndholdt internettmaskin, det er når alt er kombinert sammen. Skal gi deg lyssterk, stor og velfungerende touch-skjerm, jeg. Forresten hadde jeg joinet Gears hvis jeg hade vært hjemme. Om et par timer maybe. Jeg savner å spille med folk. Endret 12. april 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hva er egentlig alt dette oppstyret om Doctor Who/Whatever?Syns alle prater om det hele tiden. Ikke med mindre du ser på Ehtram og GhostViper som alle. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Vi har faktisk vervet en god del nå Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hva er egentlig alt dette oppstyret om Doctor Who/Whatever?Syns alle prater om det hele tiden. Ikke med mindre du ser på Ehtram og GhostViper som alle. De prater jo så mye om det at det virker som alle Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 http://cid-0009df82788911f1.groups.live.com/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 drugiS: Men, å bruke den i slalombakken? Tror ikke det. Amobil reagerer blant annet på at den 'blir fort ripete', mens iPhone har glassskjerm. Ikke plast. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det er sikkert fint. Men jeg tenker jeg beveger meg hjemover nå. Snakkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå