Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Elsker Spotify, selv om det er verkelg dumt at dei berre har Def Leppards sanger etter 2000. Spotify har fått meg til å slutte med musikk nedlastning, noke som er veldig positivt.

Lenke til kommentar
Elsker Spotify, selv om det er verkelg dumt at dei berre har Def Leppards sanger etter 2000. Spotify har fått meg til å slutte med musikk nedlastning, noke som er veldig positivt.

Etter at mp3 spilleren min med 30GB Rock ble stjelt så slutta jeg å laste ned... Det er vel 3-4 år siden... Hadde all Rock osm er verd å snakke om fra 1980-> Frem til i dag!

Var så ufattelig surt det der!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hadde du ikke backup av musikken din på pc? :o omfg lizm

 

Hadde jeg mistet all musikken min hadde jeg gått i fosterstilling resten av året. Backup er viktig!

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Hadde du ikke backup av musikken din på pc? :o omfg lizm

 

Hadde jeg mistet all musikken min hadde jeg gått i fosterstilling resten av året. Backup er viktig!

Hehe var rett før jeg fikk meg ny pc!

På den gamle hadde jeg en 40 Gb stor hardisk så backup hva var det??

Var møkk forbanna i flere dager etterpå!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Haha, eg driver og øver til norsk prøve imorgen, og eg satt opp eit system med hovedpunkter og underpunkter (kan samanliknas med over- og under kategorier). Då eg trengte eit nytt ark sa jeg høyt: "hvor er spoiler funksjonen?" Eg fikk svar av min stefar "Nå må du ikke flytte til cyberworld nå da"

 

Helt sant :D

Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at jeg aldri kan huske å ha sett deg før i forumsammenheng, er det noe bytte av visningsnavn jeg har gått glipp av? Kjenner du forresten en Torkil? (Jeg har familie oppe i Namsos-traktene ^_^ )

Kanskje du kjenner til Fagerhaug :) Kjenner en Torkil ja, men er jo sikkert 100 stk som heter Torkil i Namsos da :p Etternavn?

Fagerhaug ja! SSGC og greier, hehe.

 

Mørkved.

Lenke til kommentar
Du TSP, får du noke slags betaling for å vere admin på forumet?
Nei. Bare oppmerksomhet ^_^

 

 

SSGC ja ;D Good times
Holder på med noe SSGC igjen, domene og forum er i havn, men er problemer med å få ferdig finpussen og tid nok til å tenke på hvordan det skal gjøres kjent. Føler jeg bare lager noe til meg selv ^_^
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Syns du er flink eg TSP! *Smisk*

 

Skjul

............................................________........................

....................................,.-‘”...................``~.,..................

.............................,.-”...................................“-.,............

.........................,/...............................................”:,........

.....................,?......................................................\,.....

.................../...........................................................,}....

................./......................................................,:`^`..}....

.............../...................................................,:”........./.....

..............?.....__.........................................:`.........../.....

............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../........

.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/...........

..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}...........

...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../............

...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../.............

............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”...............

............/.`~,......`-...............................\....../\...................

.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__...........

,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,....

.....`=~-,_\_......`\,.................................\........................

...................`=~-,,.\,...............................\.......................

................................`:,,...........................`\..............__..

.....................................`=-,...................,%`>--==``.......

........................................_\..........._,-%.......`\...............

...................................,<`.._|_,-&``................`\..............

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Oj, satan så gøysomt, man slipper Matte på VG2 Medier og kommunikasjon. Fuck Yeah!

 

Ja, men dette må du ta igjen på 3. året hvis du vil ha stuidekompentanse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...