Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Tror jeg tar kvelden jeg og. Ingen igjen i Siste Ordet og jeg kjenner jeg begynner å bli søvnig. Planen om å tvinge døgnrytmen inn igjen feilet :( Jaja. FÅr ta det igjen med å stå opp med en gang sola vekker meg ved å lyse meg i det trøtte trynet mitt i morgen tidlig. Burde vel være omkring nitiden tenker jeg. Det blir et pent syn. Kanskje jeg skal poste webcambilde :p

God natt, forumtroll :)

(Men jeg rekker en episode med Magnum P.i først. Jada)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå som jeg nok en gang skal til å dykke inn i mine villeste fantasier, benytter jeg anledningen til å ønske drømmende sjeler der ute en gledelig natt fylt av drømmer om lengsler og gleder som forhåpentligvis en dag vil bli virkelig, og hvem vet kanskje er det allerede virkelig, i det minste for deg. For hvis du virkelig tror og håper noe, hvem kan si at det ikke er virkelig for deg i dine egne drømmer. Når alt kommer til alt er det kanskje vi som bare er en drøm og drømmene virkelighet. Og alle mennesker lever med en indre trang til å våkne. Det som i alle fall er sikkert er at drømmer ofte kan være vakrere, mer virkelige og mer skremmende enn virkeligheten noen gang kan bli. Og spesielt slike hyggelige drømmer som tar deg med bak horisonten og til universets ende der fantasien bor, blant skyer farget av midnattssolen og eviggrønne skoger av håp, ja slike drømmer ønsker jeg dere alle.

Og det får være nok for min episke nattahilsen for denne gang. Eller hva Lakus.

Med et inderlig ønske om en god natt, alles stemme av fornuft på forumet,

-Rider of Reason :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg er på vei hjem, endelig. Etter å ha fått helt ekstremt lite godteri denne påsken, skal jeg virkelig hamstre i kommende uke.

Lenke til kommentar
Takk for nattahilsenen, Rider, episk er ordet ^_^ Husket dessverre ikke hva jeg drømte i natt heller, jeg pleier å ha perioder mellom jeg drømmer og ikke drømmer. If only Dreamfall were true :love:

Jeg drømte om en chick jeg hadde sjans på. Men så hadde jeg kommentert på noen videoer på Facebook hun ikke likte. Derfor trodde hun det var mine videoer. Det endte opp med at jeg ringte på hos henne hele tiden. Smart drøm.

God morgen forresten. Jeg vil ikke være på landet lenger. Savner kjeksboksen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...