Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Tror jeg tar kvelden jeg og. Ingen igjen i Siste Ordet og jeg kjenner jeg begynner å bli søvnig. Planen om å tvinge døgnrytmen inn igjen feilet Jaja. FÅr ta det igjen med å stå opp med en gang sola vekker meg ved å lyse meg i det trøtte trynet mitt i morgen tidlig. Burde vel være omkring nitiden tenker jeg. Det blir et pent syn. Kanskje jeg skal poste webcambilde God natt, forumtroll (Men jeg rekker en episode med Magnum P.i først. Jada) Endret 12. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Nå som jeg nok en gang skal til å dykke inn i mine villeste fantasier, benytter jeg anledningen til å ønske drømmende sjeler der ute en gledelig natt fylt av drømmer om lengsler og gleder som forhåpentligvis en dag vil bli virkelig, og hvem vet kanskje er det allerede virkelig, i det minste for deg. For hvis du virkelig tror og håper noe, hvem kan si at det ikke er virkelig for deg i dine egne drømmer. Når alt kommer til alt er det kanskje vi som bare er en drøm og drømmene virkelighet. Og alle mennesker lever med en indre trang til å våkne. Det som i alle fall er sikkert er at drømmer ofte kan være vakrere, mer virkelige og mer skremmende enn virkeligheten noen gang kan bli. Og spesielt slike hyggelige drømmer som tar deg med bak horisonten og til universets ende der fantasien bor, blant skyer farget av midnattssolen og eviggrønne skoger av håp, ja slike drømmer ønsker jeg dere alle. Og det får være nok for min episke nattahilsen for denne gang. Eller hva Lakus. Med et inderlig ønske om en god natt, alles stemme av fornuft på forumet, -Rider of Reason Endret 12. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Orker ikke å lese alt det der :rolleyes: Ser på Live in Texas jeg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg er på vei hjem, endelig. Etter å ha fått helt ekstremt lite godteri denne påsken, skal jeg virkelig hamstre i kommende uke. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 God morgen. Sola vekka meg seinere enn forventet, men klokken halv tolv er bedre enn halv fire. Kanskje jeg har en sjangs til å få døgnrtymen på plass likevel. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Takk for nattahilsenen, Rider, episk er ordet ^_^ Husket dessverre ikke hva jeg drømte i natt heller, jeg pleier å ha perioder mellom jeg drømmer og ikke drømmer. If only Dreamfall were true Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 She, she she she shine on <3 Jeg er i godt humør idag, men vet ikke hvorfor. ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Klokken halv tolv tikket det en melding inn på telefonen min. Herlig å våkne til at folk bryr seg om en! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg ble vekket av noen som truet med å ta frem vannpistolen, hvis ikke dradde meg ut av sengen. Dette er koselig ja. <_< Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Takk for nattahilsenen, Rider, episk er ordet ^_^ Husket dessverre ikke hva jeg drømte i natt heller, jeg pleier å ha perioder mellom jeg drømmer og ikke drømmer. If only Dreamfall were true Jeg drømte om en chick jeg hadde sjans på. Men så hadde jeg kommentert på noen videoer på Facebook hun ikke likte. Derfor trodde hun det var mine videoer. Det endte opp med at jeg ringte på hos henne hele tiden. Smart drøm. God morgen forresten. Jeg vil ikke være på landet lenger. Savner kjeksboksen min. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg ville ikke være på hytta lenger, så jeg la meg ned på bakken og begynte å skrike og sparke i møbler. Før jeg visste ordet av det spilte jeg Gears! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Må prøves. Står dessverre i slalomTøy nå.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Med slalomsko? Da burde det funke dobbelt så bra! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Håper det var en spøk Laland, for det passer ikke i hele tatt med det inntrykket jeg har fått av deg Endret 12. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Da er du heldig, Marthe, for det var en tull. Man har ikke mer moro enn man lager selv! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Fare for ekstreme ødeleggelser, kan medføre uønskede reaksjoner. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Skjønner.. du kan ende opp med å bli der lenger enn du ønsker. Prøv på noe av det vi snakket om igår på MSN! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Vel da er det på tide å ønske alle en god morgen da! Var egentlig oppe kl 10 man fant ut at det var ikke noe å gjøre da så jeg la meg igjen. Så hva er planene for dagen da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Twitteret nettopp om akkurat det. Hva skal man gjøre idag? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 CDON.no Assassin's Creed Platinum - 149kr Brothers in Arms: Hell's Highway - 149kr Champion Optisk Toslink - 59kr Full Metal Jacket (Deluxe Edition) - 69kr Totalt: 455kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå