Nøtte Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Og ja glemte en ting... Den er på 41 sider i word... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Dansens historie: Beste dansen noensinne: Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg kunne tenk meg en kopi (lurer på hva som hende da jeg var vekke) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Så du har planer om å lese igjennom 41 sider med forumpjatt? Lykke til, for da er du opptatt til i morgen tidlig Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hehehe glad for at jeg lagra den:-) Jeg har fortsatt det samtale vinduet oppe faktisk! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Laste det opp til forumet? Men hva godt gjør det å ha samtalevinduet oppe enda+ jeg antar du har vunnet for lenge siden? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Laste det opp til forumet? Men hva godt gjør det å ha samtalevinduet oppe enda+ jeg antar du har vunnet for lenge siden? There is still a compeition going! Ehh er mye grums i den samtalen som jeg ikke vil poste i forumet men kan sende på mail i stede... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det er bare kjernen igjen her ser jeg B) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hehe eller oss med skrudd døgnrytme... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Skjønner fremdeles ikke hvordan en elleveåring klarer å holde seg oppe til 3-4 på natta. Selve det å holde seg våen fortår jeg egentlig, men ikke hvordan han klarer det mtp foreldre. På hans alder kom jeg aldri unna foreldrene mine mtp leggetider. Alien Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Nå har jeg lest meg gjennom det, har gått glipp av litt ser jeg Edit: Husker da jeg var elleve, da var det gøy å snike seg ut om natten med venner og gå turer i skauen. jaja tidene forandrer seg... Endret 12. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Mest sansynlig var det vår generasjon som banet vei for den liberale holdningen nå om dagen Lakus Nå får de lov til alt, og finner glede i mindre og mindre. Endret 12. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 What? Leste du gjennom 41 sider så fort? Syke syke kvinne. Det som er bedre nå fremfor da er at nå kan man gå ut akkurat når man vil. og finner glede i mindre og mindre. Ja, det er jo bare å se på barnetv nå til dags det. Makan til dritt, men likevel elsker de små det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det skulle da bare mangle at man kan bestemme selv etter 19 år. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det er jo klart at etter 19 år har foreldrene dine mer eller mindre stoppet å bekymre seg for deg når du er ute av huset, men det var egentlig ikke poenget mitt. Det er uansett milevis bedre å bare kunne gå ut nå om jeg ville, enn å måtte snike meg ut. Uansett om det å snike seg ut gir en litt spesiell følelse det å. Gjør det hele mer spennende/romantisk/morsomt/whatever du trenger situasjonen til å være. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Foreldrene mine har egentlig aldri vært noe særlig strenge. Jeg tror aldri jeg har hatt noe fast leggetid(men vi fikk selvfølgelig ikke lov å rangle om natten) og vi fikk egentlig se hva vi ville på tv. Kan vel bruke lillesøstren min som eksempel: Hun kunne både lese og skrive da hun begynte på skolen, pluss at hun mestret engelsk alt takket være tven. Da hun var syv år gammel var favoritt filmen hennes titanic og hun så den om og om igjen. Noe som egentlig var litt morsomt ettersom mine venner på den tiden ikke fikk se slike filmer. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 @Nøtte: Ha en forteffelig natt og måtte du finne drømmedame i løpet av morgendagen Nuts out! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Nettopp derfor jeg himler med øynene da jeg får høre at lillebroren og søstra mi ikke får lov til og se ditt og datt filmer osv. Det er vel mest fordi jeg selv har lært noe enormt av filmer, bøker og spill. Iallefall i mye større grad en mine foreldre. Det blir vel mer naturlig for meg da og la søsknene mine se på ganske mange flere filmer når det er jeg som har ansvaret for dem, eller spille spill som går ut på mer enn å samle perler på bunnen av perlemorskysten i form av en havfrue. Tidene forandrer seg, og de gjør det jævlig fort. @Nøtte: Ha en forteffelig natt og måtte du finne drømmedame i løpet av morgendagen Nuts out! Ehm. God natt? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 God natt Nøtte. Siden du allerede har gitt deg selv en nattahilsen trenger du ingen fra meg. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Da sier jeg og god natt, det er vel på tide nå som klokken begynner å nærme seg 4. Hadde tenkt å se påskespesialen av dw før jeg tok kvelden, men det gikk sinnsykt tregt med å få den ned i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå