Mokko Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Da sier jeg natta nok en gang. Men dette blir den siste. Natta, sove godt alle sammen! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Kanskje det er visse likheter, jeg har aldri prøvd Allan Wake så det vet jeg ikke. Jeg kan godt hive meg med på opperasjonen, men det ser ut som det ikke blir så mange. Edit: God natt drugiS og Mokko. Endret 11. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) godnatt drugiS edit: godnatt mokko Endret 11. april 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Det er ikke ofte jeg sitter å ler for meg selv men dette programet klarer den jobben utmerket! Endret 11. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 godnatt drugiS *Host* fix'd ^^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 I romanen går det mest på drømmevandring. Det eneste jeg kan samenligne det med må være drømmingen i Wheel of Time. Nøtte Hvilket program ser du? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Da tar jeg like så godt å sier at jeg går å tar meg en røyk. Når jeg kommer tilbake kommer jeg til å begynne å poste noe som ligner på filosofi. Det er sånn Lakus blir etter å ha sittet ute å tenke på natta. Btw: Alan Wake er ikke ute enda, men det har vært mye snakk om det. Gamer har også hatt et verdensekslusivt intervju med dem for litt siden. Handler om en forfatter som har fått skrivespree, og som drar til "fjells" for å klarne opp hodet sitt. Da dukker det opp demoer og fantasier som han etterhvert ikke klarer å skilne fra virkeligheten. Vet ikke om det er noe i nærheten av din historie, men det du sa om drømmer virket interresant. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Haha han Allan Wake hørtes litt ut som meg. Men det er ikke helt sånn det foregår i min historie da. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg lærer om livsfilosofi på viva la bam Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 God natt alle, sov godt. naa legger jeg meg Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Jeg nesten vil annta det ikke er så likt livsfilosofien i boka til Arne Næss Edit: God natt Såpe, og vask deg skikkelig før du legger deg, må ikke sove med såpe bak ørene Endret 12. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Nei mye bedre spør du meg! Hehehe han lver livet slik som det skal leves! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Lakus: Hvem ble offeret til slutt? Rider (Greit at kaller deg Rider? Bedre enn RoR, imo): Jeg liker dette med drømming, og at magi ikke er hverdaskost for allmennheten Vil det være andre vesener i historien? Enten menneskelige, som alver og dverger, eller beist, som drager og minotaurer? Og vil drømmene ha noen innflytelse på den virkelige verdenen, eller er det som Chris' "sjette sans"? Ikke si det hvis det spoiler! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Det er helt greit det jeg kaller jo deg Shampoo. Når det gjelder andre vesener, så ja deffinitivt, men ikke alver og dverger (kanskje noe som ligner). Kanskje en drage eller to, men folk vil hovedsakelig være mennesker av forskjellige slag. Drømmene vil jeg ikke si så mye om. Endret 12. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Den er grei, bare oppdater oss jevnlig Lag eventuelt en tråd på "Helt andre ting". Hvis du noen gang kommer med en oppdatering på SO, og jeg ikke er her, send melding! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hva med kreativitet delen av forumet da? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ja, eller der. Lakus! Hvor blir det av deg? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvor det blir av meg? ja si det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvem er offeret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå