Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da tar jeg like så godt å sier at jeg går å tar meg en røyk. Når jeg kommer tilbake kommer jeg til å begynne å poste noe som ligner på filosofi. Det er sånn Lakus blir etter å ha sittet ute å tenke på natta. Btw: Alan Wake er ikke ute enda, men det har vært mye snakk om det. Gamer har også hatt et verdensekslusivt intervju med dem for litt siden. Handler om en forfatter som har fått skrivespree, og som drar til "fjells" for å klarne opp hodet sitt. Da dukker det opp demoer og fantasier som han etterhvert ikke klarer å skilne fra virkeligheten. Vet ikke om det er noe i nærheten av din historie, men det du sa om drømmer virket interresant.

Lenke til kommentar

Lakus: Hvem ble offeret til slutt?

Rider (Greit at kaller deg Rider? Bedre enn RoR, imo): Jeg liker dette med drømming, og at magi ikke er hverdaskost for allmennheten :) Vil det være andre vesener i historien? Enten menneskelige, som alver og dverger, eller beist, som drager og minotaurer? Og vil drømmene ha noen innflytelse på den virkelige verdenen, eller er det som Chris' "sjette sans"? Ikke si det hvis det spoiler!

Lenke til kommentar

Det er helt greit det jeg kaller jo deg Shampoo. Når det gjelder andre vesener, så ja deffinitivt, men ikke alver og dverger (kanskje noe som ligner). Kanskje en drage eller to, men folk vil hovedsakelig være mennesker av forskjellige slag. Drømmene vil jeg ikke si så mye om.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...