Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud, ASO er dødt! Gruppesamtale over MSN kan vi gjøre når som helst!

Nettopp. Ser ingen grunn til å "legge" ned ASo. Det går jo egentlig ikke heller :p Men tror HCG kanskje tenkte på irc gruppa.

Så du joiner avogtil? IRC Channelen sletter seg selv...

Lenke til kommentar
Fordi du truer med å utsette Operasjonen. Da ser jeg ingen grunn til å være våken.

Jeg spør jo dere bare om vi skal ta det i dag eller senere? Ingen svarer og alle begynner å legge seg.

Rider of Reason har skrevet innlegg i et kvarter nå. Jeg forventer noe stort fra den kanten.

Ja, jeg la merke til det jeg og. Forventer absolutt noe stort. Kanskje den episke nattahilsenen hans endelig kommer?

Lenke til kommentar

Jeg kan gi en kort summary, men ingeting av dette er helt fastsatt. Jobber fremdeles bare med førsteutkastet.

Chris er en gutt/mann på ca 20+ år. Han har vokst opp i et slags kloster etter at moren døde rett etter å ha født ham. Den gamle monken Jakob har tatt plassen som farsfigur for Chris, og Chris har vokst opp som en del av en gårdsbrukerfamilie. Han har fremtidsplanene klare, en å dele livet med og ingen bekymringer. Det ser ut som om han er på god vei til å bli en elsket og aktet del av landsbyen, men det er før ting skjer som får Chris til å forlate alt til forddel for en søken etter svar.

Detter er en liten oppsumering av starten. Jeg har prøvd å røpe så lite som mulig i tilfelle noen av dere en gang blir å lese den. ;) Jeg sier heller ikke nei takk til tilbakemelding om hva dere synes. :D

Lenke til kommentar
Fikk ingen PM, Lakus!

Nå har du det :)

Fugleskremsel mot Pirater - Ehm. Excuse me, what?

Jeg kan gi en kort summary, men ingeting av dette er helt fastsatt. Jobber fremdeles bare med førsteutkastet.

Chris er en gutt/mann på ca 20+ år. Han har vokst opp i et slags kloster etter at moren døde rett etter å ha født ham. Den gamle monken Jakob har tatt plassen som farsfigur for Chris, og Chris har vokst opp som en del av en gårdsbrukerfamilie. Han har fremtidsplanene klare, en å dele livet med og ingen bekymringer. Det ser ut som om han er på god vei til å bli en elsket og aktet del av landsbyen, men det er før ting skjer som får Chris til å forlate alt til forddel for en søken etter svar.

Detter er en liten oppsumering av starten. Jeg har prøvd å røpe så lite som mulig i tilfelle noen av dere en gang blir å lese den. ;) Jeg sier heller ikke nei takk til tilbakemelding om hva dere synes. :D

Er jo ikke allverdens man kan tyde ut av det du skriver der, men omd u vil gi den ut vil jeg lese den.

Mokko har fått seg litt for mye. Mer er det ikke å si om den saken.

Prøver du å si at Ehtram ikke er hawt? :huh:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...