Kiro Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg er med, ettersom jeg ikke har noe særlig bedre å bedrive tiden med. BTW: Lakus linker til en sang jeg linket han til "proud" Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Holder ASO på? Uansett, IRC kanal til den: #aller Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 jeg har mer og mer lyst til å bli som bam Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg er med, ettersom jeg ikke har noe særlig bedre å bedrive tiden med.BTW: Lakus linker til en sang jeg linket han til "proud" Du kan få lov til å hjelpe meg med å holde meg våken lengst mulig i dag. Prøver å tvinge døgnrytmen inn igjen ved å ikke legge meg sør i morgen kveld. Du gav meg jo en helt ny dimensjon av hva jeg trodde var av Kaptein Sabeltann på Spotify. Hadde bare halvparten av sangene før. Jeg gir opp ASO. Det dreper bare forumet Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hva er Whoever? Rask oppdatering. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Whoever: 01.30? Det blir for fort. Vi må jo klargjøre styrkene Hva er Whoever? Rask oppdatering. Sende deg PM om det Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg er med, ettersom jeg ikke har noe særlig bedre å bedrive tiden med.BTW: Lakus linker til en sang jeg linket han til "proud" Du kan få lov til å hjelpe meg med å holde meg våken lengst mulig i dag. Prøver å tvinge døgnrytmen inn igjen ved å ikke legge meg sør i morgen kveld. Du gav meg jo en helt ny dimensjon av hva jeg trodde var av Kaptein Sabeltann på Spotify. Hadde bare halvparten av sangene før. Jeg gir opp ASO. Det dreper bare forumet Så vi legger ned ASO? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg gir opp ASO. Det dreper bare forumet Jøss. Du er jo grunnleggeren. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg ser ikke at jeg får noe mer ut av det enn jeg får ut av forumet. Blir like mye "riktig" prat, mens det blir mye mer skitprat. uansett så er det ikke for å ha en 24 timers gruppesamtale jeg la til folket fra forumet. Det er jo bare for kosens skyld, og for muligheten til å kunne kontakte dere enklere enn via PM. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Skal vi holde ASO oppe eller ikke? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hva du/dere gjør er jo samme for meg. Men jeg kommer nok ikke til å henge der. Om vi kan kalle det "der. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Herregud, ASO er dødt! Gruppesamtale over MSN kan vi gjøre når som helst! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Da sier jeg natta. Er for trøtt for noen operasjon i natt. Snakkes! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 ASO rakk ikke å bli en døgnflue en gang Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg har inntrykk av at etter enorm aktivitet tidligere i dag, ga flere opp MSN gruppe-chatten vår. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Da sier jeg natta. Er for trøtt for noen operasjon i natt. Snakkes! Jeg følger mobilforumererns eksempel. Tar med meg et pizzastykke på senga og tenker på dere. God natt! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Som jeg sa før i dag: Vi kan bruke det som en backup løsning til den dagen noen bestemmer seg for å stenge SO, slik som det Snorre spøkte med for noen dager siden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Herregud, ASO er dødt! Gruppesamtale over MSN kan vi gjøre når som helst! Nettopp. Ser ingen grunn til å "legge" ned ASo. Det går jo egentlig ikke heller Men tror HCG kanskje tenkte på irc gruppa. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Herregud, ASO er dødt! Gruppesamtale over MSN kan vi gjøre når som helst! Det er altså ASO. Kan du slette tråden, ikke stenge? Eller er det noen som blir igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå