Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å si det som gode gamle Robert Jordan (RIP :( ) ville sagt det. There are neither beginning nor end to the turnings of "MSN" but there was a beginning. :D

Hver gang jeg begynner på en ny evig lang og til tider kjedelig Wheel of time dukker den starten opp. Den er jo utrolig fin!:)

Lenke til kommentar

Jeg satte øynene mine på et sånt tegnebrett for en tid tilbake, men det er forferdelig mye penger for fattig student. :(

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342642

Error: Ja den er det. Det dukker nye tanker opp i hodet mitt hvær gang jeg ser den. :D Håper avslutningen kommer snart og at den blir nogenlunde like bra som de foregående bøkene (spesielt 1-4 ).

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Det er ikke bare forferdelig mye penger for en student. Det er forferdelig mye penger. Pungtum. Det der er like mye som en MacBook. Like mye som en bruktbil. Like mye som en flybillett til Brazil. Dobbelt så mye som min nåværende er verdt og 1000 ganger HCG sin alder.

Lenke til kommentar

For å si det på en annen måte da: Når kan eller vil folk starte Operasjon WHOEVER?

Føler jeg har sagt det så mange ganger nå at det har blitt utvannet ...

Ser ut som om jeg må gå glipp av enda en Whoever. Er forbannet trøtt om dagen og må inn i døgnrytme iløpet av morgendagen..

Sist gang var du bare redd for dine moderatorrettigheter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...