Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Om det kun koster en tusenlapp tør jeg vedde på at det nesten ikke virker Ingen ny teknologi er så billig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 For å si det som gode gamle Robert Jordan (RIP ) ville sagt det. There are neither beginning nor end to the turnings of "MSN" but there was a beginning. Hver gang jeg begynner på en ny evig lang og til tider kjedelig Wheel of time dukker den starten opp. Den er jo utrolig fin! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hehehe den blir ikke styrt av tanker men av mukel bevegelser. De som får det til sier at det er bedre enn tastatur i hverfall. Jeg vil bare se om det faktisk funker. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Jeg satte øynene mine på et sånt tegnebrett for en tid tilbake, men det er forferdelig mye penger for fattig student. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342642 Error: Ja den er det. Det dukker nye tanker opp i hodet mitt hvær gang jeg ser den. Håper avslutningen kommer snart og at den blir nogenlunde like bra som de foregående bøkene (spesielt 1-4 ). Endret 11. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det er ikke bare forferdelig mye penger for en student. Det er forferdelig mye penger. Pungtum. Det der er like mye som en MacBook. Like mye som en bruktbil. Like mye som en flybillett til Brazil. Dobbelt så mye som min nåværende er verdt og 1000 ganger HCG sin alder. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Bok 1-5 er utrolig gode, (spesielt de tre første,) bok 6 er grei nok, bok 7 blir alt for langdryg og sånn fortsetter det Hva er den greia dere linker til`? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 hehehe det er nesten mer enn jeg får i ferie penger jo... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Jepp virker som han rotet seg bort i beskrivelsene og politikken i de siste bøkene. Linkene går til forskjellige tegnebrett til pc. Alle gode tegnebrett er desværre så forfærdelig dyre. Ingen som har et brukt et her. Endret 11. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Snakker vi om tegnebrett nå? Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Forresten RoR, fikk du fortalt oss mer om hva historien din går ut på? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jepp. Både jeg og Rider er på utkikk etter et velfungerende tegnebrett? Kan Mr. Mod hjelpe oss? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Snakker vi om tegnebrett nå? Det er visst noen her som trenger tegnebrett, ja. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jepp. Både jeg og Rider er på utkikk etter et velfungerende tegnebrett? Kan Mr. Mod hjelpe oss? +1 du glemte meg da... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Billig nok det her. Kvalitet eller.. tja, kan vel ikke uttale meg om det idet hele tatt. Men det er et Wacom Bamboo Fun Small A6 ark. Det vet jeg! http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=93326 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jepp. Både jeg, Nøtte og Rider er på utkikk etter et velfungerende tegnebrett? Kan Mr. Mod hjelpe oss? +1 du glemte meg da... Gjorde jeg vel ikke? Men skal vi si at Operasjon WHOEVER starter kl 02:00? http://open.spotify.com/track/3cbBjGrrkZ257CMDP7Vqb ♫ http://open.spotify.com/track/2iPdKmOi8PwNBi0uSEtXG4 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det var en litt annen prisklasse. Sånn ellers, hva driver folk med? Jeg leser på Halo Wars-forumet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Da må jeg stå over ihvertfall. Kan vi ikke drøye det til påskehysteriet er over? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ser ut som om jeg må gå glipp av enda en Whoever. Er forbannet trøtt om dagen og må inn i døgnrytme iløpet av morgendagen.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 For å si det på en annen måte da: Når kan eller vil folk starte Operasjon WHOEVER? Føler jeg har sagt det så mange ganger nå at det har blitt utvannet ... Ser ut som om jeg må gå glipp av enda en Whoever. Er forbannet trøtt om dagen og må inn i døgnrytme iløpet av morgendagen.. Sist gang var du bare redd for dine moderatorrettigheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå