- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tenk om TSP blir med på ASO, haha! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hva er greia med den wallpaper-linken Lakus? Det er jo de samme anime-bildene som kommer igjen gang etter gang? Jo lenger ned du scroller jo flere wallpapers dukker opp. Det er beklageligvis en hel god del anime bilder der. Men jeg har 277 wallpapers i bildemappa mi (no-Anime) som jeg har fylt opp innen bare få dagen takket være den siden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg syns jeg ser den samme sykkelgreia, dame i oppkeppet jakke og noe rødt på svart gang etter gang. Personlig har jeg den samme Left 4 Dead wallpaperen som jeg har hatt siden oktober eller noe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Kanskje siden ikke fungerer like godt for alle. Ikke vet jeg. Alt jeg vet er at for meg så er det rundt 40% anime, og 60% av alt annet. Og når man tenker på at siden går "uendelig" nedover er det MASSE i de seksti prosentene. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 På den siden kommer det jo bare opp en masse random wallpapers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ja? Og ut av de random bildene er ca 40% av dem anime, og resten er "vanlige" bilder. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Snart er jeg frisk igjen. Vært syk hele påskeferieuka. :| Er så forbanna typisk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) At det er random er vel halve poenget, jeg hadde bare håpet på noe annet enn anime. Men de resterende prosentene er vel halvnakne damer og biler så jeg kan vel styre unna God bedring Sidious! Edit: Får opp en del andre bilder nå, men er fortsatt de samme som kommer om og om igjen. Endret 11. april 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hey! :o Fant faktisk to bilder signert meg. En anime fanart og et kunstnerisk vårbilde som jeg distribuerte til klassen for et par år siden. Hvordan havnet de der? Frisk til å gå på skolen, men ikke i ferien, eller hva Sidious ^_^ Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ja. Er så å si aldri syk når vi har forelesninger. Kan faktisk ikke huske sist gang jeg var borte fra skolen p.g.a. sykdom. :| Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ugh.. Jeg hater hytter, innerst inne. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nå har jeg kommet hjem, håper ikke ryktet mitt har blitt ødelagt nå Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hvorfor skulle det det da? ^_^ Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Me too, Atsjonas. Det å bo tett på andre folk er ekkelt. Heldigvis er hytta vår av en viss størrelse, men når min far skal invitere gud og hvermannsen går det over alle støvleskaft. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Egentlig ikke på grunn av at det er folk irundt meg, det er småjipt til tider, men det overlever jeg. Det som jeg syns er ILLE med store bokstover, er den jævla skogen uttafor, mørket, åpne vinduer. Får helt _panikk_ hvis en gaedin ikke er trukket for og det er bekmørkt ute. Jeg blir livredd, ordentlig og. Tilogmed når vinduet er lukket igjen, gardinen trukket for, og jeg ligger under dyna, er jeg redd. Aner ikke for hva, er nok bare endel av skrekkfilmene som sitter langt inne. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Sitter på en hytte med stor skog utenfor, er bekmørt og to vinduer er oppe. Det som er ille er mangel på internett, PS3 og ikke minst kamerater å være sammen med. Det er rett og slett utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nå har jeg kommet hjem, håper ikke ryktet mitt har blitt ødelagt nå Skitne skitne pike ^_^ Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 @Mokko: Hvordan har det seg at du er på gamer.no da, hvis du ikke har internett? Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Sitter på en hytte med stor skog utenfor, er bekmørt og to vinduer er oppe. Det som er ille er mangel på internett, PS3 og ikke minst kamerater å være sammen med. Det er rett og slett utrolig kjedelig. Vår generasjon har blitt så vant med tekniske duppedingser. Kanskje for vant. Hvordan klarer du å poste her på forumet, om du ikke har nett-tilgang? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 hvordan staves "setning/settning" ? med en eller to "t'er" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå