Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  AltF4 skrev:
Hva er greia med den wallpaper-linken Lakus? Det er jo de samme anime-bildene som kommer igjen gang etter gang?

Jo lenger ned du scroller jo flere wallpapers dukker opp. Det er beklageligvis en hel god del anime bilder der. Men jeg har 277 wallpapers i bildemappa mi (no-Anime) som jeg har fylt opp innen bare få dagen takket være den siden.

Lenke til kommentar

At det er random er vel halve poenget, jeg hadde bare håpet på noe annet enn anime. Men de resterende prosentene er vel halvnakne damer og biler så jeg kan vel styre unna :p

God bedring Sidious!

Edit: Får opp en del andre bilder nå, men er fortsatt de samme som kommer om og om igjen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Egentlig ikke på grunn av at det er folk irundt meg, det er småjipt til tider, men det overlever jeg. Det som jeg syns er ILLE med store bokstover, er den jævla skogen uttafor, mørket, åpne vinduer. Får helt _panikk_ hvis en gaedin ikke er trukket for og det er bekmørkt ute. Jeg blir livredd, ordentlig og. Tilogmed når vinduet er lukket igjen, gardinen trukket for, og jeg ligger under dyna, er jeg redd. Aner ikke for hva, er nok bare endel av skrekkfilmene som sitter langt inne.

Lenke til kommentar
  Mokko skrev:
Sitter på en hytte med stor skog utenfor, er bekmørt og to vinduer er oppe. Det som er ille er mangel på internett, PS3 og ikke minst kamerater å være sammen med. Det er rett og slett utrolig kjedelig.

Vår generasjon har blitt så vant med tekniske duppedingser. Kanskje for vant. Hvordan klarer du å poste her på forumet, om du ikke har nett-tilgang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...