Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han mener sikkert karmene?

Vet ikke jeg.

Ang. selvskading fikk jeg et svar som pretty much overrasket meg stort...

Grunnen er helt annerledes enn jeg trodde, nærmest som jeg begynte forstå hvorfor de gjør det.

Men nei, jeg mener og håper det skal være en annen måte enn å skade seg selv får å føle seg bedre.

Fikk se noen bilder også...det var ikke et flott syn i det hele tatt. Og vite at en venn av deg gjør det.. det er forferdelig.

Nesumar

Hva med å utdype?

Siden det jeg ble fortalt var veldig personlig, velger jeg ikke å fortelle hva denne personen sa. Håper du forstår og respekterer det :)

Jeg tenkte på karmene. :D Selvskading er en naturlig menneskelig stressreaksjon og selvsagt noe man bør jobbe for å komme ut av.
Lenke til kommentar
Har veldig lyst å dra over til USA engang, enten på ferie eller studietur...samme med England.

Men hvis utdanningen går den veien jeg håper, så blir det neppe noe utdanning i utlandet.

Nesumar

kunne tenkt meg en wiskey tur til scottland

mat tur til japan

bo på fancy hotel tur til dubai

ski tur til alpene

opplevelses tur til australia afrika og kina!

Pluss mye mer!!!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Til trøst har eg begynt å kjøpe masse filmer idet siste! :thumbup:

Eg skvatt då eg trudd eg så ei jente i klassen på deiligst.no. Det gikk noen tanker då, men ved ein nærmare gjennomtitt på profilen kunne eg konstantere at det ikkje var jo :lol:

Lenke til kommentar
Til trøst har eg begynt å kjøpe masse filmer idet siste! :thumbup:

Eg skvatt då eg trudd eg så ei jente i klassen på deiligst.no. Det gikk noen tanker då, men ved ein nærmare gjennomtitt på profilen kunne eg konstantere at det ikkje var jo :lol:

Ohhh alltid spennende å se gamle kjente på deiligst:-) hehe

Hadde en del eldre skole veninner der:-) men så ikke noe jeg ikke hadde sett før:-)

Lenke til kommentar
Nice. Mye enklere å registrere seg her enn å streve med å bli kvitt permbannen på forum.hardware.
Jøss, Skarstard. :D Du vil derimot finne ut at Siste Ordet her ikke er det samme som DNFK på diskusjon, der diskuteres det å hugge i døde dyr med øks. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Auda hvordan klarte du det da???

Så vidt jeg kan forstå ved å ikke plage andre og å være snill og grei. "Mannen" er ute etter meg.

Jo, Eplefe fikk også smake pisken. Så, like etterpå fjernet de hele permbankonseptet. Hah! Snakker om å angre seg.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...