Nøtte Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 God aften folken:-) Da var nok en "hard" arbeidsdag unnagjort og man kan begynne å leve livet igjen:) Hva finner resten av gjengen på da?? Har kjøpt meg Batterivann i dag i påvente på vannkjølinga:-) glede seg !!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Og då var samtalen over. Det var ikkje så ille som eg hadde forventet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Og då var samtalen over. Det var ikkje så ille som eg hadde forventet. Har jeg gått glipp av noe?? kan ikke huske på at du skulle i noe samtale... hmmm Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Han skulle vist i et lite kontaktmøte med lærerene...hadde det samme idag Heisann Nøtte....long time no see! Gratulerer med batterivann, nå mangler du bare det andre hehe. Holder på med da? Nesumar Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Han mener sikkert karmene? Vet ikke jeg. Ang. selvskading fikk jeg et svar som pretty much overrasket meg stort... Grunnen er helt annerledes enn jeg trodde, nærmest som jeg begynte forstå hvorfor de gjør det. Men nei, jeg mener og håper det skal være en annen måte enn å skade seg selv får å føle seg bedre. Fikk se noen bilder også...det var ikke et flott syn i det hele tatt. Og vite at en venn av deg gjør det.. det er forferdelig. Nesumar Hva med å utdype? Siden det jeg ble fortalt var veldig personlig, velger jeg ikke å fortelle hva denne personen sa. Håper du forstår og respekterer det Jeg tenkte på karmene. Selvskading er en naturlig menneskelig stressreaksjon og selvsagt noe man bør jobbe for å komme ut av. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Eg skrev det i den forrige siden. Det var ein samtale med meg og kontaktlærane. Og mine forledre Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Haha, oja.. faen Han mener vel karmene rundt vinduet, og ikke på selve glasset Det han skulle male flere ganger. Tenkte på spørsmålet om hvorfor han malte vinduet siden man som regel skal se ut av det. Nesumar Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg som håpet han malte et bilde av vinduene.. En kunstnerisk skjel kanskje, tenkte jeg.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tja dirkker kakao jeg da:-) og tenker vel over å dra til usa i sommer på comic-con 2009:-) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har veldig lyst å dra over til USA engang, enten på ferie eller studietur...samme med England. Men hvis utdanningen går den veien jeg håper, så blir det neppe noe utdanning i utlandet. Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har veldig lyst å dra over til USA engang, enten på ferie eller studietur...samme med England. Men hvis utdanningen går den veien jeg håper, så blir det neppe noe utdanning i utlandet. Nesumar kunne tenkt meg en wiskey tur til scottland mat tur til japan bo på fancy hotel tur til dubai ski tur til alpene opplevelses tur til australia afrika og kina! Pluss mye mer!!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 No må eg sette noe på *host*nedlastning*host*. Føler at eg fortjener det! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Haha fortjener det?? Det er stjeling da!!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Til trøst har eg begynt å kjøpe masse filmer idet siste! Eg skvatt då eg trudd eg så ei jente i klassen på deiligst.no. Det gikk noen tanker då, men ved ein nærmare gjennomtitt på profilen kunne eg konstantere at det ikkje var jo Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Til trøst har eg begynt å kjøpe masse filmer idet siste! Eg skvatt då eg trudd eg så ei jente i klassen på deiligst.no. Det gikk noen tanker då, men ved ein nærmare gjennomtitt på profilen kunne eg konstantere at det ikkje var jo Ohhh alltid spennende å se gamle kjente på deiligst:-) hehe Hadde en del eldre skole veninner der:-) men så ikke noe jeg ikke hadde sett før:-) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nice. Mye enklere å registrere seg her enn å streve med å bli kvitt permbannen på forum.hardware. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nice. Mye enklere å registrere seg her enn å streve med å bli kvitt permbannen på forum.hardware. Auda hvordan klarte du det da??? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ble ikkje Eplefe permbanna og? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Nice. Mye enklere å registrere seg her enn å streve med å bli kvitt permbannen på forum.hardware.Jøss, Skarstard. Du vil derimot finne ut at Siste Ordet her ikke er det samme som DNFK på diskusjon, der diskuteres det å hugge i døde dyr med øks. Endret 11. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Auda hvordan klarte du det da??? Så vidt jeg kan forstå ved å ikke plage andre og å være snill og grei. "Mannen" er ute etter meg. Jo, Eplefe fikk også smake pisken. Så, like etterpå fjernet de hele permbankonseptet. Hah! Snakker om å angre seg. Endret 11. februar 2009 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå