Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Hehehe backupløsning ja hehehehe! HCG Har jo en egen mappe for msn samtaler Endret 11. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Woho, fiksa signaturen! Det er nesten så jeg krever at du har meg i signaturen siden du ikke ville klart det uten meg. Eller så kan du bare skylde meg en kjempetjeneste. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Kan du komme med et minneverdig sitat sånn asap? Da skal du få øverst til høyre Endret 11. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hehehe backupløsning ja hehehehe! HCG Har jo en egen mappe for msn samtaler Ja, det har jeg. Men jeg mente jeg har egen bildemappe for dere... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Pingler. Nå vinner jeg gruppesamtalen også! Muhahahahah. Skjønte aldri hva dere mente når dere så "Enig med Marthe" før jeg leste resten av tråden nå. Everything now makes perfect sense. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hehehe SO er jo msn:-) Check your mailbox Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Endelig kom det noe bra fra radioen. Hurt av Johnny Cash er elsk. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 For de som vil ha en halvgal nøtt på msn: emilness_87 "at" hotmail.com Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Endelig kom det noe bra fra radioen. Hurt av Johnny Cash er elsk. Ja, du hørte det du og? Genial sang. Hatet den faktisk før, men den har vokst x9000 på meg. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det er noen som heter FALSKA FITTOR på MSN nå... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Endelig kom det noe bra fra radioen. Hurt av Johnny Cash er elsk. http://open.spotify.com/track/1QC0WQzPFuJz5qbSMmS4sA Win. Bare.. win. Hva er folkets planer for påskeaften da? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 @Laland: Bestille spill... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Påskeaftenen min har jo såvidt startet (våknet 15:30 som sagt) så det er begrenset hva jeg rekker i dag. Blir vel forumet og mat tenker jeg. Litt skummelt å tenke på at jeg ikke har møtt en eneste kompis i hele ferien, men det får gå. Det er tross alt bare en uke. Andre overlever uten meg i en uke og jeg overlever uten dem i en uke. Ikke dermed sagt at jeg har sittet inne hele ferien altså ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg har vært oversosial i ferien. Spilling (lokalt!) på fredag, film og f*en på lørdag, lan fra søndag til onsdag, vrådal med venner fra onsdag til igår. Skal bli godt med noen fridager før det er igang igjen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Lakus, er det sånn at du og Bobbo er venner fra før bare tiden? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Marthe hvor ble det av deg? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Der ser du. Kanskje jeg tar en tur ut i morgen, men jeg har mine tvil. Har nemlig bestemt meg for å ikke sove i dag og heller være våken helt til jeg skal legge meg i morgen. Eneste metoden jeg ser for å klare å tvangsinnsette den riktige døgnrytmen igjen.Dere får selvfølgelig Live-dekning av hele forsøket Lakus, er det sånn at du og Bobbo er venner fra før bare tiden? Jepp. Jeg og Bobbo er kompiser IRL. Endret 11. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hvor lenge varer Påskeferien? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Jeg drømte forresten at jeg møtte Vaenas i natt. Jeg dreiv å svire rundt på et kjøpesenter da jeg hørte en jente si "Vaenas blablabla". Snudde meg og spurte om noen av dem faktisk het Vaenas og hadde profil på Gamer.no. En liten jenta svarte ja. Så min konklusjon er at Vaenas er jente Hvor lenge varer Påskeferien? På Tirsdag er det tilbake til normalen. Endret 11. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå