Essem Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Men ... Hvis ingen har tenkt å si noe mer da stikker jeg og leser en bok. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 *Lurer på hvordan en organisasjon som krever full underkastelse av samtlige medlemmer modereres* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Moderatorringen er kun for de mest privilgerte i samfundet. Vi haver ikke plass for enkle folk i våres rekker. Det kreves en viss intelligens og forfinedhed av individet for at skulle kunne moderere. Man må kunne moderere efter de høyeste og verdige prinsipper. Ja det kreves endog kunnskap om de filosofiske prinsipper og ideer, fra Platons idelære til Descartes teorier om menneskeds eksistens. Skal enkle folk som dere få komme inn i denne sirkel vil den da uten tvil bryde sammen under de kaotiske forhold som måtte oppstå. Nei, her har vi kun plass for de fineste folk. Vi liker dog at menge oss med arbeiderklassen de gangene vi ønsker at underholde oss selv. Det er jo utrolig at se hvor enkle mennesker kan være. Og så kom innlegget som passet veldig godt rett etterpå. Det understreket vel egentlig det Snorre sa. Waaaahhhhh!!! Jeg har hatt The Cure på telefonen uten å vite det! Wooooo nå ble jeg glad! Boys don't cry <e I denne settingen er ikke mitt gledesutbrudd relevant, ditt derrimot, som går ut på å heve deg selv opp over andre, er relevant. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg hever ikke meg selv i det hele tatt. Jeg setter pris på moderatorer som opprettholder lov og orden på forumet, og jeg setter pris på brukerne som bidrar med alt innholdet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Moderaterer er i en overklasse. Vi liker å menge oss med dere enklere individer. Jonas' innlegg er spot-on iforhold til vår oppfatning av deres oppførsel. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Prøvde bare å skrive et inteligent innlegg som mulig, men fant ut at det ikke var min stil. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Også har du de hersens nøttene som bare lager bråk! Kan jeg få en egen gruppe? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Moderaterer er i en overklasse. Vi liker å menge oss med dere enklere individer. Jonas' innlegg er spot-on iforhold til vår oppfatning av deres oppførsel. Selvsagt. Og den dagen forumet trenger flere moderatorer har dere plassert dere selv i en litt kinkig situasjon. Hvordan kan enklere individer plutselig bli flyttet opp til en overklasse? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Gruppe: nuts i brunt? Det hadde vært flott men sikkert ikke mulig! Men da lover jeg å underkaste meg fult og helt! Og overføre all makt og formuer til dere! Endret 11. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg setter stor pris på The Cure. Så dem live i Oslo i fjor i februar. Det var helt utrolig fantastisk. Jeg gleder meg til å komme hjem, jeg vil spille fallout, goddamnit. Ulempene med å sove hos kjæresten er at jeg rett og slett ikke gidder å dra flere kilo konsoll med meg overalt. Derimot har jeg jo med meg DS-en overalt, og det er praktisk. Selv om jeg bare har pokemon pearl og pokemon leaf green tilgjengelig (jeg aner ikke hvor de andre DS-spillene mine er). Hele greien med at moderatorer er overklasse synes jeg forøvrig er litt latterlig. Min oppfatning av moderatorene er at de ikke er redde for å være litt latterlige selv, så å si at man må ha et tett forhold til Decartes (eller kanskje Freud, om du leser den setningen litt feil) for å være moderator gjør man vel strengt tatt 90% av moderatorene her på gamer-forumet uegnet. -Eplefe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Moderaterer er i en overklasse. Vi liker å menge oss med dere enklere individer. Jonas' innlegg er spot-on iforhold til vår oppfatning av deres oppførsel. Selvsagt. Og den dagen forumet trenger flere moderatorer har dere plassert dere selv i en litt kinkig situasjon. Hvordan kan enklere individer plutselig bli flyttet opp til en overklasse? Hvis et individ utmerker seg i en positiv forstand blant de andre underpersonene og vi føler trangen etter flere til å hjelpe oss med å spre vårt budskap og håp om et godt og ryddig forum skal personen bli kontaktet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Siden jeg ikke fikk noe svar i Den Store Mat-tråden quoter jeg meg selv her: I dag (påskeaften) skal lillesøsteren og moren min lage Bløtkake (eww!) så jeg tenkte at jeg får benytte sjansen til å lage ett eller annet som faktisk er godt! Noen som har noen forslag? Har selv tenkt på: - Brownies - Sjokolademousse - Sjokoladekake - Kanelsnurrer Endret 11. april 2009 av Error Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Har nå lagt til Mokko, Laland og Atsjonas på MSN Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 jeg skulle egentlig på den konserten med herr stefar, men jeg fikk ikke være med fordi det var pą en hverdag om jeg husker rett. Da hadde det blitt litt sent. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Brownies! Quoted for truth. Brownies er den ene og alene beste tingen som kan bakes. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Sjokolademousse! Matprat.no har den perfekte sjokolademousseoppskriften (slå den!) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Sjokolademousse! Matprat.no har den perfekte sjokolademousseoppskriften (slå den!) Min er bedre:-) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Men du er kokk. Det er utenfor vår liga. Det er til og med utenfor moderatorenes liga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå