Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Laland: Joda. Det går jo knapt et minutt uten at jeg får en messenger-melding fra deg. Enten prøver du å få meg til å stemme på kystpartiet eller så skal du ha meg til å hente en brun papirpose-pakke (med ukjent innhold) og levere den til en eller annen fyr (som forøvrig har våpen i huset). Jeg kunne sverge på at jeg hadde en spaner etter meg også. Døtten heller. Jeg får jo aldri fred. :p

@ Enthram:

Oooooooooooh shiiiiiiiiii...

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Kommer man inn i moderatorringen uten å være moderator? I think not. Kan du passordet? Ramse opp retningslinjene og følge dem til enhver tid (utenfor forumet også)?

Edit: Snorre, bare lever pakken. Er det så ille? Var forresten Det Liberale Folkeparti jeg insisterte på at du skulle stemme. Du og meg, Snorre. Du og meg.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Snorre den spaneren du hadde etter deg er bare HCG. Han gjør det med oss alle sammen.

En moderator ska lvel aldri ha fred?

Men hva står kystpartiet for? Høyere kokkelønninger, lavere skatt for kokker, bedre arbeidstider for kokker, lavere skatt på pc utstyr og generelt sett billigere alkohol? I så fall så skal jeg stemme på kyst partiet!

Lenke til kommentar

Moderatorringen er kun for de mest privilgerte i samfundet. Vi haver ikke plass for enkle folk i våres rekker. Det kreves en viss intelligens og forfinedhed av individet for at skulle kunne moderere. Man må kunne moderere efter de høyeste og verdige prinsipper. Ja det kreves endog kunnskap om de filosofiske prinsipper og ideer, fra Platons idelære til Descartes teorier om menneskeds eksistens. Skal enkle folk som dere få komme inn i denne sirkel vil den da uten tvil bryde sammen under de kaotiske forhold som måtte oppstå. Nei, her har vi kun plass for de fineste folk. Vi liker dog at menge oss med arbeiderklassen de gangene vi ønsker at underholde oss selv. Det er jo utrolig at se hvor enkle mennesker kan være.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Så jeg som faktisk er hersker over hele europa, vunnet opptil flere kriger, kjempet drager og troll, vært ond hersker, kriget på fremmede planeter, Sørget for at min rase dominerer universet, reddet prinsesser, vunnet mang et bil løp, har flerfoldige millioner i formue og et eget romskip ikke er verdig nok for denne ligaen?

Lenke til kommentar

Det stemmer ja. Din makt, formue, territorie og mot er ikke egenskaper som tas hensyn til i vår superliga. Her er det kun din veltalenhet, kunnskap og underkastelse som gjelder. Vi krever intet mindre enn full underkastelse i vår organisasjon (*host*kult*host*). Sammarbeid og full lojalitet er våre idealer. Kun de mest priviligerte og lojale får komme inn i vår sirkel.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

I had the best laid plan this side of America, started by the church and finished with Angelica. Now im digging in the dirt and im down here for while.

Gode minner :love:

Lenke til kommentar

Min rase dominerer vårt univers. Jeg prøver å holde en lav profil for å ikke bli snikmyrdet.

Alt som har skjedd har skjedd. det er sikkert ikke bare folk er klar over at jeg er den virkelige hersker over europa.

Edit: Jeg utfordrer dere grønnkledde herskere over forum gamer.no til kamp om verdighet!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Edit: Snorre, bare lever pakken. Er det så ille? Var forresten Det Liberale Folkeparti jeg insisterte på at du skulle stemme. Du og meg, Snorre. Du og meg.

DLF er jo geniale. Legalisering av narkotika, staten skal stort sett ha ansvar for politi og militæret, resten skal være privateid, senkingen av skatter og avgifter osv. Man kan se langt etter folketrygd med DLF bak roret. :p

Forresten er jeg så eksklusiv at alle som vil ha meg på MSN må sende søknad på PM. Samtidig er jeg så billig at jeg legger til alle som skriver adressen sin her.

Lenke til kommentar
Moderatorringen er kun for de mest privilgerte i samfundet. Vi haver ikke plass for enkle folk i våres rekker. Det kreves en viss intelligens og forfinedhed av individet for at skulle kunne moderere. Man må kunne moderere efter de høyeste og verdige prinsipper. Ja det kreves endog kunnskap om de filosofiske prinsipper og ideer, fra Platons idelære til Descartes teorier om menneskeds eksistens. Skal enkle folk som dere få komme inn i denne sirkel vil den da uten tvil bryde sammen under de kaotiske forhold som måtte oppstå. Nei, her har vi kun plass for de fineste folk. Vi liker dog at menge oss med arbeiderklassen de gangene vi ønsker at underholde oss selv. Det er jo utrolig at se hvor enkle mennesker kan være.

Og så kom innlegget som passet veldig godt rett etterpå. Det understreket vel egentlig det Snorre sa. :lol:

Waaaahhhhh!!! Jeg har hatt The Cure på telefonen uten å vite det! Wooooo nå ble jeg glad!

Boys don't cry <e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...