Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

HCG: Han snakker med deg mener du...?^^

Nøtte: skjønner.

Synes forresten det er nå på døgnet det passer for dere alle å sette den her på full guffe og repeat:

edit: sen, alle poster og editer postene sine før meg :(

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk et lite panikkanfall da PC'en fikk Bluescreen. Har hatt en del uhyggelige møter med herr Blå tidligere, så ble litt nervøs.

Men alt er peachy og ingenting ser ut til å være galt. Puh. Nå setter jeg forresten på en serieepisode, så jeg blir litt mindre aktiv den neste halvtimen. Men jeg vil være her. Alltid.

Jeg har blitt altfor vant med å "henge" her med dere på nattestid nå, så jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå neste uke når skolen begynner igjen for fullt.

Da kommer nok flere av oss til å slite enn bare deg.

Lenke til kommentar
Hvis ikke detk ommer et ilngeg iennn 1 mutnit så lgeger jeg meg....

Skriver jeg så dårlig allså?

Jeg srkievr i alle flal frotåsleig :p

edit: jeg har ikke klaga på skrivinga di :9

edit 2: The revenge of the edjitt: Jeg legger meg nå, prekæs!

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Det med døgnrytmen er ganske ok for min del. Jeg jobber som kokk og da er vi som regel ferdig i disse tider hehehehe.

Edit: Jaja får bruke litt lengere tid på å poste så jeg er sikker på at ting blir riktig.

Edit 2: Ja god natt ja Gorm! Snakkes i morgen kanksje?

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Two down, three to go.

Selv ser jeg også på en episode av Ross Kemp. Den om de rasistiske gjengene i Orange County (#3). Fikk også bluescreen igjen, noe som er latterlig irriterende fordi jeg må opp av senga for å skru på PC'en igjen. Noe som er et stort stressmomemt når en chiller i senga.

Og så har man de virkelig dedikerte til forumet, som ikke gjør noe annet :p Kudos.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Hmmm er nok kanskje litt for mye her på forumet nå om dagene men det kommer ikke til å vare.

2 mai så blir det andre boller. Jeg gleder meg virkelig til å starte i ny jobb :)

Edit: Ja da har min tid også kommet. Jeg har en del ting jeg skal gjøre i morgen så vi får snakkes om et par timer da. Three down, two to go.

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...