- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hehehe jeg spiste junkfood min en gang om dagen, levde på godteri som mellom måltid, drakk 2-3 liter brus minimum på hverdager og 5-6 liter i helgene (les cola). Jeg trente ikke i den prioden men jobbet en del og spiste skjeldent noe annet enn junk fooden... Nei HCG er jo her fortsatt så har ikke drukket i dag og er ikke overtrøtt heller Flink gutt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nei HCG er jo her fortsatt så har ikke drukket i dag og er ikke overtrøtt heller Neida. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nei HCG er jo her fortsatt så har ikke drukket i dag og er ikke overtrøtt heller Neida. *KREMT*...Neida, han er ikke her Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tenkte mer på mengden stavefeil og hans benektelse for både alkohol og overtrøtthet ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Super size me var en stor grunn til at jeg sluttet med junk food! Brus og godteri gikk jeg bare lei en dag og sluttet med det. Angrer forstatt ikke på det den dag i dag. Jeg er en gasnke merkelig person bare slik at det er sagt. Jeg har et snev av dysleksi eller noe sånt. Endret 11. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Super size me var en stor grunn til at jeg sluttet med junk food!Brus og godteri gikk jeg bare lei en dag og sluttet med det. Angrer forstatt ikke på det den dag i dag. Jeg er en gasnke merkelig person bare slik at det er sagt. Jeg har et snev av dysleksi eller noe sånt. Et snev? Iallefall et stort... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Nøtte: Jeg synes du blir litt lett påvirka i alle fall Trodde du gikk på en smell jeg. Æsj burde ha lagt meg nå... Endret 11. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Lett påvirket sier du? Hvordan kom du fram til den konklusjonen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Å legge seg er oppskrytt når man har et sted som dette å tilbringe de sene nattestimer i. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Nøtte: Pga du sluttet helt med junk food etter å ha sett supersize me vel Har sett den også, men tenkte aldri slik. Jeg tar meg kanskje en tur til mcern en gang i uken eller skjeldnere btw. Og så plutselig ble du lei av brus og godteri. Men det er jo en annen sak... Lakus: Hvorfor er det ikke fest her om morran istedenfor? Mora mi blir sur hvis jeg ikke står opp før 11 Endret 11. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hvor ble det av Ehtram? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Sant det Lakus sier, men denne tråden har virkelig ødelagt døgnrytmen min. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) HCG fail edit: hvor ble det av lakus? Endret 11. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Sant det Lakus sier, men denne tråden har virkelig ødelagt døgnrytmen min. Der var du. Min også :(/) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Jeg sluttet ikke enda og alene på grunn av den filmen. Det var vel mer en heads up på hvordan jeg levde livet mitt. Etter at jeg hadde sett filmen så tenkte jeg igjennom kostholdet. Brus og godteri smakte bare ikke godt en dag så jeg bare sluttet å spise og drikke det. Det kan høres merkelig ut, men når du blir aggresiv av å ikke ha cola i umiddelbar nærhet så er vel på tide å slutte. Endret 11. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) HCG fail edit: hvor ble det av lakus? Han snakker med meg! 0w3d! Endret 11. april 2009 av HCG Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Lakus: Hvorfor er det ikke fest her om morran istedenfor? Mora mi blir sur hvis jeg ikke står opp før 11 Fordi vi er oppe for sent på natta til å kunne være aktive om morgenen? Duuh Hvor ble det av Ehtram? Nå begynner du å bli skummel. Haha. I like it. Kind of. edit: hvor ble det av lakus? Han snakker med meg! 0w3d! Stemmer det. Vi har vår egen lille klubb for priviligerte medlemmer. På oppfrordring av HCG: Vi ferska faktisk vår lærer i å sitte på sexchat i lunsjen sin en gang. Han satt hele lunsjen rimelig stille på laptopen sin og tastet voldsomt. Noen minutter før pausen var over skulle han ut for å hente noen ark han hadde printet ut, så da så vi vårt snitt til å sjekke mail, facebook osv. Da fikk vi i båte bøtter og spann for å si det sånn. Priceless look on his face. Endret 11. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 I'm a mysterious guy. What more can I say? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Dette innlegget skulle egentlig ikke være her. Les dette innlegget istedet. Hva jeg hadde gjort for tre sekunder med moderatorpowers. Hater sånne feil Endret 11. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 edit: hvor ble det av lakus? Han snakker med meg! 0w3d! Stemmer det. Vi har vår egen lille klubb for priviligerte medlemmer. That's right! 0wn3d, Gormers. 0W3D! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå