Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hehehe jeg spiste junkfood min en gang om dagen, levde på godteri som mellom måltid, drakk 2-3 liter brus minimum på hverdager og 5-6 liter i helgene (les cola). Jeg trente ikke i den prioden men jobbet en del og spiste skjeldent noe annet enn junk fooden...

Nei HCG er jo her fortsatt så har ikke drukket i dag og er ikke overtrøtt heller :)

Flink gutt :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Super size me var en stor grunn til at jeg sluttet med junk food!

Brus og godteri gikk jeg bare lei en dag og sluttet med det. Angrer forstatt ikke på det den dag i dag.

Jeg er en gasnke merkelig person bare slik at det er sagt.

Jeg har et snev av dysleksi eller noe sånt.

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Super size me var en stor grunn til at jeg sluttet med junk food!

Brus og godteri gikk jeg bare lei en dag og sluttet med det. Angrer forstatt ikke på det den dag i dag.

Jeg er en gasnke merkelig person bare slik at det er sagt.

Jeg har et snev av dysleksi eller noe sånt.

Et snev? Iallefall et stort...

Lenke til kommentar

Nøtte: Pga du sluttet helt med junk food etter å ha sett supersize me vel :p Har sett den også, men tenkte aldri slik. Jeg tar meg kanskje en tur til mcern en gang i uken eller skjeldnere btw.

Og så plutselig ble du lei av brus og godteri. Men det er jo en annen sak...

Lakus: Hvorfor er det ikke fest her om morran istedenfor? Mora mi blir sur hvis jeg ikke står opp før 11 :(

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg sluttet ikke enda og alene på grunn av den filmen. Det var vel mer en heads up på hvordan jeg levde livet mitt. Etter at jeg hadde sett filmen så tenkte jeg igjennom kostholdet.

Brus og godteri smakte bare ikke godt en dag så jeg bare sluttet å spise og drikke det.

Det kan høres merkelig ut, men når du blir aggresiv av å ikke ha cola i umiddelbar nærhet så er vel på tide å slutte.

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Lakus: Hvorfor er det ikke fest her om morran istedenfor? Mora mi blir sur hvis jeg ikke står opp før 11 :(

Fordi vi er oppe for sent på natta til å kunne være aktive om morgenen? Duuh :p

Hvor ble det av Ehtram?

Nå begynner du å bli skummel. Haha. I like it. Kind of.

edit: hvor ble det av lakus?

Han snakker med meg! 0w3d!

Stemmer det. Vi har vår egen lille klubb for priviligerte medlemmer.

På oppfrordring av HCG:

Vi ferska faktisk vår lærer i å sitte på sexchat i lunsjen sin en gang. Han satt hele lunsjen rimelig stille på laptopen sin og tastet voldsomt. Noen minutter før pausen var over skulle han ut for å hente noen ark han hadde printet ut, så da så vi vårt snitt til å sjekke mail, facebook osv. Da fikk vi i båte bøtter og spann for å si det sånn. Priceless look on his face.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...