Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare unnskylde for at jeg ler når jeg ser for meg RoR haltende oppå loftet. Men det å se gjennom gamle saker og ting på loftet er faktisk kjempe kjekt, irriterer meg derfor litt at mine foreldre bestemte seg for å hive absolutt alt (unntatt julepynten) i fjor sommer. :)

HCG: Var faktisk mye mer trøtt for tre timer siden enn jeg er nå.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Hehehe synd for deg egentlig:-) hehehe men for guds skyld det er ditt eget liv :) Skal ikke legge meg borti det men for min egen del er jeg glad for at jeg ikke har gjort det!

Javel? Du tror vi får et dårligere liv hvis vi spiser mat vi liker?

Synd for deg hvis du ser på Hannah Montana:-) hehehe men for guds skyld det er ditt eget liv :) Skal ikke legge meg borti det men for min egen del er jeg glad for at jeg ikke har gjort det!

Lenke til kommentar
Hehehe synd for deg egentlig:-) hehehe men for guds skyld det er ditt eget liv :) Skal ikke legge meg borti det men for min egen del er jeg glad for at jeg ikke har gjort det!

Hehe tenkte mer på kroppen jeg da. Jeg dor min del har det bedre krops messig etter at jeg sluttet men for all del alle kropper er forskjellig! hehehehe! Det eneste av junkfood jeg spiser er pizza som jeg kanskje spiser en gan hver 2 måned. Spis det du liker du men er alltid greit å ha noe i bakhode at det kansje ikke er så bra for kroppen. Men det kommer jo og på hvor ofte man spiser det og da...

aner ikke hvem hanna montana er faktisk... Det har seg sånn at jeg gidder ikke å se på tv fordi det er så mye reklame der...

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Kansje det er Lakus sin tur nå som han også har fått plass i signaturen, blitt lagt til på msn og fått plass i nicket der også :)

Tror han har en gri iefor deg og meg, Ehtram :p Ikke vet jeg hva det er enda, men det skal jeg jaggu finne ut av.

Edit: Har du deg selv som venn på MSN? Trodde jg var den eneste som hadde det :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Hehe tenkte mer på kroppen jeg da. Jeg dor min del har det bedre krops messig etter at jeg sluttet men for all del alle kropper er forskjellig! hehehehe! Det eneste av junkfood jeg spiser er pizza som jeg kanskje spiser en gan hver 2 måned. Spis det du liker du men er alltid greit å ha noe i bakhode at det kansje ikke er så bra for kroppen. Men det kommer jo og på hvor ofte man spiser det og da...

Min bror eter junkfood like ofte som vanlige mennesker, og etter godteri og drikker brus i helgene. Han planlegger å gå på toppidrettsgymnas, og løper enkelt fem mil uten stopp. Så lenge man trener og holder kroppen godt i stand på den måten, tviler jeg på at man bør bekymre seg nevneverdig over at mas spiser usunt i ny og ne ;)

Lenke til kommentar

Hehehe jeg spiste junkfood min en gang om dagen, levde på godteri som mellom måltid, drakk 2-3 liter brus minimum på hverdager og 5-6 liter i helgene (les cola). Jeg trente ikke i den prioden men jobbet en del og spiste skjeldent noe annet enn junk fooden...

Nei HCG er jo her fortsatt så har ikke drukket i dag og er ikke overtrøtt heller :)

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Jeg satser min rosa puddel (som jeg ikke eier) på alkohol ^^ Men jeg lurer på om jeg ikke skal se en episode av Ross Kemp on Gangs nå. Multitasking med video og form samtidig med andre ord (selvfølgelig). Blir veldig sent i seng, men det får gå. Det er bare ferie en gang i året (påskeferie iallefall).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...