Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Her dukker "ia" opp overalt ^_^ Litt gøy å se at de fleste har en eller annen slektning i Kristiania. Alle har liksom noe her å gjøre. Men pass deg da. Jeg vet ikke hvor HCG bor, men jeg tør satse en tier på at han finner ut hvor og når du ankommer byen Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Må vist passe meg ja. La merke til at jeg plutselig var dukket opp i signaturen hans også. Litt creepy men sjarmerende på samme tid. Var forresten innom profilen din og så at du bor i Bærum, der "bor" Onkelen min ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ehtram sjekket meg opp B) Take that, HCG! Men fra spøk til revolver. Hvordan/hvorfor "bor" onkelen din? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Han går på skole et annet sted nå men han er fra Gjettum (tror jeg),har aldri vært da. Men han er bare 21 så kansje du kjenner han (eller iallefall vet hvem han er) Endret 11. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Må vist passe meg ja. La merke til at jeg plutselig var dukket opp i signaturen hans også. Litt creepy men sjarmerende på samme tid. Oh, yeah! Ehtram sjekket meg opp B) Take that, HCG! Men fra spøk til revolver. Hvordan/hvorfor "bor" onkelen din? Shit, nå ble det litt pinlig... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) jeg sitter å glaner på super size me! Hehe er glad for at det nå er 5 år siden jeg spiste på noen som helst fast food restaurant! Slå den dere!! Det er 3 år siden jeg sluttet å drikke brus og spise godteri. Endret 11. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Kan nok ikke slå den, men går egentlig aldri på sånne steder. Kommer sikkert av at det ikke er så mange slike her ute Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Han går på skole et annet sted nå men han er fra Gjettum (tror jeg),har aldri vært da. Men han er bare 21 så kansje du kjenner han (eller iallefall vet hvem han er) Kjenner ikke så alt for mange fra Gjettum. Men om du hadde visst hvilken skole og kunne gitt meg ett forvavn så hadde det kanskje vært en ørliten sjanse. Hehe er glad for at det nå er 5 år siden jeg spiste på noen som helst fast food restaurant! Slå den dere!! Jeg slår den ned i støvlene. Spiste fast food rett før ferien Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hehehe synd for deg egentlig:-) hehehe men for guds skyld det er ditt eget liv Skal ikke legge meg borti det men for min egen del er jeg glad for at jeg ikke har gjort det! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Kjenner ikke så alt for mange fra Gjettum. Men om du hadde visst hvilken skole og kunne gitt meg ett forvavn så hadde det kanskje vært en ørliten sjanse. Han heter Ole Petter og jeg tror han en gang har gått på Lesterud (barneskole eller noe sånt) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Fikk du en MSN-melding, Ehtram? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ettersom jeg faktisk svarte på den, skal du ikke se bort i fra det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Kjenner ingen Ole Petter, nei. Sorry. - Jeg synes dette er et lite mirakel, og jeg er overhodet ikke skuffet. Grunnen til at den ikke kommer høyere er nok fordi den ikke selges via Platekompaniet. Jeg tror likevel den kommer til å komme mye høyere opp på listen, så raskt påsken er over. Vi har lagt en god slagplan, og denne uken skal jeg blant annet fremføre låten på Hafjell. Det vil derfor overraske meg om det er noen single som har solgt mer enn denne når de offisielle salgstallene er klare. - Jan Thomas om sin nye singel Flere enn meg som tenker at det absolutt ikke er kun pga at platekompaniet ikke selger den det går dårlig? Og hva er dette hafjell greiene? Han selger jo ikke musikken, men seg selv. Det er det motsatte av musikk. HCG: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg ble vist borte litt lengre enn planlagt, men så er det ikke så enkelt å ta seg frem på loftet med kun en fot og en arm. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Så du har sitti fast på loftet nå i noen timer? Noe spennende nytt fra det landet? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 En loft "vadrer" eller skal vi si? Haltet? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Fant faktisk ganske mye spennende, bl.a den gamle kassen med leker og en eske med babyklær fra way back. Haltet blir mest riktig ja Endret 11. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå