Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NOen som har gode tips til et TV-bord og en vegghylle til spill? Begge to må være i samme stil og begge to må passe inn på et rimelig lite rom med mye lyse farger. Har tenkt på en bred og lav TV-benk. Sortfarget. Hylla for spill har jeg ikke helt funnet noe som kan passe til enda, men er på leting. Filmene vil nemlig bli plassert i kjellerstua, så trenger bare en hylle for spillene.

Edit: Skal flytte skjønner dere, og er bare Tv-benk og hylle som står igjen på mitt rom. Neste stopp er badet, stue og kjøkken.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Synes også det er særdeles stille her. Kanskje jeg bare har blitt bortskjemt på aktive kvelder.

Men jeg driver som sagt med å finne møbler. Ga opp for kvelden nå. Drev med å finne møbler blir vel da mer riktig.

Ellers går det i en lett blanding av Kaptein Sabeltann og Løvenes Konge i Spotify.

Lenke til kommentar

Kaptein Sabeltann er så koselig :love: (løvenes konge også selvsagt)

Jeg sitter selv å ser på my hero på bbc, ettersom det ikke er noe på tv.

Edit: Det er vel ingen hemmelighet at jeg er veldig fasinert av Kaptein Sabeltann konseptet.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

En av Kaptein Sabeltann sangene har faktisk fått sin helt spesielle plass i signaturen min. Har flust av barndomsminner fra den sorte piraten. Var i Kristiansand hvert år for å se på Kaptein Sabeltann når jeg var liten, og mine småsøsken etter meg. Var magisk å se Grusomme Gabriel stige opp fra vannet. Ble jo livredd ^_^

Lenke til kommentar

Ahh. En smule misunnelig. Om det bare hadde vært fysisk mulig å dra med en vennegjeng av gutter med på det samme ^_^

Nei, jeg ender nok opp i Spania eller Tyrkia. Iallefall ett land som slutter på "ia". Det er jeg rimelig sikker på.

Det viste seg også at bestekompisen min var på den ene Sabeltann forestillingen som jeg også var på. Han ble spurt om å hjelpe til med å grave opp skatten. Da kjente jeg han ikke enda. Litt gøy å tenke på sånn nå i etterkant.

Har spillelisten din på Spotify ;D

Godt å høre. Godt å høre, indeed.

Lenke til kommentar
Ahh. En smule misunnelig. Om det bare hadde vært fysisk mulig å dra med en vennegjeng av gutter med på det samme ^_^

Nei, jeg ender nok opp i Spania eller Tyrkia. Iallefall ett land som slutter på "ia". Det er jeg rimelig sikker på.

Det viste seg også at bestekompisen min var på den ene Sabeltann forestillingen som jeg også var på. Han ble spurt om å hjelpe til med å grave opp skatten. Da kjente jeg han ikke enda. Litt gøy å tenke på sånn nå i etterkant.

Jeg skal sikker til Bulgaria

Wow! Den videoen med soft gun kula wow!

Det heter BB-Gun!

Lenke til kommentar
Wow! Den videoen med soft gun kula wow!

Rimelig sykt ja. Spesielt med tanke på hva slags materialer et slikt sverd kan kappe rett igjennom. Som en kniv i vann.

Tenk om en person som han der bestemmer seg for å hakke løs i Hong Kong. Blir mange løse hender og ører.

Jeg skal sikker til Bulgaria

Jeg synes ikke Bulgaria og Tyrkia egentlig frister så veldig. Ca like mye som Latvia. Enten vil jeg tilbake til Spania, ellers vil jeg virkelig langt. Noe slikt som Brazil, Bora Bora eller Bahamas. Synd at mange av disse stedene er så dyre å reise til. De virker som utrolig fine steder.

Det heter BB-Gun!

Eventuelt Airsoft gun ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...