Mokko Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Kan ta det i morgen. Natta. :-) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nei, nå! Bare si hvilken kategori/avdeling. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) NOen som har gode tips til et TV-bord og en vegghylle til spill? Begge to må være i samme stil og begge to må passe inn på et rimelig lite rom med mye lyse farger. Har tenkt på en bred og lav TV-benk. Sortfarget. Hylla for spill har jeg ikke helt funnet noe som kan passe til enda, men er på leting. Filmene vil nemlig bli plassert i kjellerstua, så trenger bare en hylle for spillene. Edit: Skal flytte skjønner dere, og er bare Tv-benk og hylle som står igjen på mitt rom. Neste stopp er badet, stue og kjøkken. Endret 10. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva holder folket på med i kveld ? (savner aktiviten fra gårsdagen) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Synes også det er særdeles stille her. Kanskje jeg bare har blitt bortskjemt på aktive kvelder. Men jeg driver som sagt med å finne møbler. Ga opp for kvelden nå. Drev med å finne møbler blir vel da mer riktig. Ellers går det i en lett blanding av Kaptein Sabeltann og Løvenes Konge i Spotify. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hehehe jeg sitter å oppdager obvius ting i men of war... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Kaptein Sabeltann er så koselig (løvenes konge også selvsagt) Jeg sitter selv å ser på my hero på bbc, ettersom det ikke er noe på tv. Edit: Det er vel ingen hemmelighet at jeg er veldig fasinert av Kaptein Sabeltann konseptet. Endret 10. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 En av Kaptein Sabeltann sangene har faktisk fått sin helt spesielle plass i signaturen min. Har flust av barndomsminner fra den sorte piraten. Var i Kristiansand hvert år for å se på Kaptein Sabeltann når jeg var liten, og mine småsøsken etter meg. Var magisk å se Grusomme Gabriel stige opp fra vannet. Ble jo livredd ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Noen som har spillt Turok Evolution før? Husket at det var så awesome! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Grusomme Gabriel er desidert min personlige favoritt, stemningen og alt rundt den er jo helt utrolig. Kan forsåvidt sangen utenatt også Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Min er Sjørøverne Kommer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 En av mine favoritter ligger i signaturen min. Nydelig sang. Kaptein Sabeltann Spilleliste Btw. Er det noen som har lyst til å se en fyr som kutter en BB-kul i to? Sjekk it aut! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) HCG: Du får virkelig stemningen med den ja. Jeg og noen venniner har faktisk planer om å reise til kristiansand til sommeren for å se showet Endret 10. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 En av mine favoritter ligger i signaturen min. Nydelig sang. Kaptein Sabeltann Spilleliste Btw. Er det noen som har lyst til å se en fyr som kutter en BB-kul i to? Sjekk it aut! Har spillelisten din på Spotify ;D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ahh. En smule misunnelig. Om det bare hadde vært fysisk mulig å dra med en vennegjeng av gutter med på det samme ^_^ Nei, jeg ender nok opp i Spania eller Tyrkia. Iallefall ett land som slutter på "ia". Det er jeg rimelig sikker på. Det viste seg også at bestekompisen min var på den ene Sabeltann forestillingen som jeg også var på. Han ble spurt om å hjelpe til med å grave opp skatten. Da kjente jeg han ikke enda. Litt gøy å tenke på sånn nå i etterkant. Har spillelisten din på Spotify ;D Godt å høre. Godt å høre, indeed. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Wow! Den videoen med soft gun kula wow! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ahh. En smule misunnelig. Om det bare hadde vært fysisk mulig å dra med en vennegjeng av gutter med på det samme ^_^Nei, jeg ender nok opp i Spania eller Tyrkia. Iallefall ett land som slutter på "ia". Det er jeg rimelig sikker på. Det viste seg også at bestekompisen min var på den ene Sabeltann forestillingen som jeg også var på. Han ble spurt om å hjelpe til med å grave opp skatten. Da kjente jeg han ikke enda. Litt gøy å tenke på sånn nå i etterkant. Jeg skal sikker til Bulgaria Wow! Den videoen med soft gun kula wow! Det heter BB-Gun! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Ikke for å være frekk! Men akkurat hva det heter driter jeg faktisk i:-9 du skjønte hva jeg mente! i mine øyne er det en sodtgun kule Endret 11. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Wow! Den videoen med soft gun kula wow! Rimelig sykt ja. Spesielt med tanke på hva slags materialer et slikt sverd kan kappe rett igjennom. Som en kniv i vann. Tenk om en person som han der bestemmer seg for å hakke løs i Hong Kong. Blir mange løse hender og ører. Jeg skal sikker til Bulgaria Jeg synes ikke Bulgaria og Tyrkia egentlig frister så veldig. Ca like mye som Latvia. Enten vil jeg tilbake til Spania, ellers vil jeg virkelig langt. Noe slikt som Brazil, Bora Bora eller Bahamas. Synd at mange av disse stedene er så dyre å reise til. De virker som utrolig fine steder. Det heter BB-Gun! Eventuelt Airsoft gun Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Jeg kommer mest sannsynlig til å ta en tur til Oslo (kristiania) og omheng sammen med familien også. For å besøke oldemor i Drøbak og litt forskjellig Endret 11. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå