Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hmmm. Isåfall skal jeg kanskje ta en titt. Takler ikke filmer og serier hvor "helten" bruker all sin energi på å presse frem ett "Hngh", for så å fly blandt lille laserstråler og bompibjørner. Blir rett og slett for søkt for min del. Men om det er som du sier så kan det vel ikke skade.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Miyazaki sine filmer holder seg laaangt utenfor den vanlige anime-stilen med folk som flyr og kaster laserstråler på hverandre. Gi dem en sjangse.

Noen plasser hvor jeg kan få tak i disse filmene??

Jeg har sett noen av dem på Platekompaniet (Torgalmenningen, Bergen) en del ganger. Det er også mulig de selger dem i nettbutikken sin. Ellers kan du jo alltids søke i britiske nettbutikker ol.

Lenke til kommentar

Slikt er veldig avhengig av prisen. Jeg er rett og slett skeptisk til å faktisk kjøpe meg en film jeg er veldig tvilsom til at jeg kommer til å like. Laster derfor heller ned en av de, og om jeg liker den kan jeg kjøpe de andre. For jeg gjør det. Kjøper filmer altså. Jeg er ingen pirat kun for å være pirat.

Lenke til kommentar

Jeg pleier å snik se filmer for å se om jeg vil se dem på kino eller om jeg ksal kjøpe dem! Jeg er veldig glad i å ha det fysiske produktet å sable i en hylle foreksempel! Men takker for svar. Skal nok ut i Oslo å lete etter påska da...

Lenke til kommentar
Guitar Hero: World Tour er det nyeste som ikke er for spesielle band som Metallica etc?

Ja :) Har det. Det var mitt første GH :rolleyes:

Koster vel en og en halv tusing med instrumenter, men TV2 bør vel ha råd til det...

What?

Vant et valgfritt spill... :-D EDIT: Føler jeg har hatt unormalt mye flaks i det siste.. Vant LBP, Map Pack til COd5 og nå dette. Pluss noen andre småting.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Guitar Hero: World Tour er det nyeste som ikke er for spesielle band som Metallica etc?

Ja :) Har det. Det var mitt første GH :rolleyes:

Koster vel en og en halv tusing med instrumenter, men TV2 bør vel ha råd til det...

What?

Vant et valgfritt spill... :-D

Hvor? Waschera?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...