Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hmmm. Isåfall skal jeg kanskje ta en titt. Takler ikke filmer og serier hvor "helten" bruker all sin energi på å presse frem ett "Hngh", for så å fly blandt lille laserstråler og bompibjørner. Blir rett og slett for søkt for min del. Men om det er som du sier så kan det vel ikke skade. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Miyazaki sine filmer holder seg laaangt utenfor den vanlige anime-stilen med folk som flyr og kaster laserstråler på hverandre. Gi dem en sjangse. Noen plasser hvor jeg kan få tak i disse filmene?? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Gjør det Det er en del overnaturlige elementer i dem, som gjerne er basert på Japansk folketro (?). Men det er ikke akkurat uvanlig at det er litt overnaturlighet i filmer generelt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg kan tenke meg noen steder ja. Men det er kanskje ikke like lovlig som de du muligens vurderer å kanskje tenke på. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Huff, Lakus, ikke tenk sånn. Du kan sikkert få dem på Platekompaniet eller cdon.com Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Miyazaki sine filmer holder seg laaangt utenfor den vanlige anime-stilen med folk som flyr og kaster laserstråler på hverandre. Gi dem en sjangse. Noen plasser hvor jeg kan få tak i disse filmene?? Jeg har sett noen av dem på Platekompaniet (Torgalmenningen, Bergen) en del ganger. Det er også mulig de selger dem i nettbutikken sin. Ellers kan du jo alltids søke i britiske nettbutikker ol. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er det noen her som har en god påskekrim å anbefale? På TV? Poirot på NRK1 i morgen. Be there. Postcount, på lik linje med både klær og trening, er sterkt overvurdert. Dagens innlegg. Endelig fornuft i SO. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Slikt er veldig avhengig av prisen. Jeg er rett og slett skeptisk til å faktisk kjøpe meg en film jeg er veldig tvilsom til at jeg kommer til å like. Laster derfor heller ned en av de, og om jeg liker den kan jeg kjøpe de andre. For jeg gjør det. Kjøper filmer altså. Jeg er ingen pirat kun for å være pirat. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Blogupdate: http://www.hardc0re.pointblog.no Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg pleier å snik se filmer for å se om jeg vil se dem på kino eller om jeg ksal kjøpe dem! Jeg er veldig glad i å ha det fysiske produktet å sable i en hylle foreksempel! Men takker for svar. Skal nok ut i Oslo å lete etter påska da... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Guitar Hero: World Tour er det nyeste som ikke er for spesielle band som Metallica etc? Ja Har det. Det var mitt første GH :rolleyes: Koster vel en og en halv tusing med instrumenter, men TV2 bør vel ha råd til det... What? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Blogupdate: http://www.hardc0re.pointblog.no Jeg stemte COD 4. Det er moro. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Guitar Hero: World Tour er det nyeste som ikke er for spesielle band som Metallica etc? Ja Har det. Det var mitt første GH :rolleyes: Koster vel en og en halv tusing med instrumenter, men TV2 bør vel ha råd til det... What? Vant et valgfritt spill... :-D EDIT: Føler jeg har hatt unormalt mye flaks i det siste.. Vant LBP, Map Pack til COd5 og nå dette. Pluss noen andre småting. Endret 10. april 2009 av Mokko Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Woot? Heldige jævel. Men gå for noe du faktisk vil ha, ikke noe som koster mye penger. Men om du virkelig vil ha World Tour, go on. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 WOOT ER ET GLEDESUTRYKK! IKKE ET SPØRRENDE ORD! Alle tar feil av det Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det var et gledesuttrykk Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Har faktisk lyst på det. Har spilt så mye skyte- og krigsspill i det siste, så det blir bra med litt variasjon. EDIT: Noen som fikk med seg editen min over her? Ganske små-sykt... Endret 10. april 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Da tar jeg kvelden, jeg har brukt nok penger på mobilnettet nå.. Natta, forumfolk! Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 @Laland: Jeg har forresten funnet frem mopedboka. Tar den med på tirsdag. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Guitar Hero: World Tour er det nyeste som ikke er for spesielle band som Metallica etc? Ja Har det. Det var mitt første GH :rolleyes: Koster vel en og en halv tusing med instrumenter, men TV2 bør vel ha råd til det... What? Vant et valgfritt spill... :-D Hvor? Waschera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå