iharal3 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Herregud. Her kjøper jeg en sånn lilla påskeeggpakke. Jeg er borte i to timer. Alt er spist opp. No respect. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg har nå kommet hjem fra byn eller kino da. så confessions of a shopaholic sammen med en vennine og til mitt forsvar må jeg si at det ikke var jeg som valgte filmen. Den var forsåvid grei nok og litt små morsom innimellom, men kan ikke si at jeg kjente meg så veldig igjen i de forskjellige karakterene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hmm.. jeg har alt som skal til for å lage kebab. Eller nudler. Hva skal jeg lage? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg skal ha nudler og kylling i dag... Hmmm oi klokka er ganske mye egntlig!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Fælt til uff uff reklamer på tv2 nå, helt ekstremt "Mangler du et øye? Vi vil kontakte deg!" "Mensensmerter eller samleiesmerter?" "Har du problemer? Ring kompisstelefonen" Og du Laland, du skal lage kebab. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Kebab it is then! Sterk eller veldig sterk? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Litt sterk. Jeg tar alltid en blanding mellom medium og sterk Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Pingle! Det er ikke sterkt før du sitter på dass dagen etterpå å lover til deg selv at du aldri mere skal spise sterk mat igjen! Mens du smører deg inn med brannhemmende midler bak! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Veldig sterk er det attpåtil. Godt jeg har en flaske med forbannet sterke ting stående.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Kan du legge til et nytt spørsmål på pollen, Laland? Har du GTA San Andreas (Samme hvilken plattform)? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nå var det de spillene som står der som Shampoo nevnte.. Tenker vi lar det være for denne gang Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg pleier å lage sånn sinna olje jeg en gang i ny og ne:-) Den består av rund 1,5 l olje 3-400 g chili en god del cayene pepper. Så bare varmer du det her på ovnen på sånn passelig varme ikke for varmt men sånn at du ikke kan putte fingrene oppi. Når dette har stått å godgjort seg litt så tar du en stavmikser og mikser alt sammen ganske godt sammen. før du siler hele greia over på en egnet flaske og "pynter" med en hel chili! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nå var det de spillene som står der som Shampoo nevnte.. Tenker vi lar det være for denne gang Jeg skrev: Kan du legge til... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Da får ikke de som har stemt i den nåværende pollen stemt på nytt i det tillagte Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nå var det de spillene som står der som Shampoo nevnte.. Tenker vi lar det være for denne gang Jeg skrev: Kan du legge til... Og jeg svarte da deg? De som står der nå er noe Shampoo har nevnt tidligere i tråden. San Andreas hører ikke hjemme der. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Jeg snakker om legge til spørsmål. Damn! Ikke bytte! Endret 10. april 2009 av Laland fjernet sitat av posten over ;) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Da får ikke de som har stemt i den nåværende pollen stemt på nytt i det tillagte HCG! Listen to tah wize guy. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 iharal3 har rett i det. Vi kan heller ha det til den neste pollen som kommer. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nudler og biprodukt av egg er ganske så godt i en chili/soya saus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå