Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er jeg nesten ferdig med Diablo 1 ^_^ Mangler bare Diablo, så er jeg ferdig! har så utrolig mye jeg skal ha spilt etter at jeg er ferdig, så jeg lurte på om vi kunne sette opp en poll med aktuelle spill? Spill jeg kunne tenke meg å spille er:

Prince of Persia (PS3)

Bioshock (PS3)

Mirror's Edge (PS3)

Killzone 2 (PS3)

Empire: Total War (PC)

Left 4 Dead (PC)

Prey (PC)

Planescape: Torment (PC)

Eventuelt noe annet ;)

Jeg vil ikke ha noen "Der er jo DITT valg, lizzom", jeg har lyst til å spille alle spillene, og en enkel og hyggelig måte å bestemme seg på er å spørre dere :)

Eg vil anbefale Empire, det er veldig bra. Vil også anbefale Drakensang: The Dark Eye, veldig artig rollespel. Resten av dei du har på lista har eg ikkje spelt, og kan ikkje seie noko om dei.

Lenke til kommentar

Start med Mirror's Edge fordi det er forholdsvis kort, og når du er ferdig med noen andre spill kan det være gøy å plukke opp igjen.

Har selv ikke spilt Empire: Total War, men hvis jeg kjenner TW spillene rett tar det lang tid å spille igjennom, så jeg ville startet etter Mirror's Edge og eventuelt ikke spilt gjennom hele før du tar opp f.eks. Killzone.

Lenke til kommentar
Er det noen her som har en god påskekrim å anbefale?

Retterstedet, men tredje og siste episode er i kveld da, så kanskje ikkje heilt. Ein frittståande episode med Lewis går i kveld, men det kan vere den har starta. Poirot er jo klassikare, det er tre frittståande episodar og den første er i morgon. Mørkemannen starta i dag eller i går, den skal også vere veldig god.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Haha! Les denne! Laland: 0wn3d!

Postcount, på lik linje med både klær og trening, er sterkt overvurdert.

Dagens glupis, nå skal jeg kose meg med krim og marsipan.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg stemte Bioshock, fordi det er det klart beste spillet blant de som er listet opp, og med en oppfølger påvei, er det bare og starte. Perfeksjon fra ende til annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...