ShampooMacTavish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Naturligvis, tenkte på det selv Det manglet forresten et alternativ - Lan. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 La den stå det er jo påske ennå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Shit så mange filmer jeg vil se som går samtidig. Hvordan skal man kunne velge :unsure: Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Da er jeg nesten ferdig med Diablo 1 ^_^ Mangler bare Diablo, så er jeg ferdig! har så utrolig mye jeg skal ha spilt etter at jeg er ferdig, så jeg lurte på om vi kunne sette opp en poll med aktuelle spill? Spill jeg kunne tenke meg å spille er: Prince of Persia (PS3) Bioshock (PS3) Mirror's Edge (PS3) Killzone 2 (PS3) Empire: Total War (PC) Left 4 Dead (PC) Prey (PC) Planescape: Torment (PC) Eventuelt noe annet Jeg vil ikke ha noen "Der er jo DITT valg, lizzom", jeg har lyst til å spille alle spillene, og en enkel og hyggelig måte å bestemme seg på er å spørre dere Eg vil anbefale Empire, det er veldig bra. Vil også anbefale Drakensang: The Dark Eye, veldig artig rollespel. Resten av dei du har på lista har eg ikkje spelt, og kan ikkje seie noko om dei. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Da var ny poll oppe og går. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Start med Mirror's Edge fordi det er forholdsvis kort, og når du er ferdig med noen andre spill kan det være gøy å plukke opp igjen. Har selv ikke spilt Empire: Total War, men hvis jeg kjenner TW spillene rett tar det lang tid å spille igjennom, så jeg ville startet etter Mirror's Edge og eventuelt ikke spilt gjennom hele før du tar opp f.eks. Killzone. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er det noen her som har en god påskekrim å anbefale? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Haha! Les denne! Laland: 0wn3d! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er det noen her som har en god påskekrim å anbefale? Retterstedet, men tredje og siste episode er i kveld da, så kanskje ikkje heilt. Ein frittståande episode med Lewis går i kveld, men det kan vere den har starta. Poirot er jo klassikare, det er tre frittståande episodar og den første er i morgon. Mørkemannen starta i dag eller i går, den skal også vere veldig god. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Haha! Les denne! Laland: 0wn3d! Postcount, på lik linje med både klær og trening, er sterkt overvurdert. Dagens glupis, nå skal jeg kose meg med krim og marsipan. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Takk Poirot må jeg ihvertfall få med meg. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Eg skal også få med meg det, hadde nok sett på Lewis også viss det ikkje hadde kræsja med Retterstedet(som er ein fantastisk god krim, gler meg verkeleg til avslutting i kveld) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Takker, Snorre Men du glemte å ta med Prey. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg stemte Bioshock, fordi det er det klart beste spillet blant de som er listet opp, og med en oppfølger påvei, er det bare og starte. Perfeksjon fra ende til annen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Haha! Les denne! Laland: 0wn3d! Wut did u say? Skal fikse pollen jeg Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 hei laland! fint på hytta eller? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Var moro det men kom hjem tidligere idag. Bare å sjekke twitteren min det! Enn du da? Kos? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 magne, du henger på www.ipod1.no eller noe sånt, ikke sant? Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 @Laland: Joda, fint der, men er hjemme nå jeg og. Det var 4 laange timer i bil det. @Atsjonas: Ja... mac1.no for å være nøyaktig. Men alt sammen er samme forum (i1.no). How come? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Bare så deg i en iphone som modem tråd tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå