Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Selvølgelig Lakus B) Og jeg vil si at Shampoo har et godt poeng. Å si at de fortjener vår hjelp mer enn andre blir litt feil, alle som trenger det fortjener vår hjelp, og som gode oppegående mennesker burde vi føle en plikt til å hjelpe dem, men det blir feil av dem å gå rundt å kreve at vi hjelper dem og true med aksjoner hvis vi ikke gjør det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Bare jeg som synes at "Quote" og "Reply" knappene er uskarpe? Kanskje jeg burde skaffe meg nye briller. Først avataren min, og nå disse knappene. Og det var som faen hvor mye reklame det har kommet på Spotify nå da! Har hørt to reklamer mellom hver av de tre siste sangene. Kanskje jeg faktisk skal "upgrade to Premium". Det hadde jeg aldri trodd om meg selv. Endret 10. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Skjønner. Jeg kan faktisk huske å ha fått med meg noe av det. Jeg synes at Norge, og et hvilket som helst annet land godt kunne hjulpet dem med problemene deres, men det er ytterst tåpelig av dem å demonstrere og yppe til bråk fordi de mener det er Norges plikt å hjelpe dem. For all del, vi må gjerne hjelpe dem, men jeg synes at det skal skje av fri vilje, og ikke av at de utsatte gjør som de gjør nå. Selvølgelig Lakus B) Og jeg vil si at Shampoo har et godt poeng. Å si at de fortjener vår hjelp mer enn andre blir litt feil, alle som trenger det fortjener vår hjelp, og som gode oppegående mennesker burde vi føle en plikt til å hjelpe dem, men det blir feil av dem å gå rundt å kreve at vi hjelper dem og true med aksjoner hvis vi ikke gjør det. Men vi gjer jo ikkje noko. Alle tamilar på Sri Lanka lev i fare for å blir henretta av regjeringsstyrkane, og Noreg gjer ingenting med det. Eg skjønner godt at tamilane blir sinte, og dei har faktisk fleire gongar prøvd meir fredeleg. Det er media si feil at folk trur at dei berre krever det, for dei har prøvd å spørje fint. Vi må hjelpe dei, fordi kva skal Noreg tenke viss alle tamilane på Sri Lanka blir drepe?(ein situasjon som faktisk kan skje) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg kjenner at Flosshatt kan mye mer om dette enn det jeg kan. Har nok bitt på en del av medias fiskekrok. Men jeg synes alikevel det er tullete. Jeg har jo faktisk aldri hørt om konflikten tidligere, og dette er mitt første møte med situasjonen. Ikke et veldig bra bilde. Men det er vel sånn det er i krig. Ikke veldig bra. Og for the record så har jeg aldri sagt at jeg støtter det som skjer der borte, men jeg støtter heller ikke voldelige og ulovlige demonstrasjoner. Litt dilemma der ja. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det er nettopp det som er problemet med denne langt fra perfekte verdenen. Vi setter penger, politikk og diverse andre ting forran det å gjøre det rette. Når det gjelder at tamilene risikerer utryddelse så er vel ikke dette bare Norges problem, dette er noe hele den oppegående menneskeheten burde gjøre noe med. Det er begrenset hva lille Norge kan gjøre. Vi liker godt å tro at vi er fornuftens stemme i verden, men slik er det en gang ikke. Så synd det nå en gang virker så trenger vi resten av verden med oss. Vi burde gjøre noe med slike ting som tamilene opplever som et kollektiv hvis vi vil utrette noe. For dette er noe vi burde gjøre noe med. Jeg sier ikke at du må, men som et godt menneske burde du føle at du må, det er bare så synd at alle ikke er så gode som de burde ha vært. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Do you like fishsticks? Yeah. You like putting fishsticks in your mouth? Yeah Then you are a gay fish! Endret 10. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jippi! Folka i Gamer skal åpne lekeplass! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg kjenner at Flosshatt kan mye mer om dette enn det jeg kan. Har nok bitt på en del av medias fiskekrok. Men jeg synes alikevel det er tullete. Jeg har jo faktisk aldri hørt om konflikten tidligere, og dette er mitt første møte med situasjonen. Ikke et veldig bra bilde. Men det er vel sånn det er i krig. Ikke veldig bra. Og for the record så har jeg aldri sagt at jeg støtter det som skjer der borte, men jeg støtter heller ikke voldelige og ulovlige demonstrasjoner. Litt dilemma der ja. Eg kan ikkje så mykje, men litt. Eg støtter heller ikkje voldelege og ulovelege demonstrasjonar, men Noreg vil nok ikkje reagere utan det. Det er nettopp det som er problemet med denne langt fra perfekte verdenen. Vi setter penger, politikk og diverse andre ting forran det å gjøre det rette. Når det gjelder at tamilene risikerer utryddelse så er vel ikke dette bare Norges problem, dette er noe hele den oppegående menneskeheten burde gjøre noe med. Det er begrenset hva lille Norge kan gjøre. Vi liker godt å tro at vi er fornuftens stemme i verden, men slik er det en gang ikke. Så synd det nå en gang virker så trenger vi resten av verden med oss. Vi burde gjøre noe med slike ting som tamilene opplever som et kollektiv hvis vi vil utrette noe. For dette er noe vi burde gjøre noe med. Jeg sier ikke at du må, men som et godt menneske burde du føle at du må, det er bare så synd at alle ikke er så gode som de burde ha vært. Noreg er faktisk ein ganske respektert stat når det gjeld fredsmegling(mykje p.g.a. Nobels fredspris), men FN må sjølvsagt også vere med. Det eg meinte med at tamilane utryddes, er kva vi kjem til å tenke viss det skjer, fordi vi ikkje hjalp dei? Sånn burde sjølvsagt også heile verda tenke. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Jippi! Folka i Gamer skal åpne lekeplass! Good news. Da slipper vi en millioner forskjellige leker her i Småprat. Edit: Men hva skal bli igjen her i Småprat? Eneste trådene jeg ser som burde være her er denne og den engelske versjonen av denne. Resten kan jo passe helt fint inn i Helt andre ting og Lekeplassen. Endret 10. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Blir litt trist når HCG flytter permanent, though.. Han er jo litt kos også da. Do you see what I did there? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 I not only saw, I came. ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jaja bar dem ikke stenger SO så er jeg fornøyd? Hvor skal jeg ellers få diskutert litt når jeg føler for det? Kom aldri inn i SO tråden i diskusjon.no uansett hvor mye jeg faktisk prøvde... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nøtte da! SO er nettopp det! Småprat! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nøtte da! SO er nettopp det! Småprat! Og derfor lurer jeg på hva vi skal fylle resten av Småprat kategorien med? Det aller, aller, aller, aller meste kan blir tatt i enten lekeplassen eller Helt andre ting. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Barber-tråden, vurderingstråder etc. er jo småprat om et og annet emne, og burde kunne være i Småprat uten de helt store problemene. Du kan jo ta det opp i denne delen av forumet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hehe Har nå vært litt tilbake helt i starten av SO tråden og plukket fram noen god biter. Den første er snorre som uttrykker sin bekymring for en stille SO tråd når han kommer for å diskutere Skjul Siste ordet 1 måtte jo komme. Vel, det skal bli hyggelig å prate med forumfolket. Og for guds skyld. Ikke la det bli som på diskusjon.no hvor halvparten av SO-gjengen sluttet å poste bare det kom et grønt nick inn i tråden. Det var irriterende. :\ Min første post her i SO... Hehehe jeg ser jeg begynte ganske så sent å poste egentlig... Skjul tja noe liv her??+ eller er det bare oss vampyrer igjen mon tro:-)??? heheSatt akkurat å regnet ut hvor mye folket hadde brukt på spill opp igjennom årene:-) hehe skremmende å se hvor mye jeg selv hadde brukt egentlig!!! Men men sånn er livet... (håper på mer action i puppetråden jeg da, eller babe tråden for den sags skyld) Etter en liten runde med gåter å div nøtter så begynner ting å skje og dermed er mitt nåværende navn gjort... Skjul Hmmmmmmmmm okei Give me a sec, så skal jeg finne en giganøtt.....tykje ta, dein bi stor ;o Nesumar Så fant jeg faktisk fram min det som skulle bli meg hehehehe! Nostalgi på høyeste plan Skjul her er en nøtt dere kan bryne dere på!!!! God natt btw!!! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Pewpew! Jeg er her nå. 8D -Ze applefairy. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Da er jeg nesten ferdig med Diablo 1 ^_^ Mangler bare Diablo, så er jeg ferdig! har så utrolig mye jeg skal ha spilt etter at jeg er ferdig, så jeg lurte på om vi kunne sette opp en poll med aktuelle spill? Spill jeg kunne tenke meg å spille er: Prince of Persia (PS3) Bioshock (PS3) Mirror's Edge (PS3) Killzone 2 (PS3) Empire: Total War (PC) Left 4 Dead (PC) Prey (PC) Planescape: Torment (PC) Eventuelt noe annet Jeg vil ikke ha noen "Der er jo DITT valg, lizzom", jeg har lyst til å spille alle spillene, og en enkel og hyggelig måte å bestemme seg på er å spørre dere Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Kan vi ikke la påskepollen stå der ihvertfall til imorra? (påskeaften) Så kan vi endre den da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå