Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nøtte: De har i alle fall fredelige demonstrasjoner (så vidt jeg vet). "Hvis ikke dere går med på våre krav, som er totalt irrelevante for Norge egentlig, så skal vi lage et helvete." De er dermed kjempefredelige og mister samtidig all støtte jeg kunne noen gang vurdert å gi dem. Jeg har ikke noe imot utlendinger, men når de truer Norge med vold fordi vi ikke vil rydde opp i deres søppel blir jeg provosert. Så var det den røyken da. Faen ta SO. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 At approximately 13.37 Universal Time on the 10th of April 2009 you were the 2138th person to pass the gauntlet. - I has leet o.O Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Det er akkurat det jeg iog mener Lakus! Om dem faktisk hadde gjort dette på en ordentlig måte så skulle jeg sett om jeg fant såpass stor ville til å faktisk støtte dem. Men sulte streik? Ulovlige demonstrasjoner i Oslo på mandagen. Trussler som sagt om å lage et helvette i Norge. Dette e rnoe jeg ikke støtter! Mandags demonstrasjonen var da ikke fredelig eller lovlig så vidt meg bekjent! Ulovlige demonstrasjoner Om du kaller dette fredelige demonstrasjoner så begynner jeg å lure... Endret 10. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva diskuteres? Laland er lei hyttelivet - vil forumere nå! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hvorvidt vi støtter Tamilenes fremgangsmåte. Edit: Loff med Baconost = M.m.Mmmmh. Endret 10. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva diskuteres? Laland er lei hyttelivet - vil forumere nå! Det er vel begrenset med aktivitet her på en langfredag. Jeg virrer rundt og venter på påskeegget som forhåpentligvis dukker opp i morgen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvorfor virre rundt å håpe på at det dukker opp da du vet det ikke komme før i morgen? Gjør det samme selv hver lille julaften. All den maten som kun er noen timer unna. Gjør mann til mus. Poenget mitt er at du burde sulte deg ihjel i dag og spise så mye godteri i morgen at du utvikler diabetes på rekordlave tre timer. DO IT! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Eg støtter vel ikkje nødvendigvis demonstrasjonane til Tamilane, men eg meiner definitivt at vi må hjelpe dei. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Selvfølgelig. De trenger hjelp. Men det gjør 80% av resten av verden også. Selv ser jeg ikke helt hvordan deres sak er noe viktigere enn f.eks sultkatastrofen(e) og tilstandene i verdens avkroker. Om de faktisk vil så sårt ha hjelp, hvorfor ikke bruke en metode som faktisk bygger tillit? Det de nå driver med bryter jo ned min tillit til dem før den i det hele tatt har blitt påbegynt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvorfor virre rundt å håpe på at det dukker opp da du vet det ikke komme før i morgen? Gjør det samme selv hver lille julaften. All den maten som kun er noen timer unna. Gjør mann til mus. Poenget mitt er at du burde sulte deg ihjel i dag og spise så mye godteri i morgen at du utvikler diabetes på rekordlave tre timer. DO IT! Jeg skal spise normalt i dag, og spise normalt i morgen. Jeg skal spise normale mengder med godteri fra påskeegget mitt, og nå skal jeg i butikken. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Det er alltid slik at man skal spise jule/påskemiddager taktisk for å spise så mye som mulig. Det skjer ikke. Lammelår, pinnekjøtt, ribbe; det er for godt til å spise taktisk. Brute force ftw! Edit: http://open.spotify.com/track/39ruKPObmGMoqmYo51TT8i - Kos dere! Endret 10. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Da er jeg tilbake etter fem dager med lan B) Savnet meg? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Fordi regjeringa på Sri Lanka vil utrydde Tamilane, og vi må hindre dei. Derfor fortener dei meir merksamd enn t.d. Zimbabwe(som vi bør boikotte til Mugade er blitt dømd). Dei har prøvd meir fredelege midler, Tamilane har prøvd å få hjelp av Noreg lenge, men vi har ikkje gjort noko. Dei syns vel at dette var siste utveg. Det som er dumt er at media no framstiller dei som terroristar som krever hjelp, og ikkje det undertrykte folkeslaget dei er. Btw, miljøkrisa er den største krisa vi står ovenfor no. Miljøet må reddast først, så finans, og så fattigdom og svolt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 God dag shampoo! Hva er ditt syn på demonstrasjonene til Tamilerene? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Kan du oppdatere meg der? Jeg har ikke fått med meg noe som har skjedd den siste uka. Fant ut i går om jordskjelvet i Italia Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Bare bla litt tilbake i sidene her så finner du en del linker sånn at du får oppdatert deg og gjort deg opp en mening! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 God morgen godtfolk. Nå sto jeg opp . Her diskuteres det vilt allerede ser jeg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Skjønner. Jeg kan faktisk huske å ha fått med meg noe av det. Jeg synes at Norge, og et hvilket som helst annet land godt kunne hjulpet dem med problemene deres, men det er ytterst tåpelig av dem å demonstrere og yppe til bråk fordi de mener det er Norges plikt å hjelpe dem. For all del, vi må gjerne hjelpe dem, men jeg synes at det skal skje av fri vilje, og ikke av at de utsatte gjør som de gjør nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ettersom du er "the" Rider of Reason regner jeg med at du kan fortrylle oss med din fornuft i saken? ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Episode 7 av sesong 3, Dexter hadde en trist avslutning. Og påskeegget mitt er veldig nærme tomt, 2 kinderegg og påskemarsipanpølser er det eneste igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå