Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Nøtte: De har i alle fall fredelige demonstrasjoner (så vidt jeg vet).

"Hvis ikke dere går med på våre krav, som er totalt irrelevante for Norge egentlig, så skal vi lage et helvete." De er dermed kjempefredelige og mister samtidig all støtte jeg kunne noen gang vurdert å gi dem. Jeg har ikke noe imot utlendinger, men når de truer Norge med vold fordi vi ikke vil rydde opp i deres søppel blir jeg provosert. Så var det den røyken da. Faen ta SO.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er akkurat det jeg iog mener Lakus! Om dem faktisk hadde gjort dette på en ordentlig måte så skulle jeg sett om jeg fant såpass stor ville til å faktisk støtte dem. Men sulte streik? Ulovlige demonstrasjoner i Oslo på mandagen.

Trussler som sagt om å lage et helvette i Norge. Dette e rnoe jeg ikke støtter! Mandags demonstrasjonen var da ikke fredelig eller lovlig så vidt meg bekjent! Ulovlige demonstrasjoner Om du kaller dette fredelige demonstrasjoner så begynner jeg å lure...

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Hvorfor virre rundt å håpe på at det dukker opp da du vet det ikke komme før i morgen? Gjør det samme selv hver lille julaften. All den maten som kun er noen timer unna. Gjør mann til mus. Poenget mitt er at du burde sulte deg ihjel i dag og spise så mye godteri i morgen at du utvikler diabetes på rekordlave tre timer. DO IT!

Lenke til kommentar

Selvfølgelig. De trenger hjelp. Men det gjør 80% av resten av verden også. Selv ser jeg ikke helt hvordan deres sak er noe viktigere enn f.eks sultkatastrofen(e) og tilstandene i verdens avkroker. Om de faktisk vil så sårt ha hjelp, hvorfor ikke bruke en metode som faktisk bygger tillit? Det de nå driver med bryter jo ned min tillit til dem før den i det hele tatt har blitt påbegynt.

Lenke til kommentar
Hvorfor virre rundt å håpe på at det dukker opp da du vet det ikke komme før i morgen? Gjør det samme selv hver lille julaften. All den maten som kun er noen timer unna. Gjør mann til mus. Poenget mitt er at du burde sulte deg ihjel i dag og spise så mye godteri i morgen at du utvikler diabetes på rekordlave tre timer. DO IT!

Jeg skal spise normalt i dag, og spise normalt i morgen. Jeg skal spise normale mengder med godteri fra påskeegget mitt, og nå skal jeg i butikken.

Lenke til kommentar

Fordi regjeringa på Sri Lanka vil utrydde Tamilane, og vi må hindre dei. Derfor fortener dei meir merksamd enn t.d. Zimbabwe(som vi bør boikotte til Mugade er blitt dømd). Dei har prøvd meir fredelege midler, Tamilane har prøvd å få hjelp av Noreg lenge, men vi har ikkje gjort noko. Dei syns vel at dette var siste utveg. Det som er dumt er at media no framstiller dei som terroristar som krever hjelp, og ikkje det undertrykte folkeslaget dei er.

Btw, miljøkrisa er den største krisa vi står ovenfor no. Miljøet må reddast først, så finans, og så fattigdom og svolt.

Lenke til kommentar

Skjønner. Jeg kan faktisk huske å ha fått med meg noe av det. Jeg synes at Norge, og et hvilket som helst annet land godt kunne hjulpet dem med problemene deres, men det er ytterst tåpelig av dem å demonstrere og yppe til bråk fordi de mener det er Norges plikt å hjelpe dem. For all del, vi må gjerne hjelpe dem, men jeg synes at det skal skje av fri vilje, og ikke av at de utsatte gjør som de gjør nå.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Episode 7 av sesong 3, Dexter hadde en trist avslutning.

Og påskeegget mitt er veldig nærme tomt, 2 kinderegg og påskemarsipanpølser er det eneste igjen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...