Nesumar Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har et sett med vannkjøling liggende en eller annen plass Men tror det bare er til Socket A da... har ikke orket å sette det i pcen Funker greit sånn vannkjøling, men er mye som skal organiseres og det blir fort rot i kabinettet. Klarer du å få orden på slangene på en fin måte, sånn at det blir ryddig og praktisk, så er det drit bra. Nesumar Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Meh. Saklig å våkne halv seks på fridagen min! <_< Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Huff da Bazukh, hørtes ikke bra ut i det hele tatt. Får håpe du fikk sove igjen nå da Jeg har selvsagt ikke fridag, så nå er det bare å komme seg avgårde til skolen Adios mis amigos! Nesumar Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 God morgen. Skal reise med toget om en snau halvtime. Adjø, folkens. \o_ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Å ble kjørt til skolen er -d-d-d-deilig! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bussen var sein idag, så rakk så vidt frokosten på skolen . Jaja, vikar i spansk, der vi skal "høre" på spansk via hodetelefoner er ikke så gale. Hva skjer der ute da folk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Forsov meg litt i dag her, kom 20 minutter for sent på jobb Er no drit og stå opp om morgenen :/ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg la meg 19:00 i går og våknet klokken 03:00. Sykt digg! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det hørtes deilig ut TSP, har du væ våen i heile natt nå? Kvifor har det seg sånn at mange av moderatorer og resten av dei har ofte 3 bokstaver som navn? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fordi det er det sexy og drar chicks Sitter på skolen med 2x Geografi 2x Naturfag, Lunsj, 2x Matte så ferdig. Men dessverre som går ikke den eneste bussen hjem før om 2 timer, så jeg blir sittende igjen på skolen å vente. Skal da se om jeg får gjort ferdig den forbanna analysa, steike ta! Nesumar Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Tror dere jeg kan lure meg til å lage en videopresentasjon/anmeldelse av Dexter som et Engelskprosjekt? Kan det være relevant emne med det som står under? According to the national curriculum you are more or less given free reign. It says, "presentere et større fordypningsarbeid med emne fra internasjonal engelsk eller et annet fag innen eget programområde og vurdere prosessen." Problemstilling: kan mord være rettferdiggjort ? Endret 11. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nå jobber eg med ein gigantisk musikkfremføring om Depeche Mode. Eg er sikker på at eg kan klare fremføringa med 0 kilder. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hell yeah! Det vil jeg da virkelig tro du kan gjøre. Spør læreren din for å være sikker da, så slipper du å dumme deg ut å ødelegger karakteren 1x Naturfag, lunsj så 2 matte!!! Så er jeg finished!!! Whohohohoooo......sittepåskolenåskriveanalyseyaayfuck.... Skjera folkens? Nesumar Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har vondt i nakken, vondt i bihulene, vondt i... overalt-en. Og i tillegg så klarte jeg faen ikke gi psykologen min noe som minnet om et saklig svar en gang. Alt jeg sa var "vet ikke", "aner ikke" og "mh. Sikkert.". Mest bortkastede psykologtimen ever. Dessuten så jeg at hun synes synd på meg fordi jeg ikke visste, og det hjalp så jævlig lite, det. ._. /rant Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 God morgen til deg også Eplefe Synd du ikke fikk ut mer enn det, du får ta det igjen i en eventuell neste time. Blir vel litt for personlig og spørre hvorfor du har time hos psykolog, hvertfall i en SO-tråd. Håper likevel det ikke er noe du sliter forferdelig mye med, som gjør at dagliglivet er hardt. For det er forferdelig. Find your sunshine and stick to it ! Nesumar Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Nå skal jeg ha en presentasjon som foregår rundt Dexter . Eller, jeg må legge vekt på og diskutere de morale spørsmåla som kommer opp i serien. Hadde tenkt til å gjøre det og, men jeg kan altså ikke legge hovedvekten på å gi en anmeldelse av serien. Men spennende blir det likevel Får lov til å la rundt halvparten av presentasjonen være video og resten muntlig snakk. Kan sikkert laste opp det jeg lagde når jeg er ferdig Nesumar. Endret 11. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Da må du ta en video hvor han slasher en kriminell, men husk å ta med da når han forklarer hvorfor han gjør det Tror det kan bli et bra prosjekt det der, hvis du klarer å gjennomføre det på en måte som tilfredsstiller læreren. Lykke til! Nesumar Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Takk takk Tror nok jeg skal tenke nøye gjennom hva jeg vil vise til klassen da:P Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Vet ikke med dere, men jeg synes det er sinnsykt deilig å ha fri hele uken. Det eneste kjipe er at jeg bruker de 4-5 første dagene denne uken til rydding, støvsuging og vasking av leilighet samt klær o.l.. Jaja, da blir det hvertfall fint etterpå Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fri neste uke jeg^^ I dag er det siste del av trafikalt grunnkurs og litt mattelekser som må gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå