Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Har et sett med vannkjøling liggende en eller annen plass :)

Men tror det bare er til Socket A da... har ikke orket å sette det i pcen :p

 

Funker greit sånn vannkjøling, men er mye som skal organiseres og det blir fort rot i kabinettet. Klarer du å få orden på slangene på en fin måte, sånn at det blir ryddig og praktisk, så er det drit bra.

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi det er det sexy og drar chicks :)

 

Sitter på skolen med 2x Geografi 2x Naturfag, Lunsj, 2x Matte så ferdig.

 

Men dessverre som går ikke den eneste bussen hjem før om 2 timer, så jeg blir sittende igjen på skolen å vente.

Skal da se om jeg får gjort ferdig den forbanna analysa, steike ta!

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Tror dere jeg kan lure meg til å lage en videopresentasjon/anmeldelse av Dexter som et Engelskprosjekt? :p Kan det være relevant emne med det som står under?

According to the national curriculum you are more or less given free reign. It says, "presentere et større fordypningsarbeid med emne fra internasjonal engelsk eller et annet fag innen eget programområde og vurdere prosessen."

Problemstilling: kan mord være rettferdiggjort :p ?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Hell yeah!

 

Det vil jeg da virkelig tro du kan gjøre.

Spør læreren din for å være sikker da, så slipper du å dumme deg ut å ødelegger karakteren ;)

 

1x Naturfag, lunsj så 2 matte!!! Så er jeg finished!!! Whohohohoooo......sittepåskolenåskriveanalyseyaayfuck....

 

Skjera folkens?

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Jeg har vondt i nakken, vondt i bihulene, vondt i... overalt-en. Og i tillegg så klarte jeg faen ikke gi psykologen min noe som minnet om et saklig svar en gang. Alt jeg sa var "vet ikke", "aner ikke" og "mh. Sikkert.". Mest bortkastede psykologtimen ever. Dessuten så jeg at hun synes synd på meg fordi jeg ikke visste, og det hjalp så jævlig lite, det. ._.

 

/rant

Lenke til kommentar

God morgen til deg også Eplefe :)

 

Synd du ikke fikk ut mer enn det, du får ta det igjen i en eventuell neste time.

Blir vel litt for personlig og spørre hvorfor du har time hos psykolog, hvertfall i en SO-tråd.

Håper likevel det ikke er noe du sliter forferdelig mye med, som gjør at dagliglivet er hardt. For det er forferdelig.

 

Find your sunshine and stick to it ! ;)

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Nå skal jeg ha en presentasjon som foregår rundt Dexter :D . Eller, jeg må legge vekt på og diskutere de morale spørsmåla som kommer opp i serien. Hadde tenkt til å gjøre det og, men jeg kan altså ikke legge hovedvekten på å gi en anmeldelse av serien. Men spennende blir det likevel :D Får lov til å la rundt halvparten av presentasjonen være video og resten muntlig snakk. Kan sikkert laste opp det jeg lagde når jeg er ferdig Nesumar. :p

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...