Snorre Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hehehe det er et ganske så godt livs råd ja det skal jeg være helt enig i.Det burde jo nesten være mulig med dagens teknoliogi å få til en slik bok da men det vill jo fort tatt en del år å få kartlagt alt her i verden. Jeg jeg hadde gararntert køpt boka ja! hehehehe. Jeg kunne tenkt meg den der babel fish jeg da! Det hadde vært fett det! Babel fish-en hadde vært knall. Å kunne forstå alle språk i verden hadde vært praktisk. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Da hadde men kunne gjort ganske så mye mer enn det man gjør nå da:-) hehehehe! Sitter å ser på Ross Kemp On gangs! Det er helt sinnsykt å se hvordan verden har blitt!!! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si engang! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg ligger i toppen av en slalombakke og kjeder livet av meg... Hva driver resten av verden med? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Eg driv med mykje forskjellig, men for å vere litt meir spesifikk så skriv eg artiklar på http://en.drakensang.wikia.com/wiki/Drakensang_English_Wiki. Vil anbefale alle som har Drakensang å gjere det same. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Sitter å ser på Ross Kemp On gangs! Det er helt sinnsykt å se hvordan verden har blitt!!! Det er spennende å se på. Har ikke kommet lengre enn andre episode selv, men er hekta allerede. Anbefaler også filmen "City of God", som handler om livet i ghettoene/favelaene i Rio de Janeiro. Virkelig glad for at jeg har ferie forresten. Sove til kl 12 og ligge i senga til kl 15. Ahh. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Sitter å glaner på episode 2 nå. Ble helt sjokkert over 1 episode av politiet! Også den syke våpen samlingen poliet hadde!! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Går det på discovery elno? Endret 10. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Har noen snille onkler litt rundt om i verden... Endret 10. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hehe. Ja. Verden er ikke som mange tro den er Noen flere som synes avataren min er uskarp? Når jeg tittet på den nå synes jeg den var veldig uskarp. Det rare er at når jeg ser på avataren som ligger på HDD'en så er den skarp og fin, men ikke her på forumet. Går det på discovery elno? Det går på Discovery også Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Gormers, jeg har endelig funnet ut hva avataren din skal forestille! Det er den posteren i TSW, er det ikke? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg ligger i toppen av en slalombakke og kjeder livet av meg... Hva driver resten av verden med? Sitter på et småbruk på Jaren. Halve familien som bor her er på ridetur. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg sitter hjemme jeg. Vi studenter har jo egentlig ferie nå. Men ikke søtten om man har tid til å ta seg ferie. Nå skal jeg snart ned til mormor og spise middag. Etter det er det vel hjem igjen antar jeg. Og i dag eller i morgen må jeg få bakt sjokoladekake. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Vi har kosedag idag. Passer fint med godteri, men er jo halveis i påskeegget aklerede! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 DEt er bare en ting som faktisk irriterer meg voldsomt om dagene og det er tamiler som demonstrerer for at Norge ikke ar aktivt Sri lanka konflikten. Allså det dem mener at at vi skal sende ned våre soldater å prøve å rydde opp i deres konflikt fordi vi har vært i forhandlinger tidligere i dette landet. At norge må rydde opp fordi familien dems blir drept. da mener dem at vi skal sende ned våre familie medlemmer å risikere livet dems fordi at dem skal ha fred i deres land? Hadde det blitt opprør i Norge og krig her så ikke F*** om dem hadde kommet opp hit for å kjempe vår krig! Norge er et pingle land for tiden! Vi er alt for opptatt av å være for likestilling at vi glemmer oss selv noen ganger! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Mitt påskeegg er tomt innen dagen er omme Er vel lite greit egentlig, da jeg ikke har spist stort annet enn godteri siden jeg fikk det. Er ikke bra. Ikke bra i det hele tatt, nei. Loving would be easy if your colors were like my dream. Red, gold and green. Nok om det. jeg er sulten og skal ta meg en røyk. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Nøtte: De har i alle fall fredelige demonstrasjoner (så vidt jeg vet). Gormers, jeg har endelig funnet ut hva avataren din skal forestille! Det er den posteren i TSW, er det ikke? JA Ho holder egentlig et sverd, så kanskje det er samme personen som er i traileren? Akkurat nå spiller jeg Bully og skal ikke noe spesielt annet i dag etter å ha ryddet rommet. Påskegodt har jeg nok av Endret 10. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Man får da ikke påskeegg før påskeaften. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 DEt er bare en ting som faktisk irriterer meg voldsomt om dagene og det er tamiler som demonstrerer for at Norge ikke ar aktivt Sri lanka konflikten. Allså det dem mener at at vi skal sende ned våre soldater å prøve å rydde opp i deres konflikt fordi vi har vært i forhandlinger tidligere i dette landet. At norge må rydde opp fordi familien dems blir drept. da mener dem at vi skal sende ned våre familie medlemmer å risikere livet dems fordi at dem skal ha fred i deres land? Hadde det blitt opprør i Norge og krig her så ikke F*** om dem hadde kommet opp hit for å kjempe vår krig! Norge er et pingle land for tiden! Vi er alt for opptatt av å være for likestilling at vi glemmer oss selv noen ganger! Nei, vi er pingler fordi vi ikkje gjer noko. Tamilane vil at FN(og også Noreg, som har prøvd å få fram fred der tidligare) skal stoppe overgrepa på tamilar på Sri Lanka. Noreg er eit fredsland, vi vil alltid prøve med fredelege løysningar før krig(og takk for det!). Regjeringa på Sri Lanka driv med overgrep mot tamilar, og bryt dermed FN lovar, men likevel gjer FN altfor lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå