Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

God natt, Nøtte. Måtte dine drømmer overgå virkeligheten og livet ditt være like godt som drømmene.

Overdådig nattahilsen? Neeesjda.

Skal ta med en nattarøyk før jeg legger meg selv nå. Om jeg er heldig har fuglene begynt å "synge" ute nå.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ta med en nattarøk før jeg legger meg selv nå.

Så nå hvor fort den setningen kunne mistolkes :p

Men da går jeg og legger meg også, med fuglekvitter i bakgrunnen. Ahh.

"Livet er et eneste stort lerret - kast all den malingen du kan på det" - Danny Kaye

God natt, forumtroll :)

Lenke til kommentar

God Natt Dovregubben. Og drøm gledelige drømmer om rosa flyvende elefanter og fargesprakende horisonter. ;)

Og da er tiden også inne for meg å ta det store spranget inn i det endeløse riket innerst i mitt eget hode, fylt av fantastiske og grensesprengende ting som etterlater meg med en blandet følelse av eufori og galskap, men hvem kan vel skille den ene fra den andre uten å ødelegge begges verdi og betydning. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Don't panic

Er jo selvsagt fra: Hitchhiker's Guide to the Galaxy står jo med store lesevennlige bokstaver på baksiden av boken!

Så sant så sant. Det finnes knapt et bedre råd i verden. Don't Panic er alt man trenger å vite. For denne verden er det lett å få panikk i. Jeg skulle ønske noen faktisk lagde en Hitchiker's Guide to the Galaxy (Earth) man kunne vandre rundt med. Hadde vært så uendelig kult. Den kunne vært koblet til en sentral database ved hjelp av 3G eller annen slags tilkobling, og fungert halveis som wikipedia. Det hadde vært awsome.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Hehehe det er et ganske så godt livs råd ja det skal jeg være helt enig i.

Det burde jo nesten være mulig med dagens teknoliogi å få til en slik bok da men det vill jo fort tatt en del år å få kartlagt alt her i verden. Jeg jeg hadde gararntert køpt boka ja! hehehehe.

Jeg kunne tenkt meg den der babel fish jeg da! Det hadde vært fett det!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...