Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) God natt, Nøtte. Måtte dine drømmer overgå virkeligheten og livet ditt være like godt som drømmene. Overdådig nattahilsen? Neeesjda. Skal ta med en nattarøyk før jeg legger meg selv nå. Om jeg er heldig har fuglene begynt å "synge" ute nå. Endret 10. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Tar kvelden nå jeg også. Ønsker derfor god natt og fine drømmer til Nøtte, RoR og Lakus Endret 10. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Takk, og måtte også dine drømmer bære deg langt av sted på skyer spunnet av fantasiens endeløse råmateriale. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Skal ta med en nattarøk før jeg legger meg selv nå. Så nå hvor fort den setningen kunne mistolkes Men da går jeg og legger meg også, med fuglekvitter i bakgrunnen. Ahh. "Livet er et eneste stort lerret - kast all den malingen du kan på det" - Danny Kaye God natt, forumtroll Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) God Natt Dovregubben. Og drøm gledelige drømmer om rosa flyvende elefanter og fargesprakende horisonter. Og da er tiden også inne for meg å ta det store spranget inn i det endeløse riket innerst i mitt eget hode, fylt av fantastiske og grensesprengende ting som etterlater meg med en blandet følelse av eufori og galskap, men hvem kan vel skille den ene fra den andre uten å ødelegge begges verdi og betydning. Endret 10. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Bare en time fra dere gav dere til jeg stod opp. 8D Endret 10. april 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 God morgen, og her har det vært liv inatt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 God morgen, ja. Nå er jeg endelig oppe, og har noen timer å slå i hjel før jeg skal til byen, og så etter på til Zealuu når han er ferdig på jobb. 8D Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Anmeldelse av Sounds of the Univers. Tror jeg dør snart, bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg har skrevet ny profil? x) Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 God morgen. Og ser det har vært aktivitet her i natt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg har skrevet ny profil? x) Gøy å lese. Og god morgon piips. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Dexter og påskeegg er godt Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 God morgen alla i hopa! Aiaiai! amnge gode natta hilsner i går ja! Hehehehe! morro det ja. Jeg fikk i hvertfall en god start på dagen min Det håper jeg alle dere andre også fikk! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Don't panicEr jo selvsagt fra: Hitchhiker's Guide to the Galaxy står jo med store lesevennlige bokstaver på baksiden av boken! Så sant så sant. Det finnes knapt et bedre råd i verden. Don't Panic er alt man trenger å vite. For denne verden er det lett å få panikk i. Jeg skulle ønske noen faktisk lagde en Hitchiker's Guide to the Galaxy (Earth) man kunne vandre rundt med. Hadde vært så uendelig kult. Den kunne vært koblet til en sentral database ved hjelp av 3G eller annen slags tilkobling, og fungert halveis som wikipedia. Det hadde vært awsome. Endret 10. april 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hehehe det er et ganske så godt livs råd ja det skal jeg være helt enig i. Det burde jo nesten være mulig med dagens teknoliogi å få til en slik bok da men det vill jo fort tatt en del år å få kartlagt alt her i verden. Jeg jeg hadde gararntert køpt boka ja! hehehehe. Jeg kunne tenkt meg den der babel fish jeg da! Det hadde vært fett det! Endret 10. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Jeg har skrevet ny profil? x) Gøy å lese. Og god morgon piips. Phanky00. n_n Jeg tror jeg skal oppdatere profilen en gang i måneden eller noe. Hvis jeg klarer det. Endret 10. april 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Flere enn meg som ser på Scrubs her? Sitter og ser på sesong 8 nå, og det er like bra som da det startet (nesten). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå