Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Neida. Det er det jeg mener med at å sitte i Siste Ordet - og lignende tråder - alltid blir farligere og farilgere jo lengre ut på natta man beveger seg. Man vet aldri hva man plutselig ender opp med å skrive. Men om jeg ikke hadde villet skrive det hadde jeg jo aldri gjort det heller. Gjør meg ingenting at det står her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva stenge livet mitt mellom 23:00 og 07:00? Sånt kan du ikke gjøre! Da må vi ha en late night club eller noe sånt! Hehe jeg starter 22/7 jobbhelvette om et par uker jeg da...

Bare hold på en positiv tankegang så skal du se hvor fantastisk livet ditt kan bli!

Tenker så og si aldri på hva andre syns eller tenker om meg! Dette er mitt liv og ikke alle andre sitt!

Lenke til kommentar
Bare hold på en positiv tankegang så skal du se hvor fantastisk livet ditt kan bli!

Tenker så og si aldri på hva andre syns eller tenker om meg! Dette er mitt liv og ikke alle andre sitt!

Det er det jeg gjør og har gjort de siste årene.

Hvis det svaret var rettet til meg Lakus vil jeg bare presisere at det var pga at du lignet på John Lenon jeg sa det. ;)

Oops. Jaja. Enda ett bevis på at det egentlig begynner å bli for sent.

:blink:

Lenke til kommentar

Da forsvinner jeg til sengs. Denne mannen skal tidlig opp i morgen. Vel, tidlig og tidlig. Opp tidsnok til å ha tid til å spise frokost, trene utholdenhet og armstyrke samt bake sjokoladekake (kanskje). Så dere får ha en fin natt alle sammen. Og til slutt. Et visdomsord for livet. Don't Panic!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Et visdomsord for livet. Don't Panic!

Jeg må bare: "Ikkje få panikk! Ikkje få panikk!"

Skjul

Edit: Tre innlegg om Dyreskogen rett etter Snorre sitt innlegg. Damn, og jeg som trodde jeg var rask til å svare.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Ligner jeg på han her da??

Skjul
Frankie-Muniz-at-Cloverfield-Premiere-Jan-08-MITMVC_6_.jpg

Edit:

Snorre: Den tok jeg :p Du får ha en flott dag i morgen da! Kanskje lage brownies jeg har en flott oppskrift som er ganske enkelt og tåler litt slump. (allså ikke helt rette mål, bare sånn nesten riktige mål)

Hehehe diskutere livet e rjo ganske så morro da! Det er vel ingen som kjenner meg godt faktisk! Jeg er en ganske så komplisert person hehehehehe!

Edit 2: jeg tenkte på en bok jeg da ikke dyreskogen!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
:love: Hadde de sendt den på tv hadde jeg seriøst droppet alle planer for å se den.

Hadde gjort akkurat det samme selv. Det er jo ikke å oppdrive noe sted. Har prøvd det meste fra butikker til torrents, men finner ikke noe som er faktisk i salg eller nedlastbart. Synd, da barnetv nå til dags er bare noe steril suppe som har blitt satt til x2 hastighet uten å påvike barna til noe annet enn å tro at alt i verden er grønt og skjønt.

Gief the children Hufsa and the Hattifnatter. Gief them Flukten frå Dyreskogen. Gief them Pompel og Pilt. Then there will be a new world peace.

Lenke til kommentar

Nå har jo NRK mange av programmene lagret, så om man spør de meget pent ville jeg faktisk ikke blitt overassket om de hadde lagt det ut på nett-TV. Og derfra og ned til DVD via harddisken og NRK sine nedlastings-sider er veien kort. Kanskje jeg skal sjekke litt opp hvilke serier og show det faktisk er på NRK sine sider i morgen? Orker iallefall ikke å gjøre det nå.

Lenke til kommentar

Nei nå skal jeg pingle ut å se om jeg husker hvor jeg mistet senga og hvor jeg var i den gode drømmen i natt:-p

Eneste grunnen til at jeg gidder å sove er fordi drømmene mine noen ganger overgår virkeligheten... Men stortsett så ønsker drømmene mine at de faktisk var mitt liv! Fred out! Og ha fun! God natt da og gjør noe jeg ville ha gjort :)

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...