Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å si det som jeg akkurat hørte i rush hour! I bust ur ass!

Jeg skal jo bare leve på damer som jeg har plukket med meg hjem å spilt kles poker meg! Jeg kommer jo til å se ut som james bond så jeg kommer jo ikke til å ha store problemer med damene:) Ikke det at jeg har det fra før av heller da...

aha må ta enda en tlf til statene da...

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
What? Er det deg Lakus. No way, du ligner ikke på deg selv.

Nei, det er ikke meg. Det er det bildet jeg trodde var av Daniel Craig som attenåring, men som viste seg åvære ett annet bilde ennd et jeg trodde jeg linket til. Skal se om jeg gidder lete frem det jeg egentlig skulle linke til igjen, men ikke sats på det :p

Lakus det der er harry eden som spilte en ung daniel i Flashbacks of a Fool. som er en drama film...

Jeg editen den posten for tre sekunder siden :p

Lenke til kommentar

Om man virkelig har lav selvtillit har man jo strengt tatt ikke noe å tenke positivt om. Å dra seg selv ut av lav selvsikkerhet handler jo selvfølgelig om å tenke positivt som du sier, men det er alt for mange som sliter med nettopp det fordi de detter tilbake ned i å tenke negativt igjen pga selvtilliten sin, eller mangelen på den.

Lenke til kommentar

Lakus: Den skal jeg være enig i men har ikke noe pseielt å være glad for nå heller... Men er glad som en laks utenfor sesongen :) Hehehehehe!

Edit 2: hvorfor ikke ligne på han da? Jeg syns han har klasse...

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Selv har jeg hatt selvtillitsproblemer, og sliter litt med det enda. Det er absolutt på vei bort, men det har tatt litt tid. Jeg har ikke brent opp flere psykologer eller noe, men jeg har vært hos en - om enn bare for en rimelig kort periode - og lærte ganske fort at det å rett og slett gi faen i andres negative meninger om meg hjalp mye. Nå kan jeg vandre rundt å bry meg det døyt om andre synes jeg er dumt eller teit. Fuck dem, de aner ikke hvem jeg er.

Go Siste Ordet så sent at man begynner å fortelle om livet sitt :p

Btw: var innom Ehtram sin profil i sted for å legge igjen en kommentar og så at vi har bursdag kun to dager fra hverandre.

Jeg har bursdag 5. Juli og hun/du har bursdag 7. Juli. Bestefar hadde bursdag 6 Juli :p

Når det kommer til look-alikes så har jeg fått høre at jeg pleide å ligne på han som spilte Sinbad i Sinbad-serien.

Lignet på John Lennon for ett år siden da jeg hadde lengre hår :p

Lenke til kommentar

Er litt rart at SO1 er mest aktiv sent på nattestid. Folk burde jo vært i sengs innen denne tid. Kanskje jeg burde diskutere med admins å stenge SO1 mellom klokken 23:00 og 07:00. :p Vel vel. Påskeferie er ikke veldig ferie for min del. Har fortsatt måtte jobbe med fag. Vi studenter har vel egentlig aldri ordentlig ferie. Men slik er vel livet. Får trøste meg med at jobbhelvetet jeg skal inn i om en del år hvertfall begrenserer seg til 8 til 4, og ikke vurderer deg på bakgrunn av eksamener og oppgaver.

Edit. Og den nye strukturen for de sosiale kategoriene er ganske ok. Though, håper folk faktisk kommer til å bruke "Kreativitet"-kategorien.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...