Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Edit: Hmm Gikk den Ross Kemp nå? og ingen heads up? Dere gir jo heads up på alt annet!! Jeg fikk den fra ... skal vi si ... interaktive løsninger? Jeg skal være verdens lykkeligste og gladeste mann! Sa han før han ble gift. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) For å si det som jeg akkurat hørte i rush hour! I bust ur ass! Jeg skal jo bare leve på damer som jeg har plukket med meg hjem å spilt kles poker meg! Jeg kommer jo til å se ut som james bond så jeg kommer jo ikke til å ha store problemer med damene:) Ikke det at jeg har det fra før av heller da... aha må ta enda en tlf til statene da... Endret 10. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg skulle ønske jeg hadde selvtilliten din Nøtte ^_^ Her var han omtrent 24 (utrolig hvor dårlig kvalitet det er på bildene som dukker opp) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) I Ehtram sin signatur Skjul Sjølveste sjølveste som attenåring. FEIL BILDE! Er det mulig. Jeg mistet det andre Endret 10. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nja jeg er 21 nå da... Hmm Han ser bedre ut nå ja! Jeg skal se ut som han når jeg blir eldre uansett så Hehehhe! det er bare å tenke positivt så har du all den slevtillitten du trenger! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) What? Er det deg Lakus. No way, du ligner ikke på deg selv. Tror jeg Endret 10. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Men det å være i stand til å tenke positivt er også et produkt av selvtillit. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Lakus det der er harry eden som spilte en ung daniel i Flashbacks of a Fool. som er en drama film... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 What? Er det deg Lakus. No way, du ligner ikke på deg selv. Nei, det er ikke meg. Det er det bildet jeg trodde var av Daniel Craig som attenåring, men som viste seg åvære ett annet bilde ennd et jeg trodde jeg linket til. Skal se om jeg gidder lete frem det jeg egentlig skulle linke til igjen, men ikke sats på det Lakus det der er harry eden som spilte en ung daniel i Flashbacks of a Fool. som er en drama film... Jeg editen den posten for tre sekunder siden Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hmm ligner litt kanskje?? Bull... at positiv tankegang kommer av selvtillit! Jeg hadde verdens dårligste en gang i tiden jeg og men fant ut at jeg ikke hadde noe å vinne på det... Endret 10. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Om man virkelig har lav selvtillit har man jo strengt tatt ikke noe å tenke positivt om. Å dra seg selv ut av lav selvsikkerhet handler jo selvfølgelig om å tenke positivt som du sier, men det er alt for mange som sliter med nettopp det fordi de detter tilbake ned i å tenke negativt igjen pga selvtilliten sin, eller mangelen på den. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hvorfor ønsker du å se ut som Daniel Craig egentlig? Edit: Å si at det ligner er å strekke det litt langt kanskje. Endret 10. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Lakus: Den skal jeg være enig i men har ikke noe pseielt å være glad for nå heller... Men er glad som en laks utenfor sesongen Hehehehehe! Edit 2: hvorfor ikke ligne på han da? Jeg syns han har klasse... Endret 10. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 I Ehtram sin signatur aah...Lurer på hvordan det kan ha seg? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hei snorre hvordan er formen i natt? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Når det kommer til look-alikes så har jeg fått høre at jeg pleide å ligne på han som spilte Sinbad i Sinbad-serien. Edit: Jo det er et poeng, han er ganske stilfull av seg. Endret 10. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Selv har jeg hatt selvtillitsproblemer, og sliter litt med det enda. Det er absolutt på vei bort, men det har tatt litt tid. Jeg har ikke brent opp flere psykologer eller noe, men jeg har vært hos en - om enn bare for en rimelig kort periode - og lærte ganske fort at det å rett og slett gi faen i andres negative meninger om meg hjalp mye. Nå kan jeg vandre rundt å bry meg det døyt om andre synes jeg er dumt eller teit. Fuck dem, de aner ikke hvem jeg er. Go Siste Ordet så sent at man begynner å fortelle om livet sitt Btw: var innom Ehtram sin profil i sted for å legge igjen en kommentar og så at vi har bursdag kun to dager fra hverandre. Jeg har bursdag 5. Juli og hun/du har bursdag 7. Juli. Bestefar hadde bursdag 6 Juli Når det kommer til look-alikes så har jeg fått høre at jeg pleide å ligne på han som spilte Sinbad i Sinbad-serien. Lignet på John Lennon for ett år siden da jeg hadde lengre hår Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Det var ingen som prøvde å skyte deg da Lakus Fordi du lignet på John Lenon altså. Endret 10. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Er litt rart at SO1 er mest aktiv sent på nattestid. Folk burde jo vært i sengs innen denne tid. Kanskje jeg burde diskutere med admins å stenge SO1 mellom klokken 23:00 og 07:00. Vel vel. Påskeferie er ikke veldig ferie for min del. Har fortsatt måtte jobbe med fag. Vi studenter har vel egentlig aldri ordentlig ferie. Men slik er vel livet. Får trøste meg med at jobbhelvetet jeg skal inn i om en del år hvertfall begrenserer seg til 8 til 4, og ikke vurderer deg på bakgrunn av eksamener og oppgaver. Edit. Og den nye strukturen for de sosiale kategoriene er ganske ok. Though, håper folk faktisk kommer til å bruke "Kreativitet"-kategorien. Endret 10. april 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå