- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 God natt. Jeg vet det er tidlig, men dere kan nyte profilen min Hjelpe meg som dere skriver. Dagens høydepunkt: Å bli tatt med i listen til HCG. Oh yeah! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg lurer på om jeg skal redigere hele profilen min på nytt. Må oppdatere den ofte slik at folk kan read and be amused med jevne mellomrom. Yay or nay? Leser meningene deres i morgen, nå er det natta for meg og mrbjoern, vi har begge hot dates i morgen. n_n Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hmmm dette bare beviser at vi ikke har så forferdelig mye å gjøre kanskje?? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) God natt HCG (det var forresten mitt høydepunkt også) Hva beviser hva sier du Nøtte? Endret 10. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Trenger du noe å gjøre Nøtte så finn deg noen fulle jenter og ta et slag klespoker. Det funker som f** Spesielt på hyttetur. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 at dagen høydepunkt er å bli tatt med i bloggen til HCG? Hmm liker dette navnet bedre enn hardcore..... ovs! Er så lett å huske på! Trenger du noe å gjøre Nøtte så finn deg noen fulle jenter og ta et slag klespoker. Det funker som f** Spesielt på hyttetur. Jeg er så flink på sjekkeren at jeg trenger ikke sjenke dem en gang! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvem sa noe om å sjekke dem opp Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hvordan ellers får du dem med hjem for å spille poker da? Eller vent litt nå! Jeg ser jo ut som en ung Daniel craig så jeg trenger jo bare å spørre jeg... Finner ingen bilder av danial craig som ungdom... Endret 10. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Then you have no proof Og et tips hvis noen av dere tenker på å stå på ski nå i påsken, ikke gjør det. Det bringer bare ulykke Endret 10. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Litt flau over at jeg ikke har stått på to tupp plankene i år! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Å være flau over det høres helt fantastisk ut etter å ha falt i alpinbakken og brukket nesen og en fot, samt forstuet venstre arm Endret 10. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Jeg søkte litt etter Daniel Craig og fant dette bildet av han: men fant desverre ingen mellomting Edit: Det hørtes ikke særlig bra ut RoR. Endret 10. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Auda! Jeg kjører kanskje litt mer forsiktig enn det da... Pleier å holde meg i skogsløypene jeg da... Eller ned etter ski heisen om det ikke er så mange der! Hehehehe... Men har ikke hatt råd i år eller noen som har giddet å være med... Edit: nå har jeg ingen unge bilder av meg på pcen men ligner litt faktisk... hehe hadde ikke så langt hår da men ellers så er det ganske likt! Men jeg har øynene hans hahahah!! Det kan du ikke ta fra meg! Endret 10. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Det blir nok bortoverski for meg også heretter for å si det sånn ja. :rolleyes: Nøtte: Da vet du i alle fall sånn ca hvordan du vil se ut når du blir eldre. (eller så blir du helt annerledes) Endret 10. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Eplefe: You know we want you to do it. Nøtte: Samme her. Redd for at mine plankeskills blir bedritne til neste år. Ehtram: Nesten utrolig at det ikke skulle finnes noe missing link on the nets. Edit: Jeg så jo forresten første episoden av Ross Kemp on Gangs nå nettopp. Den handlet om gjengene som operer i Rio De Janeiro sine mange ghettoer/favelaer. Og shiznitfikkl det er mye dritt og mystifistiske skummelheter der. Har jo alltid visst at det er ekstremt der, men har ikke sett det på samme måte før. Gleder meg til neste episode - New Zealand. For de som heller vil se film enn serie kan jeg anbefale "City of God". Den handler om disse ghettoene i Rio og er faktisk en knakanes go film. Imdb it! Endret 10. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hmmm merkelig at man ikke finner noen ungdoms bilder av han ja... Men jeg blir finere enn Daniel jeg hehehehe! Alt ligger i å ha trua på seg selv:-) Edit: Hmm Gikk den Ross Kemp nå? og ingen heads up? Dere gir jo heads up på alt annet!! Endret 10. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Og litt i trening, utdanning og generell badass-ness. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hehe ingen kan si at du ikke har nok av det da Nøtte . Endret 10. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg har enorm selvtillit og stortsett alltid et godt humør! Det er det som holder meg gående. Det er så mye annet drit i verden at jeg har ikke tenkt til å bli en sur gammel griner!! Jeg skal være verdens lykkeligste og gladeste mann! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hmm.. Sammentreff I think not. Vi får slåss om det da Endret 10. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå