Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

edit: personlig gleder jeg meg til Saints row filmen (med 50 cent elno?)^^

Ehtram:

Er seff en uskreven regel at toeren suger (- back to the future), og alle remakes. Har heldigvis ikke sett noen av dem uansett, slike filmer er som regel kjedelige...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Nøtte, du kjøpte ikke SR2 til PC :blink: ?

4 Ting jeg kan gjøre

1:

Se om og om igjen

2: Løse gåter på the secret world forumet/få hodepine av å prøve

3: Se en episode av The wire, andre sesong.

4: pr0n

Hva skal jeg?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
4 Ting jeg kan gjøre

20 ting å gjøre

1. Skrive kokebok, basert kun på ting du finner på veggene i kjelleren

2. Telle navlen din.

3. Stable vann

4. Tenke snuskete tanker om deg selv og Barbie. Eller Ken. Eller Teletubbiene.

5. Pugge side 598 i Norges Lover. Hver gang noen spør deg om noe, svarer du ved å sitere denne siden.

6. Gå gjennom bibelen og bytte ut "Gud" med ditt eget navn.

7. Lage papir av neseblod og vespebol.

8.

9. Synge alle julesangene "tra sma kanasara på Habraplass"-style.

10. Finne på noe som skal inn på plass nr 8.

11. Sortere Nonstop etter størrelse.

12. Ligge forkjært, slik at armen din sover. Etterpå ligger du forkjært, slik at hodet ditt sovner. Så bruker du den sovende armen til å gi deg selv en på trynet. Du vil ikke kjenne noe. Akkurat som på film.

13. Surfe på nettet med ditt gamle 14 400-modem.

14. Lage hull i leppa, som indianerne i Amazonas. Ikke gi deg før du får amen igjennom. Så kan du bruke leppa som fatle for den sovende armen fra punkt 12.

15. Strikke en skuddsikker vest av stålull.

16. Ringe Telenor Support. Fortell hele "grønne pingpongballer-vitsen" til alle du snakker med.

17. Stemme Venstre.

18. Ta Scientologitesten to ganger. Svar diametralt motsatt på alle svarene andre gang du tar den. Se hvor like resultatene blir.

19. Bestille pølse i brød hos McDonalds.

20. Svelge drøvelen din og snyte den ut nesa.

Lenke til kommentar
4 Ting jeg kan gjøre

20 ting å gjøre

1. Skrive kokebok, basert kun på ting du finner på veggene i kjelleren (done)

2. Telle navlen din. (done)

3. Stable vann (strever fortsatt men prøvde med gele og det funket!)

4. Tenke snuskete tanker om deg selv og Barbie. Eller Ken. Eller Teletubbiene. (Barbie for the win)

5. Pugge side 598 i Norges Lover. Hver gang noen spør deg om noe, svarer du ved å sitere denne siden. (nha har ikke boken!)

6. Gå gjennom bibelen og bytte ut "Gud" med ditt eget navn. (Slitsomt å skrive så mye men vil prøve!!)

7. Lage papir av neseblod og vespebol. (litt tricky men har lekt med vepsebol da men ikkemitt eget blod)

8. Lage en gave av det som er inne i veggen, og pakke den inn i papiret som du lagde i trinn 7

9. Synge alle julesangene "tra sma kanasara på Habraplass"-style. (kan bare en jule sang gala jal!)

10. Finne på noe som skal inn på plass nr 8. (Done)

11. Sortere Nonstop etter størrelse. (spiser ikke non stop men teller m?)

12. Ligge forkjært, slik at armen din sover. Etterpå ligger du forkjært, slik at hodet ditt sovner. Så bruker du den sovende armen til å gi deg selv en på trynet. Du vil ikke kjenne noe. Akkurat som på film. ( Jepp men huske rikke noe av det!!)

13. Surfe på nettet med ditt gamle 14 400-modem. ( Nhaaa...)

14. Lage hull i leppa, som indianerne i Amazonas. Ikke gi deg før du får amen igjennom. Så kan du bruke leppa som fatle for den sovende armen fra punkt 12. ( hehe liker leppa mi som den er...)

15. Strikke en skuddsikker vest av stålull.( har ikke stål ull men har strikket sjef en gang!)

16. Ringe Telenor Support. Fortell hele "grønne pingpongballer-vitsen" til alle du snakker med. ( Grønne ping pong historien?)

17. Stemme Venstre.( nha stemmer ikke)

18. Ta Scientologitesten to ganger. Svar diametralt motsatt på alle svarene andre gang du tar den. Se hvor like resultatene blir.(det er gjort :-))

19. Bestille pølse i brød hos McDonalds.(done and done! Twice med pils)

20. Svelge drøvelen din og snyte den ut nesa.(har prøvd men klarer ikke...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...