Gormers Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Du skal ikke spøke med sånt iharal... Kjenner noen jeg... /kill thread Endret 9. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Ok sorry Endret 9. april 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Livet er en uhelbredelig sykdom som ender i døden. Get over it. Nå skal jeg se den første episoden av srien jeg pratet om for litt over en time side. Damn, SO er farlig Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Du må ikke drepe tråden nå! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det er greit å tulle med sykdommen, men ikke med pasienten/personen/offeret/whatever. Etter min mening iallefall. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har laget mitt eget spill www.adventuremaker.com Last ned greia der og jeg kan sende det til dere gratis Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Du kan ikke drepe tråden, tråden dreper deg. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Et lite selvegoistisk hint: Nøtte is here! Dette spiller selvfølgelig en stor faktor, men det kan også ha noe med at neste hele gjengen er samlet her i kveld (og HCG sjarmerte veldig med bloggingen sin) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Alle er her. Dette kan bli ille. Veldig ille ^^ Følte for å dumpe dette her før jeg forsvinner i 45 min Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Ok sorry Yes I win Skjul In a retarded kinda way Eller, egentlig så var det bare en jeg kjente for et år siden.... Menneh okay. /Burn thread, burn it all. Endret 9. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hehehe jeg ble stemplet som alkoholiker i dag jeg da, med veldig mye ferie! Hele familien er samlet:P Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Not true nøtte? /folk leaver thread in boredom, muhahaha Endret 9. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Har kanskje litt mye fri ja men er langt fra alkoholiker! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Følte for å dumpe dette her før jeg forsvinner i 45 min Samme gamle Lakus Du fornekter deg ikke Endret 9. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Huff, jeg fikk tilbud om å komme til en venn og se Hostel: Part II nå. Vet ikke om jeg tør. Har hørt at det er en film så psykopatisk og grusom at den får Saw-filmene til å virke som barnefilmer :scary: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Samme gamle Lakus Du fornekter deg ikke Hvorfor fornekte når en kan forplante? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) It be true iharal. Saw er bare meh uansett. En som ikke drikker brus må da drikke noe annet nøtte... Endret 9. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Når det kommer til Hostel var eneren bra (til og med morsom til tider), men toeren derimot var helt elendig. (men ja den er ganske psykopatisk og ikke for de som ikke er noe særlig glad i blod) Endret 9. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 It be true iharal. Saw er bare meh uansett. En som ikke drikker brus må da drikke noe annet nøtte... Jeg drikker mye vann da... Og litt saft! Men brus liker jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå