Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Har du en flamme i underlivet? Awesome! Muligens litt paine for Zealuu da, men det får gå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Den kom da jeg trakk tennene. Zealuu har bare seg selv å takke. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Kan jeg å bli med å dele? jeg ligner jo på daniel craig? Eller er det noen andre om syns det eller er det bare meg?? Endret 9. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Dere ser likheten ja? Skjul Skjul Meh, du får Daniel Craig til å virke som en pingle Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg beklager. Jeg er jævlig ego på både Zealuu og Runa. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kan jeg få litt da av Runa? Bare en r? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hun har da en egen vilje, du får spørre henne (men jeg nekter å fungere som mellomledd). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 La meg først vise dere disse bildene: Skjul Og så kan dere sammenligne med dette: Skjul What has been seen, cannot be unseen Sikkert en del som har sett de før, men de er priceless! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) I still has the eyes of Daniel!! Og en yngere kropp! Hmm jeg må bare finne en måte å komme inn i en james bond film:) Slik at jeg kan trollbinde runa for å si hei til henne! Muhahahahaha!!! Endret 9. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Må du binde henne fast for å kunne si hei til hun? Boy, du bruker virkelig de gale fremgangsmåtene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Oh lawd, det er feil rekkefølge. Hei - kontakt - binde henne. Ikke omvendt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nei tenkte på å bli kjendis for så å "trollbinde" henne! Ikke binde henne fast det orker jeg ikke. Det er bare så slitsomt... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Men til slutt er det verdt det. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg liker å gjøre ting litt vanskelig! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Fy faen Lakus. Jeg spydde faktisk av bildene dine! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hvorfor gjøre ting lett når en kan gjøre det vanskelig, liksom? Ser den. Pleier vanligvis å bli sånn for meg og, men kanskje litt mindre planlagt enn din vanskelighetsgrad Fy faen Lakus. Jeg spydde faktisk av bildene dine! Glad to help Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Svært så lystig humør det var her i dag Dere klarer faktisk å ha det gøy uten meg Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Svært så lystig humør det var her i dag Katten min døde i dag og jeg har en kreftsvulst i halsen. Jeg dør om 12 måneder. Hjelp meg. Endret 9. april 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Et lite selvegoistisk hint: Nøtte is here! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå