Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke om jeg skal føle meg beæret eller skremt nå HCG :unsure:

Kommer ann på om HCG tenker på deg som en morsfigur eller et sexobjekt ^^ Jeg legger en tier på det siste.

partypoker.com?

PartyPoker.com med Idiot? Om de har det skal du få en fin premie for å ha gjettet vilt, med success.

Grusomme Gabriel heter jeg ... ♫

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om jeg skal føle meg beæret eller skremt nå HCG :unsure:

Kommer ann på om HCG tenker på deg som en morsfigur eller et sexobjekt ^^ Jeg legger en tier på det siste.

Faen, Lakus!

HCG og Ethram sitter i et virtuelt tre ...

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Lenke til kommentar

Å møte folk fra nett går faktisk oftere bedre enn å møte folk man sjeldent treffer ellers. Man prater jo faktisk med folket på nettet, slik som nå. De man ikke møter mer enn noen få ganger blir man litt usikre på hva man skal si til rimelig ofte. Det er jo selvfølgelig bare å hoppe med begge beina først, men det skaper ofte bare enda større kommunikasjonsproblemer mellom dere to :p

(HCG iz busted! :ph34r: )

Lenke til kommentar
Å møte folk fra nett går faktisk oftere bedre enn å møte folk man sjeldent treffer ellers. Man prater jo faktisk med folket på nettet, slik som nå. De man ikke møter mer enn noen få ganger blir man litt usikre på hva man skal si til rimelig ofte. Det er jo selvfølgelig bare å hoppe med begge beina først, men det skaper ofte bare enda større kommunikasjonsproblemer mellom dere to :p

(HCG iz busted! :ph34r: )

Shit :ph34r:

Uansett vil presentere min venn på forumet, EiRRiK :D

http://forum.gamer.no/index.php?showuser=2933

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...