iharal3 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 700 GET! Ehhh, vi er på side 140.... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 I ditt F'ed up oppsett kanksje, men ikke i den fine verden Noen som vet om et sted online man kan spill idiot (kortspill) online mot andre? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg vet ikke om jeg skal føle meg beæret eller skremt nå HCG :unsure: Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 I ditt F'ed up oppsett kanksje, men ikke i den fine verden Noen som vet om et sted online man kan spill idiot (kortspill) online mot andre? Vet du hvordan jeg kommer meg til den "fine verden?" Hater det slik det er nå. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg vet ikke om jeg skal føle meg beæret eller skremt nå HCG :unsure: Haha Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg vet ikke om jeg skal føle meg beæret eller skremt nå HCG :unsure: Kommer ann på om HCG tenker på deg som en morsfigur eller et sexobjekt ^^ Jeg legger en tier på det siste. partypoker.com? PartyPoker.com med Idiot? Om de har det skal du få en fin premie for å ha gjettet vilt, med success. Grusomme Gabriel heter jeg ... ♫ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg vet ikke om jeg skal føle meg beæret eller skremt nå HCG :unsure: Kommer ann på om HCG tenker på deg som en morsfigur eller et sexobjekt ^^ Jeg legger en tier på det siste. Faen, Lakus! HCG og Ethram sitter i et virtuelt tre ... :angry: :angry: :angry: :angry: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 HCG stalker Ehtram. Sjarmerende. Den delen av internetten hadde jeg helt glemt etter at jeg begynte å møte stalkerne mine frivillig. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Hehe var det idiot du letet etter ja. Om vi er en famile vil jeg være den gamblinggale fulle broren da! Edit: Og arbeidsledig selvsagt!! Endret 9. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Forundrer meg ikke, Nøtte... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Å møte folk fra nett går faktisk oftere bedre enn å møte folk man sjeldent treffer ellers. Man prater jo faktisk med folket på nettet, slik som nå. De man ikke møter mer enn noen få ganger blir man litt usikre på hva man skal si til rimelig ofte. Det er jo selvfølgelig bare å hoppe med begge beina først, men det skaper ofte bare enda større kommunikasjonsproblemer mellom dere to (HCG iz busted! ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hvis vi er familie er jeg den psykotiske kusinen som dere gjemmer knivene fra, og ingen er helt sikre på om det er for min eller deres trygghet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Seriøst. En "Hva skal dere i påska?"-poll uten TG som aternativ? O.o Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Å møte folk fra nett går faktisk oftere bedre enn å møte folk man sjeldent treffer ellers. Man prater jo faktisk med folket på nettet, slik som nå. De man ikke møter mer enn noen få ganger blir man litt usikre på hva man skal si til rimelig ofte. Det er jo selvfølgelig bare å hoppe med begge beina først, men det skaper ofte bare enda større kommunikasjonsproblemer mellom dere to (HCG iz busted! ) Shit Uansett vil presentere min venn på forumet, EiRRiK http://forum.gamer.no/index.php?showuser=2933 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Seriøst å mange jenter det var her nå da liksom. Seriøst, liksom! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hei EiRRiK Jeg er den små gale, fulle, spillegale broren som har ferie stortsett hele tiden! Skjul Well hello there!! du har ikke lyst til å bli litt bedre kjent over et slag klespoker og en drink? Lenke til kommentar
eike28 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hei ,jeg er ny på forumet.Er en venn av HCG også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå