Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så er jeg syk da. Faen. Hver gang jeg drar ut om morgenen skulle jeg ønske jeg var syk så jeg kunne holdt meg hjemme, og så motsatt andre veien Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skulle gjerne ønsket at jeg ikke hadde lege time idag ja. Ble litt seint med postingen igår. Ta det igjen ikveld. Birger Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei. nå har jeg også fått registrert meg! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hei. nå har jeg også fått registrert meg!Og velkommen skal du være! Nå må du bare få på plass den smekre avataren din. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Her selvsagt! Så har man muligheten til å referere til handlingen i Siste Ordet v1 når kidsa henger i Siste Ordet 7 om noen år frem i tid.Du glemmer at vi selvsagt må miste Siste Ordet 2 i en "teknisk svikt" ^_^ Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 SO bringer tilbake minner, egentlig. Rett så koselig, er det! Fint å ha noe viktig å følge med på når man er på jobb. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Du glemmer at vi selvsagt må miste Siste Ordet 2 i en "teknisk svikt" ^_^Godt poeng! Så var det bare å finne en teknisk ansvarlig med pølsefingre som kan kludre det til når den tid kommer. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette kan jo bli spennende.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei folkens! Jeg har savna dere! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Eplefe. ^_^ Kan du si noe om hvorfor du ble bannet på diskusjon.no? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei folkens! Jeg har savna dere! Tro meg, vi har savnet deg også! Nei, vent. Hvem var nå du igjen? Hehe, neida. Velkommen tilbake folkens. Flott å se at så mange har registrert seg allerede, blir bra dette her Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Eplefe. ^_^ Kan du si noe om hvorfor du ble bannet på diskusjon.no?Tredobbelt personangrep, visstnok. Jeg er fullstendig uenig i to av dem, da. Det tredje kunne jeg gått med på å få en måneds tid for, men KVTL gikk totalt PMS på meg. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er fullstendig uenig i to av dem, da. Ta det opp med en admin? Er vel ikke sånn kjempe gøy å gå rundt med advarsler for ting man mener man ikke har gjort? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har planer om å ta det opp med en admin, men jeg gidder ikke stresse med det. Jeg har ikke dårlig tid, liksom. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg kom meg unna, men jeg hadde ikke et tredobbelt moraldrap på samvittigheten Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha, foreløpig klart å holde meg unna noen warns. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke en eneste warn på meg heller, hverken her eller på Diskusjon.no ^_^ Er kanskje ikke så rart da, i og med at jeg ikke har som hobby å drive med moraldrap. (Som Lakus så fint kaldte det.) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå har jeg snart 9500 innlegg der, og mange av dem er av ganske frekk karakter. ^_^ Men vi må fikse forumet slik at den blir mer velkommen for oss alle andre som ikke er gamere. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Var vel bare et tidsspørsmål før et slikt emne dukket opp her også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå